• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія). ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів (Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом –‘’Цей крок фінансується Європейським Союзом — UkraineFacility”)

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія). ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів (Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом –‘’Цей крок фінансується Європейським Союзом — UkraineFacility”)

Завершена

1 244 086.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 220.43 UAH
Номер: 722f99f207064e6ea0a276bd31c01d40
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 21.04.2025 16:13 - 13.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 46-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.04.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 21.04.2025 № 46-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 7 UA-2025-03-28-007443-a 28.03.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, i.i.nedbaylo@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кравченко Катерини Анатоліївни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; відповідність умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода); відповідність умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 28.03.2025 № 106 зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 01.04.2025 № 108; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Кравченко Катерини Анатоліївни; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 № 112; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 15.04.2025 № 91; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 08.05.2025 12:33 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2025 12:33

Запити/Пояснення