- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
- 
                        Донорські кошти
Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Великоцепцевицького ліцею Антонівської сільської ради Рівненського району за адресою: Рівненська область, Вараський район, с. Великі Цепцевичі, вул. Лесі Українки, 120
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                41 356 431.60
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 206 782.16 UAH
        мін. крок: 0.5% або 206 782.16 UAH
                    Номер:
                    fc2b808dd7fa4f6b863dced8162ed72d
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2025-05-12-000056
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    12.05.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    12.05.2025 17:10 - 03.06.2025 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 
Н А К А З
12.05.2025                                                                                           № 32-з
Рівне
Про початок 
моніторингу закупівель
 	Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, 
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області	                                       	      Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.05.2025 № 32-з.   	
			
Витяг з переліку процедур закупівель			
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7	UA-2025-03-28-003382-a	28.03.2025	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу 
Держаудитслужби в Рівненській області	                  	       Віктор ГРИГОРУК
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди. 
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього установлено порушення вимог пункту  11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує вжити заходів щодо оприлюднення додаткової угоди № 4 від 26.05.2025 з додатками у машинозчитувальному форматі, врахування та дотримання вимог Рамкової угоди та недопущення встановлених порушень у подальшому,  та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 30 травня 2025 року.  
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України  «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). 
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) UA-P-2025-03-28-003383-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 04.04.2025 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Кортакоз»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.04.2025 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; Договір від 02.05.2025 № 16 (далі - Договір); Додаткові угоди від 05.05.2025 № 1, від 13.05.2025 № 2, від 20.05.2025 № 3, від 26.05.2025 № 4 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 15.05.2025 та 29.05.2025.
За результатами проведення моніторингу встановлено наступне.
З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024   № 3786-IX.
Згідно пункту 3 статті 5 Рамкової угоди усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, зазначених у пункті 1(a) та (b) цієї Статті, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті.
Проте, в Додатку № 4 до Договору від 02.05.2025 № 16 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», міститься інформація, згідно якої в переліку є матеріали, країною походження яких зазначено Тайвань та Філіпіни, чим не дотримано вимоги пункту 3 статті 5 Рамкової угоди.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, Замовником 26.05.2025 Додатковою угодою №4 до договору підряду № 16 від 02.05.2025 внесено зміни щодо позицій матеріальних ресурсів, які походять із прийнятних країн відповідно до вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди.
Разом з тим, згідно пункту 1.3. додаткової угоди № 4 від 26.05.2025 до Договору, Додаток № 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси, що будуть застосовані підрядником» викладено в новій редакції.
За результатами моніторингу установлено, що зазначена додаткова угода з додатками розміщена в електронній системі закупівель лише у форматі PDF. 
Пунктом 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що Замовник оприлюднює в електронній системі повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону); складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додається уточнена договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Отже, на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено зміни до договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    30.05.2025 16:47 - 14.06.2025 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    30.05.2025 16:47
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Замовником було вжито заходів щодо оприлюднення додаткової угоди № 4 від 26.05.2025 з додатками у машинозчитувальному форматі, врахування та дотримання вимог Рамкової угоди.
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    02.06.2025 17:08
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    63250da6ff0f4d8b8d46f23b69905501
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    12.05.2025 17:47
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    16.05.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Великоцепцевицького ліцею Антонівської сільської ради Рівненського району за адресою: Рівненська область, Вараський район, с. Великі Цепцевичі, вул. Лесі Українки, 120» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-003382-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.   № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. 
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    79f8227a5cc24c5492d64d66ff7028ab
                
                                                                        
                    Назва:
                    Інформація на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    15.05.2025 16:14
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Великоцепцевицького ліцею Антонівської сільської ради Рівненського району за адресою: Рівненська область, Вараський район, с. Великі Цепцевичі, вул. Лесі Українки, 120 (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-003382-a) повідомляємо наступне. 
Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № 1220-24Б від 09.12.2024р. проведено ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА", реєстраційний номер ЕХ01:3546-9831-5746-6771 редакція №2 (копія додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Відтак очікувану вартість предмету закупівлі визначено проектною організацією  у спосіб визначений законодавством.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua.
                
                        
                    Номер:
                    5d5dda2b67464dcc9608b59bea65b345
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику на пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    26.05.2025 17:57
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    30.05.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Великоцепцевицького ліцею Антонівської сільської ради Рівненського району за адресою: Рівненська область, Вараський район, с. Великі Цепцевичі, вул. Лесі Українки, 120» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-28-003382-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р.   № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 
1. Стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи інформацію Додатку № 4 до Договору від 02.05.2025 № 16 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», згідно якої в переліку є матеріали, країною походження зазначено Тайвань, Філіпіни.
            У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
            Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
  Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
                
                        
                    Номер:
                    ff8518a391e74a85b843b5578a78fbfc
                
                                                                        
                    Назва:
                    Інформація на запит
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    29.05.2025 12:26
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Великоцепцевицького ліцею Антонівської сільської ради Рівненського району за адресою: Рівненська область, Вараський район, с. Великі Цепцевичі, вул. Лесі Українки, 120 (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-28-003382-a) повідомляємо наступне. 
У запиті органу державного фінансового контролю запитується пояснення причин стосовно дотримання вимог пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) в частині прийнятності поставок та матеріалів із прийнятних країн, враховуючи інформацію Додатку № 4 до Договору від 02.05.2025 № 16 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», згідно якої в переліку є матеріали, країною походження зазначено Тайвань, Філіпіни.
При укладенні договору підряду департаментом забезпечено дотримання норм пункту 3 статті 5 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода) де визначено, що усі поставки та матеріали, які фінансуються та закуповуються Україною або суб’єктами під її контролем для реалізації заходів Плану, повинні походити із прийнятних країн, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн. Крім того, застосовуються правила щодо обмежень у пункті 7 цієї Статті. Детальна інформація щодо всіх санкцій ЄС розміщена на санкційній карті ЄС за посиланням: https://www.sanctionsmap.eu/#/main.
Листом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 3323-04/19127-07 від 28.02.2025 визначено, що Замовник самостійно та на підставі наявного переліку прийнятних країн визначає прийнятність учасника закупівлі, походження матеріалів, що пропонуються до постачання, а також наявність підстав не застосовувати вимоги щодо прийнятності.
Додатково повідомляємо, що на момент підписання договору переможцем процедури закупівлі надано лист пояснення, в якому зазначено, що під час підготовки документів для укладення договору, була надана інформація про ціни на матеріальні ресурси та країну походження товару на певні позиції зазначена країна походження товару, яка була нам надана постачальниками, з якими ми  співпрацюємо для закупівлі такого виду матеріальних ресурсів. Однак, для дотримання вимог  Статті 5 Рамкової угоди щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, ТОВ-фірма «Кортакоз» проводить переговори із постачальниками, які можуть забезпечити поставку вищевказаного обладнання/устаткування, яке вироблене в країнах Європейського Союзу. ТОВ-фірма «Кортакоз»  наголошує, про здійснення всіх залежних від нас дій для забезпечення дотримання вимог  Статті 5 Рамкової угоди щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання та зобов’язується здійснити заміну вищевказаного  обладнання/устаткування, яке буде виготовлене в прийнятних, згідно положень Рамкової угоди, країнах.
А також повідомляємо, що 26.05.2025 року додатковою угодою № 4 до договору підряду № 16 від 02.05.2025р. для дотримання вимог  Статті 5 Рамкової угоди внесено зміни щодо позицій матеріальних ресурсів, які походять із прийнятних країн.
                
                        