-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби та фасонні вироби до труб з поліпропілену для мереж водопостачання (PP-R)
Завершена
14 632 627.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 146 326.28 UAH
мін. крок: 1% або 146 326.28 UAH
Номер:
bda48fec9a5046e7846801d238830496
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000130
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 15:20 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 153
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 153
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2025-03-28-011834-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ТБ «Комункомплект» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання розяснень до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД СПІРОПЛАСТ», ТОВ «КОЛІРМЕТРЕСУРС», ФОП ПОВЕЛИЦЯ ВАЛЕРІЯ СЕРГІЇВНА, ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо відхилення тендерної пропозиції Переможця ТОВ ТБ «Комункомплект», та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання рояснень до процедури закупівлі; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 11.04.2025 № 39/16; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 17.04.2025 року; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД СПІРОПЛАСТ», тендерну пропозицію ТОВ «КОЛІРМЕТРЕСУРС»; тендерну пропозицію ФОП ПОВЕЛИЦЯ ВАЛЕРІЯ СЕРГІЇВНА; тендерну пропозицію ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД»; тендерну пропозицію ТОВ «ТБ Комункомплект»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 21.04.2025 №39/15; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 25.04.2025 №39/16; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.05.2025 №39/17; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.05.2025 №39/18; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 14.05.2025 №39/19; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.05.2025 №39/19; повідомлення про намір укласти договір від 16.05.2025 року; пояснення Замовника від 22.05.2025, оприлюднене через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТБ Комункомплект» встановлено наступне.
Пунктом 1 розділу І Додатку 4 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним та якісним характеристикам) передбачена необхідність надання копії документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність/якість товару, запропонованого Учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до стандарту якості, зазначеного Учасником в «Таблиці про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Поряд з цим, пунктом 2 розділу І Додатку 4 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним та якісним характеристикам) передбачена необхідність надання Таблиці про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, оформлену відповідно до вимог тендерної документації, за формою. Наведена форма передбачає НЕОБХІДНІСТЬ ЗАЗНАЧИТИ СТАНДАРТ ЯКОСТІ ЗА ЯКИМ ВИГОТОВЛЯЄТЬСЯ ТОВАР.
При цьому, учасник ТОВ ТБ «Комункомплект» надав Таблицю про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Таблиця відповідності.pdf» 15 квітня 2025 15:45), де стосовно виготовлення труб зазначено ДСТУ Б.В 2.7-144:2007 ДСТУ EN ISO 15874-2:2022.
Одночасно, в наданому сертифікаті відповідності на труби (Файл «СВ Формул труби_w.pdf») зазначено ДСТУ Б.В 2.7-144:2007 ДСТУ EN ISO 15874-2:2022 ДСТУ EN ISO 15874-2:2013. Тобто в таблиці відповідності EN ISO 15874-2:2013 відсутній, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Аналогічно, в наданій Таблиці про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Таблиця відповідності.pdf» 15 квітня 2025 15:45), стосовно виготовлення фітінгів зазначено ДСТУ Б.В 2.5-18:2001 ДСТУ EN ISO 15874-3:2022.
Одночасно, в наданому сертифікаті відповідності на фітінги (Файл «СВ Формул арматура_w.pdf») зазначено ДСТУ Б.В 2.5-18:2001 ДСТУ EN ISO 15874-3:2022 (EN ISO 15874-3:2013, IDT; ISO 15874-3:2013,IDT). Тобто в таблиці відповідності EN ISO 15874-3:2013 відсутній, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 19.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
Замовник 20.05.2025 надав пояснення наступного змісту: «У сертифікаті відповідності додатково зазначено (EN ISO 15874-2:2013), що є посиланням на міжнародне джерело, на основі якого прийнято український стандарт. Це довідкова інформація, яка не змінює сутності чи технічного змісту стандарту.
Згідно з офіційною інформацією, ДСТУ EN ISO 15874-2:2022 прийнято методом ідентичного впровадження (IDT) міжнародного стандарту ISO 15874-2:2013, що підтверджується публікаціями ДП «УкрНДНЦ» та офіційним переліком чинних стандартів.
Таким чином, відсутність вказівки міжнародного джерела у дужках не є відхиленням або порушенням умов тендеру, а лише відображає скорочене, але офіційно допустиме позначення стандарту.».
Однак надане пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Оскільки, наявність посилання в сертифікаті відповідності саме на ДСТУ EN ISO 15874-2:2013 (без урахування змін, що вносилися в ДСТУ EN ISO 15874-2:2022 в 2018 та 2022 році) свідчить про факт відповідності труб, запропонованих до поставки учасником, саме ДСТУ EN ISO 15874-2:2013.
ДСТУ EN ISO 15874-2:2022 в редакції змін (Зміна 1:2018 та Зміна 2:2022) доповнений окремими підрозділами щодо зовнішнього діаметру (6.2.1), товщини стінок труб та відповідні допуски (6.2.2), а також щодо опору внутрішньому тиску (7.1) та ударної вязкості (7.2). Отже, міжнародний стандарт ISO 15874-2:2013 не є ідентичним з ДСТУ EN ISO 15874-2:2022.
Аналогічно, в ДСТУ EN ISO 15874-3:2022 в редакції змін в порівнянні з EN ISO 15874-3:2013 зокремо конкретизовано перелік пластмас для фітвнгів в розділі 4.1, доповнивши підрозділами 4.1.1-4.1.3.
Відповідно до абзацу другого підпункту другого пункту 5.3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ ТБ «Комункомплект» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, та протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.05.2025 №39/19 визначив його переможцем процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
26.05.2025 19:36 - 10.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2025 19:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою за результатами розгляду тендерної пропозиції ухвалено протокольне рішення від 15.05.2025 № 39/19 про визнання переможцем Учасника ТОВ ТБ Комункомплект.
08.05.2025 органом фінансового контролю - Північно-східним офісом Держаудит служби розпочався моніторинг закупівлі по закупівлі Труби та фасонні вироби до труб з поліпропілену для мереж водопостачання (PP-R)Код ДК 021:2015- 44160000–9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (44167110-2 Фланці 44167300-1 Коліна, трійники та арматура до труб, 44167100-9 Муфти, 44163200-2 Трубна арматура) .
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-28-011834-a.
26.05.2025 органом фінансового контролю - Північно-східним офісом Держаудит служби ухвалено за результатом моніторингу Закупівлі (UA-M-2025-05-08-000130) висновок, яким виявлено порушення Замовником вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
На виконання вимог щодо усунення порушень, уповноваженою особою замовника ухвалено протокольне рішення від 28.05.2025 № 39/20.
Цим протокольним рішення уповноваженою особою Замовника:
1. Скасоване протокольне рішення уповноваженої особи від 15.05.2025 № 39/19 про визнання переможцем Учасника - ТОВ ТБ Комункомплект.
2. Відхилено тендерну пропозицію Учасника - ТОВ ТБ Комункомплект.
3. Повідомлено орган фінансового контролю - Північно-східний офіс Держаудит служби про усунення порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
4. Оприлюднена інформація в електронній системі закупівель.
Відповідно до приписів ст. ст. 8-9 Закону України «Про публічні закупівлі», Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Отже, усунувши порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей службові особи Замовника діяли у відповідності до вимог чинного законодавства України та припису органу фінансового контролю - Північно-східного офіс Держаудит служби.
Додаток:
Протокольне рішення уповноваженої особи від 28.05.2025 № 39/20.
Дата публікації звіту:
28.05.2025 11:33
Запити/Пояснення
Номер:
792e0408c28948ea80b77ad6be3f92b5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2025 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Труби та фасонні вироби до труб з поліпропілену для мереж водопостачання (PP-R)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-28-011834-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Поряд з цим, пунктом 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що У тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Надати пояснення щодо причин відсутності в пункті 2.1 тендерної документації посади та електронної адреси посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
2. ДОДАТКОМ 4 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), а саме Розділ І. (Перелік документів та/або інформації на підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним та якісним характеристикам) передбачає необхідність надання копії документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність/якість товару, запропонованого Учасником у складі тендерної пропозиції, відповідно до стандарту якості, зазначеного Учасником в «Таблиці про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
А також встановлено, що Учасник надає Таблицю про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, оформлену відповідно до вимог тендерної документації, за формою. Наведена форма передбачає необхідність зазначити Стандарт якості за яким виготовляється товар.
При цьому, учасник ТОВ ТБ «Комункомплект» надав Таблицю про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Таблиця відповідності.pdf» 15 квітня 2025 15:45), де стосовно виготовлення труб зазначено ДСТУ Б.В 2.7-144:2007 ДСТУ EN ISO 15874-2:2022.
Одночасно, в наданому сертифікаті відповідності на труби (Файл «СВ Формул труби_w.pdf») зазначено ДСТУ Б.В 2.7-144:2007 ДСТУ EN ISO 15874-2:2022 ДСТУ EN ISO 15874-2:2013. Тобто в таблиці відповідності EN ISO 15874-2:2013 відсутній, що не відповідає вимогам ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
Надати пояснення щодо причин не встановлення вищезазначеної невідповідності.
3. ДОДАТКОМ 4 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) встановлено, що Учасник надає Таблицю про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, оформлену відповідно до вимог тендерної документації, за формою передбачено надання інформації щодо призначення Товару, який пропонує Учасник до поставки.
При цьому, учасник ТОВ ТБ «Комункомплект» надав Таблицю про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «Таблиця відповідності.pdf» 15 квітня 2025 15:45), де призначення Товару не вказано, що не відповідає вимогам ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
Надати пояснення щодо причин не встановлення вищезазначеної невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b2b4aa04d6c34454ac16455033feeadf
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.05.2025 17:40
Опис:
19.05.2025 оприлюднений запит ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про надання пояснень.
Вивчивши зміст зазначеного запиту, уповноважена особа Замовника надає такі пояснення.
Стосовно запитання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, уповноважена особа Замовника повідомляє.
Очікувану вартість предмета закупівлі Замовником визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Стосовно пояснення щодо причин відсутності в пункті 2.1 тендерної документації посади та електронної адреси посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, Замовник зазначає, що посада уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками зазначена на титульному аркуші тендерної документації, а електронна адреса уповноваженої особи вказана шляхом заповнення електронних полів.
Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі, та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 визначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Виходячи з того, що інформація про електронну адресу уповноваженої особи замовника вказана на електронному майданчику шляхом заповнення електронних полів, слід дійти до висновку що вимоги чинного законодавства Замовником виконані.
Стосовно надання пояснення щодо причин не відповідності інформації таблиці відповідності наданому сертифікату, Уповноважена особа має намір звернути Вашу увагу на таке.
Учасником було коректно зазначено чинний національний стандарт України — ДСТУ EN ISO 15874-2:2022, без додаткового уточнення у дужках. Це відповідає офіційній формі позначення стандарту, затвердженій ДП «УкрНДНЦ».
У сертифікаті відповідності додатково зазначено (EN ISO 15874-2:2013), що є посиланням на міжнародне джерело, на основі якого прийнято український стандарт. Це довідкова інформація, яка не змінює сутності чи технічного змісту стандарту.
Згідно з офіційною інформацією, ДСТУ EN ISO 15874-2:2022 прийнято методом ідентичного впровадження (IDT) міжнародного стандарту ISO 15874-2:2013, що підтверджується публікаціями ДП «УкрНДНЦ» та офіційним переліком чинних стандартів.
Таким чином, відсутність вказівки міжнародного джерела у дужках не є відхиленням або порушенням умов тендеру, а лише відображає скорочене, але офіційно допустиме позначення стандарту.
Стосовно надання пояснень щодо Таблиці про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , Уповноважена особа Замовника має намір зазначити, що Учасником в таблиці про відповідність вказано таке:
«Також, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК
«КОМУНКОМПЛЕКТ» (далі – Учасник) підтверджує готовність поставлятиТовар на умовах,
визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації та в терміни, запропоновані
Замовником.
Гарантійний строк експлуатації Товару, який пропонує Учасник до поставки складає:
24 місяці з дати постачання.
Призначення Товару, який пропонує Учасник до поставки Труби та фасонні вироби до
труб з поліпропілену для мереж водопостачання (PP-R).
запропонований Замовнику і підтверджує, що Товар, який виробляє ("FORMUL PLASTIK VE
METALSAN A.S." Туреччина; Cumhuriyet Mah. Gurpinar Yolu Cad. Kaya Milenyum is Mrk.Sit. Carsi
Apt. Kat: 8 № 5А/144 Beykent-Buyukcekmece, ISTANBUL, Туреччина) і пропонує Учасник до
поставки буде належної якості, відповідає міжнародним (у т.ч. європейським)».
А у таблиці відповідності за формою Додатку 4 до тендерної документації Замовником вказувалося наступне:
«Дійсним Учасник підтверджує гарантійні зобов’язання на зазначений вище Товар, який буде запропонований Замовнику і підтверджує, що Товар, який виробляє (зазначається найменування Виробника; ідентифікаційний код Виробника (якщо резидент) Товару, місцезнаходження Виробника Товару та країна походження/виробництва Товару) і пропонує Учасник до поставки буде належної якості, відповідає міжнародним (у т.ч. європейським), українським стандартам.
Також, (зазначається найменування Учасника) (далі – Учасник) підтверджує готовність поставлятиТовар на умовах, визначених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації та в терміни, запропоновані Замовником.
Гарантійний строк експлуатації Товару, який пропонує Учасник до поставки складає: _________________.
Призначення Товару, який пропонує Учасник до поставки _________________________.
запропонований Замовнику і підтверджує, що Товар, який виробляє (зазначається найменування Виробника; ідентифікаційний код Виробника (якщо резидент) Товару, місцезнаходження Виробника Товару та країна походження/виробництва Товару) і пропонує Учасник до поставки буде належної якості, відповідає міжнародним (у т.ч. європейським)».
Саме в запропонованому товарі Учасником і міститься його призначення. Тобто Учасником вказано:
«Труби та фасонні вироби до труб з поліпропілену для мереж водопостачання (PP-R)», і у зв’язку із чим слід дійти до висновку про те, що призначення запропонованого товару є товар для мереж водопостачання. Тому вважаємо, що Учасником виконані вимоги тендерної документації.
Виходячи з того, що Учасником в таблиці про відповідність зазначені усі вимоги, які передбачені формою таблиці відповідності додатку 4 до тендерної документації, слід дійти до висновку про виконання усіх вимог Учасником закупівлі.
Маємо намір звернути увагу органу фінансового моніторингу на те, що Замовник здійснює свою діяльність у відповідності до норм чинного законодавства України. Ми у межах закону маємо намір сприяти у органу фінансового контролю у здійсненні його діяльності.
Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю.
Зі щирою повагою,
Євген БАБАНСЬКИХ
До цих пояснень додаються: комерційні пропозиції; додаток 4 до тендерної документації та Таблиця про відповідність запропонованого Учасником товару вимогам інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.