Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомленння з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомленння з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.03.2025, тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.04.2025, перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.04.2025, роз’яснення щодо тендерної документації, оприлюднене 14.04.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП», у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «РБ ГРУП» невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 та від 23.05.2025, пояснення та документи, надані Замовником 21.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.05.2025 16:16 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 16:16