-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Інтерактивна лабораторія ходи (код ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)
Завершена
38 948 732.03
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 194 743.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 194 743.66 UAH
Номер:
d6fdd3a50f2c4b5295b3fb0db3749fe1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-26-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2025 00:00
Період моніторингу:
26.06.2025 16:00 - 18.07.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.06.2025 НАКАЗ№ 31-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 25.06.2025 №31-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2025-03-28-004972-a 28.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ», відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.03.2025 року б/н (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» (далі – ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.06.2025 №27; вимога про усунення невідповідностей до 05 червня 2025 16:54; повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2025; договір про закупівлю товару від 19.06.2025 №82 на суму 38 558 000,00 гривень; пояснення Замовника від 03.07.2025, від 11.07.2025 та від 16.07.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 30.06.2025, від 08.07.2025 та від 11.07.2025 відповідно.
Період усунення порушень:
22.07.2025 11:40 - 26.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.07.2025 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
e2f1ca15013a4e08aa5fa8a174023826
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Інтерактивна лабораторія ходи (код ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-004972-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
728045d3234743e0a30cef740fdcf4af
Назва:
Запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
03.07.2025 15:15
Опис:
За результатами розгляду запиту вирішено надати наступну відповідь:
1. «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до наявних потреб Замовника, а саме Протоколу №10/24 засідання медичної ради Комунального підприємства «Медичний центр реабілітації учасників бойових дій Луцької міської територіальної громади» по складанню рекомендацій щодо закупівлі реабілітаційно-паліативного обладнання від 15.03.2024 року (копія додається). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у додатку 2 до тендерної документації.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості:
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості здійснено з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275. При закупівлі товару, що є предметом закупівлі, замовником враховано та дотримано норм законодавчих актів, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про закупівлі) від 25.12.2015 № № 922-VIII, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178.
Замовником було направлено запити на комерційні пропозиції постачальникам медичного обладнання та отримано комерційні пропозиції від 3-х постачальників, а саме:
- ТОВ «Західна фармацевтична компанія» - 38 935 125,00 грн.
- ТОВ «ФІРМА «БЛАГОСВІТ» - 41 546 500,00 грн.
- ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» - 38 948 000,00 грн. (копії додаються).
Середня очікувана вартість відповідно до отриманих комерційних пропозиції становить 39 809 875,00 грн.
Відповідно до Плану закупівель товарів, робіт і послуг що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги, підписаний Головним партнером проєкту — Незалежним закладом охорони здоров’я в Седльцах та Реєстраційної картки № 5638 від 22.08.2024, сума коштів на Лабораторію ходи становить 892 461,06 євро, що відповідно до вимог Програми Interreg NEXT Польща - Україна 2021-2027 становить 38 948 732,03 грн. (курс InforEuro станом на момент оголошення тендеру складав 1 EUR = 43,64194 UAH.
Отже, враховуючи вищевикладене, очікувана вартість предмета закупівлі становить 38 948 732,03 грн без ПДВ (оскільки не може перевищувати суму коштів на дату оголошення процедури закупівлі, перераховану у гривні відповідно до курсу InforEuro).
Номер:
d5c78e89a2d34db89e22dbd83a5b529a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2025 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інтерактивна лабораторія ходи (код ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-004972-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно підпункту а пункту 5.2.1 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Підпунктом 10 пункту 47 Особливостей визначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом).
Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Аксель Медікал» (далі – ТОВ «Аксель Медікал») в пропозиції надано антикорупційну програму на 2022 – 2023 роки (файл – «25. Антикор програма.pdf»).
Разом з тим, закупівля Замовником здійснювалась у 2025 році. Таким чином учасником ТОВ «Аксель Медікал» не надано діючу у 2025 році антикорупційну програму чи інформацію про уповноваженого з реалізації антикорупційної програми товариства.
Враховуючи наведене, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Аксель Медікал», визначені абзацом другим підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аксель Медікал»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
976e5a3ae7d74b2bb79d9dc3964f0aa3
Назва:
Запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
11.07.2025 12:45
Опис:
Абзацом 17 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) передбачено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (тобто у пункту 17), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Абзацом 16 пункту 47 Особливостей передбачено, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Пунктом 3.6.1. тендерної документації передбачено, що 3.6.1. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 п.47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Пунктом 3.6.2. тендерної документації визначено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у п.47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 п.47 Особливостей.
Учасником ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» відповідно до 3.6.1. розділу 3.6. «Вимоги до учасників, установлені пунктом 47 Особливостей тендерної документації» було підтверджено відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме було зазначено наявність - антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ».
Вимоги Замовника щодо надання (завантаження) у складі тендерної пропозиції учасника документу, а саме окремого файлу - антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми в тендерній документації не було передбачено.
Пунктом 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 9 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) встановлено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Замовник торгів не має права вимагати документи, які не були чітко зазначені в тендерній документації. Тендерна документація є основним документом, що визначає правила та умови проведення закупівлі, і будь-які додаткові вимоги, не передбачені нею, є неправомірними.
Також, Замовник торгів не має права порушувати пункти 4 та 5 статті 5 та пункт 9 статті 29 Закону і вимагати документи, які не вимагалися Замовником торгів у тендерній документації.
Крім того слід зазначити, що умовами тендерної документації не заборонено учасникам завантажувати в електронну систему будь які документи, однак замовник не зобов’язаний розглядати такі документи та приймати їх до уваги.
Таким чином Замовником не порушено вимоги ні Особливостей ні тендерної документації та правомірно визнано учасника ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» переможцем торгів, оскільки вимогу про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми даним учасником підтверджено шляхом самостійного декларування як того вимагає і тендерна документація і Особливості
Номер:
980fd554227944d785c30f83f045c099
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2025 14:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інтерактивна лабораторія ходи (код ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-004972-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень документів для підтвердження наданих 11.07.2025 пояснень Замовником.
В поясненнях Замовником зазначено, що учасником ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» відповідно до 3.6.1. розділу 3.6. «Вимоги до учасників, установлені пунктом 47 Особливостей тендерної документації» було підтверджено відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а саме було зазначено наявність - антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ».
Проведеним аналізом інформації в електронній системі закупівель встановлено, що учасником ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» при поданні пропозиції було підтверджено відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених підпунктами 2,3,4,5,6,8,9,11,12 пункту 47 Особливостей (файл - «Пропозиція учасника.pdf» додається).
Враховуючи вищевикладене, Замовнику надати документальне підтвердження учасником ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» в електронній системі закупівель відсутності підстав, передбачених підпунктом 10 пункту 47 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Додаток: файл - «Пропозиція учасника ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ».pdf»
Номер:
9599e348fa9247199bcf4daead0b6c95
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
16.07.2025 11:12
Опис:
Абзацом 17 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) передбачено, що Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті (тобто у пункті 17), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
При цьому, законодавство не містить вичерпних способів самостійного декларування відсутності підстав, визначених п. 47 Особливостей.
Самостійне декларування може здійснюватися:
- шляхом поставлення позначки у відповідних полях в електронній системі закупівель;
- заповнення електронного поля відповідним текстом в електронній системі закупівель;
- завантаження інформації (- ій) (заяви, довідки (листа) у довільній формі або зведеної довідки (листа) у довільній формі).
На виконання вимоги про відсутність підстав, передбачених підпунктом 10 пункту 47 Особливостей учасником ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» надано в складі пропозиції файл «Довідка п. 47 Особливостей.pdf» в якому міститься «Довідка щодо відсутності підстав, зазначених в пункті 47 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року» в пункті 10 якої зазначено, що «ТОВ “АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ" має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми» (копія довідки додається). Крім того в складі пропозиції надано файл «ст 17.pdf» в якому надана «Довідка щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі"» пунктом 10 якої передбачено, що ТОВ “АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ" має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (копія додається).
Отже учасником ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» підтверджено наявність антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, оскільки а ні Особливості а ні тендерна документація не містить чіткої вимоги в якому саме вигляді має бути здійснене самостійне декларування.
Таким чином, Замовником не порушено вимоги ані Особливостей, ані тендерної документації та правомірно визнано учасника ТОВ «АКСЕЛЬ МЕДІКАЛ» переможцем торгів, оскільки вимогу про наявність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми даним учасником підтверджено шляхом самостійного декларування як того вимагає і тендерна документація і Особливості.