• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з благоустрою населених пунктів – Поточний ремонт люків оглядових колодязів міських комунікацій

Завершена

31 743 435.67 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 158 717.18 UAH
Номер: 9fb9ff56f8a94d8385c95ecb35c32cc5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.04.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.04.2025 10:46 - 02.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.04.2025 № 107 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-03-27-011141-a 27.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 50) 271-80-98, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЕЛІОС ТМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.03.2025 № ВТП 27/03-1, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ГЕЛІОС ТМ» (далі – ТОВ «ГЕЛІОС ТМ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 04.04.2025 № ВТП 04/04.UA-2025-03-27-011141-a про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель уповноваженої особи департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про надання послуг від 10.04.2025 № 10/04-1 на суму 31 231 982,86 грн, в т. ч. ПДВ 5 205 330,48 грн, додаткову угоду від 10.04.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником 16.04.2025 та 17.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 24.04.2025 17:13 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2025 17:13

Запити/Пояснення