-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія). ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів (Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом –‘’Цей крок фінансується Європейським Союзом — UkraineFacility”)
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія). ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів (Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом –‘’Цей крок фінансується Європейським Союзом — UkraineFacility”)
Завершена
1 244 086.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 220.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 220.43 UAH
Номер:
722f99f207064e6ea0a276bd31c01d40
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 16:13 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 46-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.04.2025.
В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.04.2025 № 46-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 7 UA-2025-03-28-007443-a 28.03.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Кравченко Катерини Анатоліївни, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; відповідність умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-ІХ (далі – Рамкова угода); відповідність умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Відділу освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 28.03.2025 № 106 зі змінами, затвердженими протоколом уповноваженої особи від 01.04.2025 № 108; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Кравченко Катерини Анатоліївни; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.04.2025 № 112; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 15.04.2025 № 91; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.05.2025 12:33 - 14.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2025 12:33
Запити/Пояснення
Номер:
84257980c3424450a68d9b07beaf0dfe
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.04.2025 16:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія) за кодом CPV за ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-007443-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
667f4eaaed9845a096492af8f339a6ec
Назва:
Протокол про розгляд запиту
Дата опублікування:
24.04.2025 08:15
Опис:
Відділ освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області (Відділ ОМС)
Код ЄДРПОУ_42228027_
ПРОТОКОЛ
24.04.2025
(дата) _с-ще Казанка_
(місце складення) № _136_
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої освітньої галузі (фізика, хімія). ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів (Конкретний крок Плану України фінансується Європейським Союзом –‘’Цей крок фінансується Європейським Союзом — UkraineFacility”) (ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів) .
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів та матеріалів) через електрону систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2025-03-28-007443-a (далі — Закупівля)
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178(далі Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Щодо Закупівлі за ідентифікатором UA-2025-03-28-007443-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором №UA-M-2025-04-21-000089
Відповідно до частини 5 стаття 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електрону систему закупівель запитувати у замовника поясненні (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та /або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель.
21 квітня 2025 року через електрону систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення щодо закупівлі наступного змісту
Запит про надання пояснень:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено на підставі пункту І розділу ІІІ вартість Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, а саме «порівняння ринкових цін». Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних
ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. З метою визначення вартості товару було направлено запити цінових пропозицій (електронною поштою) офіційним представникам, дилерам, постачальникам аналогічних товарів.
За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції що додаються.
Визначення потреби в товарах, роботах, послугах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснювалося виключно в межах потреб закладів освіти у навчальному обладнанні. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей використання обладнання, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі, а також з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Попередній моніторинг цін та товари здійснювався на сайтах https://b-pro.com.ua/ru/index, https://stemclass.com.ua/, https://www.univermagosvity.com/.
2. Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відображається на сайті відділу освіти, молоді та спорту Казанківської селищної ради Миколаївської області у формі віджету. http://kazankaoms.mk.sch.in.ua/finansova_zvitnistj/vidomosti_pro_provedennya_zakupivelj_tovariv_robit_poslug_za_derzhavni_koshti/
Віджет – це простий і зручний інструмент, за допомогою якого на сайті вашої організації будуть відображатися закупівлі, які ви оголосили в системі Prozorro. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене у формі прикріпленого файлу до плані закупівлі.
3. Код та назва програмної кваліфікації видатків та кредитування місцевих бюджетів:
КПКВК 0611184 - Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» фінансується за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – рішенням Казанківської селищної ради від 28.02.2025р. №11/85/33 на суму 1014400,00 грн.
КПКВК 0611183 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа фінансується – рішенням виконавчого комітету Казанківської селищної ради від 18.04.2025р. № 62 на суму 230000,00 грн.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
У відповідності до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівель, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електрону систему закупівель.
Таким чином необхідно оприлюднити відповідні пояснення (інформацію, документи) на Запит в порядку, зазначеному вище.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення на Запит за вищезазначеною редакцією.
2. Оприлюднити пояснення на Запит в електронній системі закупівель
На запит надаємо такі документи та матеріали:
1) Рішенні сесії Казанківської селищної ради №1185/33від 28.02.2025р. з додатками, що додається;
2) Рішення виконавчого комітету Казанківської селищної ради №62від 18.04.2025р., що додається.
3) Комерційні пропозиції від ФОП Лісовий Сергій Ігорович, ФОП Пришва Михайло Миколайович, ФОП Ружинський Олег Вячеславович.
2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, документів та матеріалів щодо проведення відкритих торгів, у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 21 квітня 2025 року № 46-З.