• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Засувки та фланці

Завершена

2 620 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 104.85 UAH
Номер: 16afe18b91f54341abeb00319008d872
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-22-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 22.04.2025 15:36 - 14.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2025 № 23-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.04.2025 № 23-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-03-28-008690-a 28.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 930-19-69, i.a.manchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Вараштепловодоканал» Вараської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2025 № 47, повідомлення про намір укласти договір, договір від 16.04.2025 № 54, додаткову угоду від 05.05.2025 № 1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 24.04.2025, 25.04.2025, 01.05.2025, 05.05.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Згідно вимог пп. 7 п. 2 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації учасник подає завірені копії діючих документів, а саме: копію діючого (-их) сертифікату (-ів) відповідності або сертифікату (-ів) якості виробника або паспортами якості або інші документи у відповідності діючим стандартам України та чинного законодавства України на запропоновану продукцію, який підтверджує якість та характеристики предмета закупівлі. Також, Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації передбачено, що засувки повинні відповідати вимогам технічної специфікації та супроводжуватися наступними документами, зокрема, сертифікатом про якість та відповідність діючим стандартам, що виданий уповноваженим органом сертифікації. Учасником ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД» надано сертифікат відповідності на засувки № UA.GRT.00165-24 термін дії якого з 29.03.2024 по 28.03.2025, тобто який є вже не діючим на дату подання тендерної пропозиції учасника (04.04.2025), що суперечить вищевказаним вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, в ході моніторингу встановлено, що згідно довідки про виробника товару від 02.04.2025 № 39, поданої в складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД», виробниками товару є даний учасник закупівлі та ТОВ «УКС-ГРУП УКРАЇНА». Однак, в порушення вимог Додатку 2 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД» відсутній сертифікат про якість та відповідність діючим стандартам, виданого на виробника ТОВ «УКС-ГРУП УКРАЇНА». Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗАХІДАРМАПРОМ-ЛТД», у зв’язку з її невідповідністю умовам технічної специфікації тендерної документації. Згідно пояснень Замовника на усунення порушень прийнято рішення розірвати договір. Згідно інформації електронної системи закупівель Замовником 05.05.2025 оприлюднено додаткову угоду від 05.05.2025 № 1 про розірвання договору від 16.04.2025 № 54.
Період усунення порушень: 07.05.2025 17:32 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2025 17:32

Запити/Пояснення