• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг м. Борислав

Завершена

6 636 243.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 11 926.10 UAH
Номер: 9354d888bddc43bfad3d517369e1bd41
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-29-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 29.04.2025 16:10 - 21.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 №137 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-28-002595-a, 28.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, i.h.yaropud@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пунктів 3 та 10 Особливостей №1178, пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення норм частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцями тендеру документів під час укладання договорів про закупівлю; відповідності умов укладених договорів про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможців тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлення порушень законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення норм частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 – привести у відповідність до норм законодавства умови укладених договорів (щодо наявності як невід’ємного додатку до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту документу, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси) шляхом укладення відповідних додаткових угод, а також на уснення порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 10 Особливостей №1178 – опублікувати договори та додатки до них у машинозчитувальному форматі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцями тендеру документів під час укладання договорів про закупівлю; укладення договорів про закупівлю та їх оприлюднення; відповідності умов укладених договорів про закупівлю вимогам тендерної документації та тендерним пропозиціям переможців тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЕКО-МІСТО» Бориславської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-28-001023-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстри отриманих тендерних пропозицій за Лотами 1, 2 та 3; протоколи розкриття тендерних пропозицій за Лотами 1, 2 та 3; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.04.2025 №10042025 щодо визначення переможців за Лотами 1, 2 та 3; тендерні пропозиції ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» за Лотами 1 і 2 та; тендерну пропозицію ТОВ «РАДВЕЙ» за Лотом 3; повідомлення про намір укласти договори про закупівлю за Лотами 1, 2 та 3; опубліковані ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» та ТОВ «РАДВЕЙ», як переможцями тендеру за відповідними лотами, документи; договори від 17.04.2025 №1704/1 (Лот 1), №1704/2 (Лот 2) та №1704/3 (Лот 3); опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормами частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у частині першій статті 41 Закону визначено, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Згідно з нормами пункту 10 Особливостей №1178 за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У пункті 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Одночасно, відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договори №1704/1, №1704/2 та №1704/3 від 17.04.2025 за Лотами 1, 2 та 3 та додатки до них лише у форматі pdf та не оприлюднені у машинозчитувальному форматі, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178. Крім того, вищевказані договори не містять як невід’ємного додатку інформації про ціни на матеріальні ресурси (найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції), чим порушено норми частини першої статті 41 Закону та, відповідно пунктів 3 та 17 Особливостей №1178. Замовником у наданому під час моніторингу поясненні зазначено, зокрема, що для договорів про закупівлю робіт (капітальний ремонт, нове будівництво, реконструкція, реставрація) обов’язковими є додатки з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (зокрема, країну походження), а оскільки закупівля UA-2025-03-28-002595-a здійснювалася саме як закупівля послуг, а не робіт, вимога щодо обов’язкового зазначення країни походження матеріальних ресурсів у договорах не є обов’язковою. Однак, у частині першій статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Отже, вищевказана норма стосується і послуг з поточного ремонту. Щодо неоприлюднення договорів та додатків у машинозчитуваному форматі Замовником визнано, що зазначені договори наразі розміщені в електронній системі закупівель у форматі pdf, оскільки первинно ці документи були надані підрядниками у вигляді сканованих копій (підписані скан-копії); на момент завантаження технічні можливості системи та терміни укладення не дозволяли оперативно підготувати файли у форматах docx, xlsx, csv. Водночас Замовник зазначив, що керуючись пунктом 10 частини першої статті 10 Закону (вимоги до машинозчитуваних форматів), зобов’язується до 10.05.2025 підготувати й додатково оприлюднити текстові версії договорів та додатків у форматах, придатних для машинозчитування.
Період усунення порушень: 09.05.2025 16:18 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2025 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ваші зауваження взяті до уваги, документи завантажено.
Дата публікації звіту: 16.05.2025 16:20

Запити/Пояснення