• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мастильні матеріали для транспортних засобів

Завершена

519 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 190.00 UAH
Номер: fb23b9d07e0648a5a49251e2ee935764
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 05.05.2025 17:35 - 27.05.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.05.2025 № 56-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 05.05.2025 № 56-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-03-28-011694-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, y.v.konsevych@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 17.04.2025 № 137, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025 № 20, тендерна пропозиція ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2025 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2025, договір про закупівлю від 17.04.2025 № 137, пояснення та документи Замовника отримані через електронну систему закупівель 09.05.2025 року. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Так, відповідно до пункту 4 розділу 4 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає: - підписану уповноваженою особою учасника інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначену у цьому Додатку; - документи, що посвідчують якість товару (паспорт якості (відповідності) або сертифікат якості (відповідності) або інший документ) на кожен вид товару, що підтверджують якість товару». Поряд з цим, пунктом 4 розділу 4 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що «Якщо, учасник торгів не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції потрібно додатково надати, зокрема, копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера». На виконання вищевказаних вимог, учасником ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» у складі тендерної пропозиції надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (файл «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ») в якій у позиціях пунктів 8-9 зазначено, що учасником будуть поставлені мастильні засоби торгової марки «Orlen». Однак, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» відсутні документи, які підтверджують технічні, якісні та інші вимоги мастила високотемпературного, фасування 400 гр Orlen Greasen Complex-2 та мастила багатоцільового, фасування 4,5 кг Orlen Liten LT-43 NLGI-3, а саме відсутні: діючий дистриб'юторський договір, укладений з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера виробника, чим не дотримано вимог пункту 4 розділу 4 Додатку № 2 до тендерної документації. Під час здійснення моніторингу даної процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, 06.05.2025 звернулась із запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації, зокрема, щодо підтвердження Замовником відповідності учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» вимогам пункту 4 розділу 4 Додатку № 2 до тендерної документації, на який Замовником в поясненні від 09.05.2025 зазначено: «На виконання вимоги Замовника, учасник ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ» надав копію листа від 28.06.2021 р. та копію Дилерського договору № 01/08/2021 від 01.08.2021 р. (файл «Дилерський договір.pdf»). Замовником не було встановлено вимог у тендерній документації щодо надання у складі тендерної пропозиції копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера стосовно кожної окремої торгівельної марки товару...». Однак, зазначена позиція Замовника суперечить вимогам зазначеним в тендерній документації, так як Замовником в пункті 4 розділу 4 Додатку № 2 до тендерної документації чітко встановлено вимогу «Якщо, учасник торгів не є виробником товару, то у складі тендерної пропозиції потрібно додатково надати, зокрема, копію діючого дистриб'юторського договору, укладеного з виробником та/або відповідні сертифікати дистриб'ютора або дилера», при цьому відповідно до дилерського договору від 01.08.2021 № 01/08/2021, наданому у складі тендерної пропозиції учасника, дилеру (ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ») надано право на поширення товарів під торговою маркою «Mannol», що спростовує викладене Замовником у пояснені на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МАСТИЛА І КОМПЛЕКТУЮЧІ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 20.05.2025 11:56 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2025 11:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2025 р. Договір № 137 про закупівлю товару від 17 квітня 2025 р. було розірвано. Копія додаткової угоди № 2 до Договору № 137 про закупівлю товару від 17 квітня 2025 р. додається. Крім того, на виконання Висновку повідомляю, що мною, уповноваженою особою КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради було проведено аналіз вчиненого порушення, повторно опрацьовано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 та після проведених заходів, зобов’язуюсь не допускати у подальшому, встановлене Висновком порушення.
Дата публікації звіту: 26.05.2025 15:33

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 18.06.2025 15:36

Запити/Пояснення