-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з монтажу зовнішнього освітлення на території гуртожитку № 2 за адресою Лазаряна 2 м. Дніпро.
Завершена
944 282.11
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 442.82 UAH
мін. крок: 1% або 9 442.82 UAH
Номер:
75b180c8a99f4802a4e263d265dbff7d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-21-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.05.2025 00:00
Період моніторингу:
21.05.2025 16:52 - 12.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
21.05.2025 № 142
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 21.05.2025 № 142
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2025-03-27-010869-a 27.03.2025 УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації встановлено порушення пункту 10 частини 1 статті 10, частини 10 статті 11, частини 1 статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання переможця процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом притягнення до відповідальності винних за порушення осіб, опублікування договору у відповідності до вимог законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ НАУКИ І ТЕХНОЛОГІЙ (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛЬДР", ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК", ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ", протокол від 15 квітня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛЬДР", протокол від 15 квітня 2025 року щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "БАСК", вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ", протокол від 24 квітня 2025 року про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ", з ціновою пропозицією 849 000,00 гривень, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.05.2025, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 28.05.2025, на запит Східного офісу Держаудитслужби від 26.05.2025.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону №922, крім частин другої-п’ятої, сьомої-дев’ятої статті 41 Закону №922 та Особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону №922) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом 2 частини першої статті 41 Закону №922 до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, визначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону №922, додатків до такого договору у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону №922.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 12 травня 2025 опубліковано Договір про закупівлю від 08.05.2025 №57 з додатками до нього у форматі PDF, проте у машинозчитувальному форматі вищезазначений договір разом з додатками до нього Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено, чим порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону №922.
Відповідно до частини 31 статті 1 Закону №922, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відповідно до частини 10 статті 11 Закону №922, рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Моніторингом встановлено,що тендерна документація не затверджена протоколом уповноваженої особи, а саме на титульній сторінці відсутні дата, прізвище ім’я по батькові уповноваженої особи. Це свідчить про порушення вимог законодавства, що могло вплинути на законність проведення закупівлі.
Період усунення порушень:
04.06.2025 18:07 - 19.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
04.06.2025 18:07
Запити/Пояснення
Номер:
7669c3d310fb4f9d89cfd840480b88ec
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.05.2025 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з монтажу зовнішнього освітлення на території гуртожитку № 2 за адресою Лазаряна 2 м. Дніпро» (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-010869-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Яким чином здійснено обрахування кількісних показників закупівлі послуг та на підставі яких документів?
3. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних послуг?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
21a8cae9c6af4b409735971a7d654cb0
Назва:
Надання роз'яснення
Дата опублікування:
28.05.2025 22:03
Опис:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Щодо Закупівлі за ідентифікатором: UA-2025-03-27-010869-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2025-05-21-000016 від 21.05.2025 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи)» На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь. Закупівля здійснюється на виконання рішення ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ VIII скликання від 19.02.2025 р. № 3/63, “Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 р. 2/59 “Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2025 р.”. (КПКВК МБ 1419800- Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів (Українському державному університету науки і технологій Міністерства освіти і науки України), на виконання робіт з благоустрою прилеглої території будівлі, де розміщені внутрішньо переміщені особи з Маріупольської громади, а саме улаштування зовнішнього освітлення”
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно: - до дефектного акту Замовника на 2025 рік; - до проектної документації на послуги з «улаштування зовнішнього освітлення» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ VIII скликання від 19.02.2025 р. № 3/63, “Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 р. 2/59 “Про бюджет Дніпровської територіальної громади на 2025 р (а саме у Додатку 3 (ТЕХНІЧНА, ЯКІСНА ТА КІЛЬКІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена: - до наданих комерційних пропозицій ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП» №13/03/2025-1 від 13.03.2025, ТОВ «Плутон» LS 48-1825/1 від 14 березня 2025р. Комерційне Підриємство «Міськсвітло» Дніпровської міської ради вихідний лист № 163/3 від 13 .03.2025 р. Враховуючи вищезазначене обґрунтування технічних та якісних характеристик та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, було здійснено відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.