• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція аварійної ділянки Третього розвантажувального колектора ХТЗ (1-ша черга) (інв. № 13092), (перша ділянка від шахти №4 до шахти №3 L=70 м.п, друга ділянка від шахти №4 до шахти №6 L=30 м.п.), за адресою: м. Харків, проспект Героїв Харкова, 275 (КП "ХАРКІВВОДОКАНАЛ")

Завершена

48 424 291.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 242 121.45 UAH
Номер: 6f92f378209b4d298db9ba0e6e3cb84d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-02-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 02.05.2025 18:40 - 24.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.05.2025 № 145 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.05.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 02.05.2025 № 145 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-03-27-010169-a 27.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, r.v.mazalova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Схід - Теплоремонт» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «Схід - Теплоремонт»; внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Схід - Теплоремонт»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ХАРКІВВОДОКАНАЛ», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 27.03.2025 №38/2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, Договір від 05.05.2025 №14/5-ПД/25, додаткова угода від 12.05.2025 №1, пояснення Замовника від від 09.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «Схід - Теплоремонт» встановлено наступне. Згдно з підпунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів) (в довідці обов’язково зазначити дату укладання аналогічного(аналогічних) договору(договорів), номер аналогічного (аналогічних) договору (договорів), найменування контрагента, телефон відповідальної особи контрагента, суму договору(договорів)). В склалі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Схід - Теплоремонт» надано Довідку «ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГIЧНОГО ДОГОВОРУ» (файл: Довідка про виконання аналогічного договору.pdf). Проте, в зазначеній Довідці відсутня інформація щодо суми договору. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно вищезазначеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.05.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів) (в довідці обов’язково зазначити дату укладання аналогічного(аналогічних) договору(договорів), номер аналогічного(аналогічних) договору(договорів), найменування контрагента, телефон відповідальної особи контрагента, суму договору(договорів)). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник надає: Копію аналогічного (аналогічних) договору(договорів) з усіма додатками до аналогічного(аналогічних) договору(договорів); Оригінал листа(ів)- відгука(ів) від контрагента (ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору(ів), наведеного(их) в довідці про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору (договорів). (* Аналогічний договір - договір, за умовами якого Учасником виконувалися роботи з нового будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту системи каналізації.). На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасником у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про виконання аналогічного договору, лист-відгук №12/43/3908 від 06.04.2020р. та Договір підряду №69010/20/0012 від 12.03.2020р.. Сума договору вбачається із змісту наданого договору, який є першоджерелом для отримання відомостей необхідних для складання довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів). Таким чином необхідна інформація отримана у повному обсязі. ». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель підпункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, оскільки в тендерній документації чітко визначена вимога щодо обов’язкового зазначення суми договору в довідці про досвід виконання аналогічного договору. Отже, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «Схід - Теплоремонт» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 16.05.2025 21:45 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 21:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За наслідками висновку ДАСУ повідомляємо наступне: 16.05.2025 Північно-східним офісом Держаудитслужби ухвалено висновок про результати моніторингу UA-M-2025-05-02-000014 процедури закупівлі UA -2025-03-27-010169-a. У Розділом 2 п. 3 зазначеного висновку Північно-східним офісом Держаудитслужби зобов'язано Замовника усунити порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. З цього розділу висновку вбачається, що Північно-східний офіс Держаудитслужби поклав обов'язки на Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 23.05.2025 на виконання обов'язку щодо усунення порушень законодавства уповноваженою особою Замовника надано інформацію про усунення порушення. В обгрунтування цієї інформації зазначено, що уповноважені особи Замовника були додатково детально ознайомлені з вимогами та положеннями Постанови №1178, (далі Постанова) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Уповноваженій особі яка проводила закупівлю були зроблені зауваження та проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Законодавства у сфері публічних закупівель. Із наведених зауважень у Висновку про результати моніторінгу процедури закупівлі UA -2025-03-27-010169-a було зроблено відповідні висновки з метою недопущення у подальшому вказаних порушень. Відповідно ст. 147 Кодексу Законів про працю, за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення:догана або звільнення. Відповідно до частини 3 ст. 149 Кодексу Законів про працю, при обранні виду стягнення роботодавець повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника. Враховуючи вимоги положень Кодексу Законів про працю, керівником КП «Харківводоканал» прийнято рішення про застосування до уповноваженої особи заходів громадського впливу, а саме зроблені зауваження та проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Постанови №1178 при складанні тендерної документації, та Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 23.05.2025 11:00

Запити/Пояснення