-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки лічильників води крильчастих DN 15,20 мм; 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Номер:
2a29f0d19ca544d89707fad5dfd4028a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 17:10 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2025 № 34-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-03-28-010094-a 28.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-9)
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Особливостей стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства з питань публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду пропозицій відповідно до вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства з питань публічних закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Корюківкаводоканал» Корюківської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.03.2025 б/н, (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ та ТОВ Еталон-АСП, вимоги про усунення невідповідностей до ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ до 13:41 год. 11.04.2025 та до ТОВ Еталон-АСП до 14:06 год. 18.04.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.04.2025 б/н та від 09.05.2025 б/н, скаргу ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ від 18.04.2025 № UA-2025-03-28-010094-a.а1 до комісії АМКУ, рішення комісії АМКУ від 29.04.2025 № 6807-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронні системі закупівель 09.05.2025, договір від 19.05.2025 № 158, укладений Замовником з ДП КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 02.06.2025.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
11.06.2025 16:13 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2025 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
f3623ee2d83e46d9a4b5c9ed9d35ba3d
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
30.05.2025 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки лічильників води крильчастих DN 15,20 мм; 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 750 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-010094-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7319ba3fe1f8422fbbd726ed75949f00
Назва:
Відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.) щодо надання пояснень
Дата опублікування:
02.06.2025 12:01
Опис:
30.05.2025р.в електронній системі закупівель Замовнику надійшов запит на отримання пояснень, а саме:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки лічильників води крильчастих DN 15,20 мм; 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», очікуваною вартістю 750 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-010094-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Комунальне підприємство «Корюківкаводоканал» Корюківської міської ради надає роз’яснення щодо закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки лічильників води крильчастих DN 15,20 мм; 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», а саме:
1.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням вимог законодавства відповідно до потреб Замовника та грунтуються на: ЗУ “Про метрологію та метрологічну діяльність” від 05.06.2014 №1314- VII зі змінами, де ,зокрема, ч.4 ст.17 зазначено, що відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтажу, транспортування та монтажу) ЗВТ (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) покладається на суб’єктів господарювання, що здійснюють обслуговування відповідних ЗВТ ; наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України “Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо врегульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та оформлення її результатів” від 08.02.16 р. № 193; Методики повірки лічильників води з механічним відліковим пристроєм номінальних діаметрів DN10, DN15, DN20 на місці експлуатації зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 19 січня 2017р. за № 84/29952, ; наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України «Вимоги, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економіки України та провадять метрологічну діяльність , та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, з метою досягнення їх відповідності встановленим критеріям» №1242 від 30.06.2020 р., де, зокрема, зазначені вимоги до персоналу, який відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ; Постановою КМУ від 27 травня 2015 р. № 330 «Про визначення наукових метрологічних центрів» ;Постанови № 374 від 04.06.2015 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» та інше.
1.2. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі, враховуючи рекомендації згідно з наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", було здійснено аналіз ринку, з метою визначення ринкових цін на послугу, проаналізовано статистичні дані та економічні чинники, які впливають на ціноутворення на ринку послуги що закуповувалася, проаналізовано інформацію про ціни на послугу у в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, та отримано комерційні пропозиції від ДП «КИЇВОБЛСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», ТОВ «ЕТАЛОН -АСП» , ТОВ «БЮРО ПОВІРКИ».