товар - код CPV 18130000-9 по ДК 021:2015 – Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг в асортименті). (РПЗ: 9.251)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань:
З організаційних питань:
Франко Юрій Аркадійович,
e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел.05136 4-21-77.
З технічних питань:
Фахівець: тел.05136 4-41-93.
Умови оплати: протягом 180 календарних днів після повного постачання товару
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
Завершена
11 891 338.90UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 119 000.00 UAH
Період моніторингу:12.05.2025 17:10 - 03.06.2025 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2025 № 54-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.05.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 12.05.2025 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2025-03-28-011035-a 28.03.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КБ-КАШТАН» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «ЕНЕРГОАТОМ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 28.03.2025 № 982) зі змінами, оприлюдненими в електронній системі закупівель від 03.04.2025 та від 09.04.2025; звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «КБ-КАШТАН»; протокол розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації № 220; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:28.05.2025 14:13 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:28.05.2025 14:13
Запити/Пояснення
132133
Номер:1fcbf49c7bc549c2af164d038c99f659
Назва:Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:12.05.2025 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:16.05.2025 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
41168670
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 98) 065-88-20 i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за кодом CPV за ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-011035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
132477
Номер:a4fc011d9faf4900865e0740f6bce5e0
Назва:Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:14.05.2025 15:35
Автор:ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
×
Код ЄДРПОУ:
20915546
Контактна особа:
Захарченко Андрій Вікторович 380513641164 a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua http://www.sunpp.mk.ua
Адреса:
Україна
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:1. У відповідь на Ваш «запит замовнику на пояснення» UA-M-2025-05-12-000078 від 12.05.25 повідомляємо, що визначення очікуваної вартості (розміру витрат) відбувалося на підставі:
1.1. Закупівельних цін попередніх закупівель Компанії (укладених договорів) ідентичних товарів, з урахуванням коефіцієнта зростання цін у виробництві, які приведено до єдиних умов, інфляційних ризиків, коливання курсу національної валюти;
1.2. Наданих комерційних пропозицій на наші запити;
1.3. Укладених договорів ДП(АТ) «НАЕК «Енергоатом» або його ВП на ідентичні товари;
1.4. Моніторингу цін на продукцію у попередньому періоді, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та в мережі інтернет.
1.5. Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 03.03.2025 Товар код CPV 18130000-9 по ДК 021:2015 – Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг в асортименті), згідно РПЗ: 9.251 з додатками (додається).
Стосовно Вашого запиту, щодо обґрунтування розміру витрат, хочемо зауважити на тому, що відповідно до ст. 8 Закону України «Про охорону праці» роботодавець зобов'язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання засобів індивідуального захисту (в т.ч спеціального робочого одягу) відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці. Згідно з п. 5.2 розділу V Колективного договору ДП(АТ)«НАЕК «Енергоатом» фінансування витрат на «Охорону праці» складає у розмірі не менше 4% від фонду оплати праці за попередній рік. У філії «ВП «ПАЕС» працівники забезпечуються спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими ЗІЗ відповідно до діючих нормативних документів:
– НПАОП 0.00-3.23-18 «Норми безоплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівників підприємств електроенергетичної галузі»;
– НПАОП 0.00-3.07-09 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості»;
– НПАОП 0.00-3.22-14 «Норми безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам, які зайняті на роботах з радіоактивними речовинами та джерелами іонізуючого випромінювання».
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявної потреби та технічних специфікацій на продукцію, розроблених цехами-замовниками філії «ВП «ПАЕС», що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-28-011035-a (файли: Додаток 1.1 Зведений перелік.xls, Додаток 2 - ТСдоПЗ(т).23.0043.0067-2024 Костюм корпоративний чоловічий зі штанами.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0057.0005-2024 (ред 2) Сорочка з довг.рукавом.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0025.0062-2023 (ред.3) Шкарпетки білі.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0600.0436-2024 (ред 2) Напівкомбінезон (муляр).pdf, ТДПЗ-У(т).26.325-2024.pdf, ТСдоПЗ 23 0300 0133-2024 Костюм медичний.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0057.0007-2024 (ред 2) Знаки розпізнавання.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0043.0077-2024 Халат.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0043.0076-2024 Куртка ІТР.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0009.0430-2024 Костюм корпоративний чоловічий з напівкомбінезоном.pdf, ТДПЗ(т).23.0025.0064-2024 Білизна натільна.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0043.0075 Куртка чоловіча робоча утеплена з капюшоном.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0057.0280-2024 (ред 4) Костюм камуфляжний.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0057.0284-2024 (ред 2) Кепка камуфляжна.pdf, ТДПЗ(т).23.28.01.05-2025 жилет рятувальний.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0043.0070-2024 Костюм корпоративний жіночий з напівкомбенезоном.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0600.0452-2024 Штани утеплені.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0600.0420-2023 Комбінезон робочий.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0043.0080-2024 Жилет сигнальний.pdf, ТСдоПЗ(т).23.0057.0004-2024 (ред 3) Куртка зимова камуфляжна.pdf, TДПЗ(т).23.0025.0053-2024 Засоби індивідуального захисту з пластикату.pdf, ТДПЗ(т).23.0025.0005-2025 Костюм захисний білий Атом300 торгової марки Proton (або еквівалент).pdf).
Згідно пп.1 п.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710): https://old.energoatom.com.ua/e-procurement-paes.html
Додатки:
1. Копія «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 03.03.2025 Товар код CPV 18130000-9 по ДК 021:2015 – Спеціальний робочий одяг (Спеціальний робочий одяг в асортименті), згідно РПЗ: 9.251 з додатками» (три файла) на 137 арк. в 1 прим.
2. «Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик…» (оприлюднено на веб-сайті АТ «НАЕК «Енергоатом») на 1 арк. в 1 прим.