-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Реконструкція аварійної ділянки Третього розвантажувального колектора ХТЗ (1-ша черга) (інв. № 13092), (перша ділянка від шахти №4 до шахти №3 L=70 м.п, друга ділянка від шахти №4 до шахти №6 L=30 м.п.), за адресою: м. Харків, проспект Героїв Харкова, 275 (КП "ХАРКІВВОДОКАНАЛ")
Завершена
48 424 291.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 242 121.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 242 121.45 UAH
Номер:
6f92f378209b4d298db9ba0e6e3cb84d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-02-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.05.2025 00:00
Період моніторингу:
02.05.2025 18:40 - 24.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.05.2025
№
145
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 02.05.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 02.05.2025 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2025-03-27-010169-a 27.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Схід - Теплоремонт» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «Схід - Теплоремонт»; внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Схід - Теплоремонт»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ХАРКІВВОДОКАНАЛ», (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 27.03.2025 №38/2), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 25.04.2025, Договір від 05.05.2025 №14/5-ПД/25, додаткова угода від 12.05.2025 №1, пояснення Замовника від від 09.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «Схід - Теплоремонт» встановлено наступне.
Згдно з підпунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів) (в довідці обов’язково зазначити дату укладання аналогічного(аналогічних) договору(договорів), номер аналогічного (аналогічних) договору (договорів), найменування контрагента, телефон відповідальної особи контрагента, суму договору(договорів)).
В склалі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Схід - Теплоремонт» надано Довідку «ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГIЧНОГО ДОГОВОРУ» (файл: Довідка про виконання аналогічного договору.pdf). Проте, в зазначеній Довідці відсутня інформація щодо суми договору.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно вищезазначеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 09.05.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів) (в довідці обов’язково зазначити дату укладання аналогічного(аналогічних) договору(договорів), номер аналогічного(аналогічних) договору(договорів), найменування контрагента, телефон відповідальної особи контрагента, суму договору(договорів)). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник надає: Копію аналогічного (аналогічних) договору(договорів) з усіма додатками до аналогічного(аналогічних) договору(договорів); Оригінал листа(ів)- відгука(ів) від контрагента (ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору(ів), наведеного(их) в довідці про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору (договорів). (* Аналогічний договір - договір, за умовами якого Учасником виконувалися роботи з нового будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту системи каналізації.). На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасником у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про виконання аналогічного договору, лист-відгук №12/43/3908 від 06.04.2020р. та Договір підряду №69010/20/0012 від 12.03.2020р.. Сума договору вбачається із змісту наданого договору, який є першоджерелом для отримання відомостей необхідних для складання довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів). Таким чином необхідна інформація отримана у повному обсязі. ».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель підпункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)» пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовника, оскільки в тендерній документації чітко визначена вимога щодо обов’язкового зазначення суми договору в довідці про досвід виконання аналогічного договору.
Отже, Замовник не виявив вищезазначені невідповідності у поданих учасником документах в цій частині та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість Учаснику ТОВ «Схід - Теплоремонт» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
16.05.2025 21:45 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2025 21:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За наслідками висновку ДАСУ повідомляємо наступне: 16.05.2025 Північно-східним офісом Держаудитслужби ухвалено висновок про результати моніторингу UA-M-2025-05-02-000014 процедури закупівлі UA -2025-03-27-010169-a. У Розділом 2 п. 3 зазначеного висновку Північно-східним офісом Держаудитслужби зобов'язано Замовника усунити порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. З цього розділу висновку вбачається, що Північно-східний офіс Держаудитслужби поклав обов'язки на Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. 23.05.2025 на виконання обов'язку щодо усунення порушень законодавства уповноваженою особою Замовника надано інформацію про усунення порушення. В обгрунтування цієї інформації зазначено, що уповноважені особи Замовника були додатково детально ознайомлені з вимогами та положеннями Постанови №1178, (далі Постанова) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Уповноваженій особі яка проводила закупівлю були зроблені зауваження та проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Законодавства у сфері публічних закупівель. Із наведених зауважень у Висновку про результати моніторінгу процедури закупівлі UA -2025-03-27-010169-a було зроблено відповідні висновки з метою недопущення у подальшому вказаних порушень. Відповідно ст. 147 Кодексу Законів про працю, за порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано тільки один з таких заходів стягнення:догана або звільнення. Відповідно до частини 3 ст. 149 Кодексу Законів про працю, при обранні виду стягнення роботодавець повинен враховувати ступінь тяжкості вчиненого проступку і заподіяну ним шкоду, обставини, за яких вчинено проступок, і попередню роботу працівника. Враховуючи вимоги положень Кодексу Законів про працю, керівником КП «Харківводоканал» прийнято рішення про застосування до уповноваженої особи заходів громадського впливу, а саме зроблені зауваження та проведена роз'яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Постанови №1178 при складанні тендерної документації, та Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
23.05.2025 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
a89aabef41584fb5951ea253e737134a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.05.2025 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція аварійної ділянки Третього розвантажувального колектора ХТЗ (1-ша черга) (інв. № 13092), (перша ділянка від шахти №4 до шахти №3 L=70 м.п, друга ділянка від шахти №4 до шахти №6 L=30 м.п.), за адресою: м. Харків, проспект Героїв Харкова, 275 (КП "ХАРКІВВОДОКАНАЛ")» ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-27-010169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згдно з підпунктом 1 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів)” пункту1 “Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної докуменьтації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів) (в довідці обов’язково зазначити дату укладання аналогічного(аналогічних) договору(договорів), номер аналогічного (аналогічних) договору (договорів), найменування контрагента, телефон відповідальної особи контрагента, суму договору(договорів)).
В склалі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Схід - Теплоремонт" надано Довідку “ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГIЧНОГО ДОГОВОРУ” (файл: Довідка про виконання аналогічного договору.pdf).
Проте, в зазначеній Довідці відсутня інформація щодо суми договору.
Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e7ccc934f70a45628be4d4d6b26cc81d
Назва:
Відповідь на повідомлення моніторингу
Дата опублікування:
09.05.2025 13:49
Опис:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, експертної оцінки за вказаним об’єктом, розрахунку очікуваної вартості закупівлі та технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі як Додаток № 2 до тендерної документації . Всі вищезазначені документи будуть завантажені в електронну систему закупівель під час надання відповіді.
Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів) (в довідці обов’язково зазначити дату укладання аналогічного(аналогічних) договору(договорів), номер аналогічного(аналогічних) договору(договорів), найменування контрагента, телефон відповідальної особи контрагента, суму договору(договорів)). Для підтвердження інформації зазначеної в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник надає: Копію аналогічного (аналогічних) договору(договорів) з усіма додатками до аналогічного(аналогічних) договору(договорів); Оригінал листа(ів)- відгука(ів) від контрагента (ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору(ів), наведеного(их) в довідці про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору (договорів). (* Аналогічний договір - договір, за умовами якого Учасником виконувалися роботи з нового будівництва/ реконструкції/ капітального ремонту системи каналізації.). На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасником у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про виконання аналогічного договору, лист-відгук №12/43/3908 від 06.04.2020р. та Договір підряду №69010/20/0012 від 12.03.2020р.. Сума договору вбачається із змісту наданого договору, який є першоджерелом для отримання відомостей необхідних для складання довідку про досвід виконання аналогічного(аналогічних)* договору(договорів). Таким чином необхідна інформація отримана у повному обсязі.