-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин (на м. Люблін) щодо об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Під’їзд до автотермінала на контрольно-пропускному пункті “Ягодин” № 2 та Під’їзд до автотермінала на контрольно пропускному пункті “Ягодин” № 3”: під’їзд до міжнародного пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення “Ягодин” № 2; під’їзд до міжнародного пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення “Ягодин” № 3»
Завершена
170 185 719.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 701 857.19 UAH
мін. крок: 1% або 1 701 857.19 UAH
Номер:
00ba6f692d6d4a9980883f9b1d0e0bf2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-16-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.05.2025 00:00
Період моніторингу:
16.05.2025 14:56 - 07.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.05.2025 НАКАЗ№ 22-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 15.05.2025 №22-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-28-011857-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 25.03.2025 №9 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 01.04.2025 та від 11.04.2025; тендерну пропозицію учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬДОРБУД»; вимога про усунення невідповідностей до 02 травня 2025 14:32; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 02.05.2025 №24; повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2025; договір про закупівлю робіт від 13.05.2025 №01.2/1/25 на суму 142 968 756,10 грн без ПДВ; пояснення Замовника від 22.05.2025 надані через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 19.05.2025.
Період усунення порушень:
10.06.2025 12:31 - 14.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2025 12:31
Запити/Пояснення
Номер:
9609d45801ee488da9502f434dd67297
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2025 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин (на м. Люблін) щодо об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Під’їзд до автотермінала на контрольно-пропускному пункті “Ягодин” № 2 та Під’їзд до автотермінала на контрольно пропускному пункті “Ягодин” № 3”: під’їзд до міжнародного пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення “Ягодин” № 2; під’їзд до міжнародного пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення “Ягодин” № 3» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-011857-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
129624aff88d430084f848f9ba32645e
Назва:
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-07 Київ — Ковель — Ягодин (на м. Люблін) щодо об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Під’їзд до автотермінала на контрольно-пропускному пункті “Ягодин” № 2 та Під’їзд до автотермінала на контрольно пропускному пункті “Ягодин” № 3”: під’їзд до міжнародного пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення “Ягодин” № 2; під’їзд до міжнародного пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення “Ягодин” № 3»
Дата опублікування:
22.05.2025 09:29
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені робочим проєктом, затвердженим наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 02.12.2024 року № Н-424/07-02/02.3.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення
Очікувана вартість – 170 185 719,00 UAH без ПДВ відповідно до кошторисної вартості об’єкта за зведеним кошторисним розрахунком, який затверджений наказом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 02.12.2024 року № Н-424/07-02/02.3. Постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2025 року №174 передбачено кошти на реалізацію проектів із розбудови пунктів пропуску через державний кордон за програмою Європейського Союзу «Механізм Сполучення Європи» ((CEF) та об’єктів, які реалізовуються із залученням державних запозичень згідно з порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку , розбудови, відновлення та забезпечення сталих транспортних зав’язків дорожньої інфраструктури у сумі 129 515,5 тис грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://vl.restoration.gov.ua/diialnist/56457/73181.html