-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
2 822 431.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 224.31 UAH
мін. крок: 1% або 28 224.31 UAH
Номер:
5137c98bfed64548b58a613deac45a71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 14:26 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 35-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.04.2025 №35-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-03-27-006875-a 27.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 12.03.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.03.2025 (протокол № 11), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.04.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВЛІФТСЕРВІС» (далі – ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС», учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.04.2025 № 18, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.04.2025 та від 28.04.2025.
1. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно із пунктом 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що у пункті 4.1 проєкту договору підряду на виконання робіт з капітального ремонту (Додаток 4 до тендерної документації Замовника) зазначено, що Виконавець гарантує можливість експлуатації об'єкта протягом гарантійного строку. Гарантійний строк експлуатації становить 2 (два) роки відповідно до норм чинного законодавства України та починається з дати підписання останнього акту виконаних робіт і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Виконавець, за умови дотримання Замовником умов експлуатації.
Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови), які відповідно до Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів.
Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі - гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Тобто нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проєктно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Таким чином мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років, або більший ніж 10 років.
Таким чином положення пункту 4.1 проєкту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Загальних умов та статті 884 ЦКУ.
Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей Замовник включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
2. Окрім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а також іншим вимогам, установленим у тендерній документації.
Так, відповідно до вимог пункту 2 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток 5) до тендерної документації учасник повинен надати, зокрема, довідку, яка містить інформацію про наявність працівників, при цьому, обов’язково зазначити в довідці працівника, який має кваліфікаційний сертифікат інженера кошторисника, на кожну особу зазначену в довідці для штатних працівників учасника – накази (розпорядження) про прийняття на роботу, а також надати відповідне документальне підтвердження про наявність проходження перевірки знань з питань охорони праці на працівників, що зазначені в довідці.
На виконання вищезазначених вимог учасник ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 01.04.2025 № 42 «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яка містить інформацію щодо працівника інженера-кошторисника - Ткаченка Миколи Євгеновича (с. 1-2 файлу «Довідуа працівники.pdf») та наказ від 17.05.2024 № 37/1-К про прийняття на роботу Ткаченка Миколи Євгеновича на посаду інженера-кошторисника (с. 5 файлу «Довідуа працівники.pdf»).
Водночас, учасник ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції надав кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури від 06.04.2023 серія АР № 020530, в якому вказана особа інженера-проектувальника - Ткаченко Микита Євгенович (с. 11 файлу «Довідуа працівники.pdf»).
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження наявності проходження перевірки знань з питань охорони праці на працівників, що зазначені в довідці.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 3 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати, зокрема, скан-копію договору, про виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт ліфтів із додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» надано копію договору від 29.01.2024 № 29/01/2024, відповідно до пункту 13 якого невід’ємною частиною договору є Додаток № 1 Договірна ціна (с. 3-8 файлу «Довідка досвіду виконання робіт.pdf»). При цьому, зазначений додаток у складі тендерної пропозиції учасника відсутній.
Відповідно до вимог пункту 3 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації» Додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист на підтвердження того, що будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуються учасником при виконанні робіт, є новими та такими, що раніше не використовувалися і повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також усім технічним вимогам/державним стандартам та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, та копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу Замовника.
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» надано гарантійний лист від 01.04.2025 №43 (с. 3 файлу «Довідки та ГЛ.pdf»), який не містить формулювання «копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу Замовника».
Крім того, у пункті 4 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації» Додатку 5 Замовник установив вимогу щодо надання інформаційної довідки щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів в межах м. Суми, на час виконання робіт, із зазначенням адреси та підтверджуючих документів (свідоцтва про право власності або оренди).
На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» надано, зокрема, договір оренди майна від 11.01.2022 № ДЗРП-0418 (файл «Довідка місцезнаходження.pdf»). Відповідно до пункту 2.1 цього договору Орендар вступає у строкове платне користування Майном у день підписання акта приймання-передачі майна. При цьому, акт приймання-передачі майна у складі тендерної пропозиції учасника відсутній.
З огляду на викладене, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 24.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень.
На зазначений запит Управління Замовник 28.04.2025 надав пояснення, що документальне підтвердження про наявність проходження перевірки знань з питань охорони праці на працівників зазначено в файлі «Довідка працівники», сторінки 13-15, а також підтвердив наявність інших виявлених невідповідностей.
При цьому, на сторінках 13-15 файлу «Довідуа працівники.pdf» містяться копії посвідчень працівників про присвоєння кваліфікації (на електромеханіків з ліфтів та монтажників електричних підйомників (ліфтів)), при цьому копії документів про проходження перевірки знань з питань охорони праці працівників на зазначених сторінках відсутні.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації.
3. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна документація Замовника містить Додаток 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», який в свою чергу містить Відомість обсягу робіт та Підсумкову відомість ресурсів.
У пункті 1 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку №3, до тендерної документації» Додатку 5 до тендерної документації Замовник установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції Договірної ціни та обов’язкових додатків (локальний кошторис, відомість ресурсів до локальних кошторисів, загальновиробничі витрати) до неї окремим архівом у відкритому форматі.
Разом з тим, у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» (с. 15-19, 32-36, 43-44, 53-54 файлу «ДЦ з додатками.pdf») відсутні матеріали («Цвяхи дротяні оцинковані для азбестоцементної покрівлі 4,0х100 мм», «Гіпсові в'яжучі Г-3», «Гума листова вулканізована кольорова», «Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм», «Ґрунтовка глибокого проникнення», «Круги армовані абразивні зачисні, діаметр 180х6 мм», «Толь з крупнозернистою посипкою гідроізоляційна, марка ТГ-350» та ін.), передбачені пунктами 55, 57, 59, 60, 67, 73, 74, 77, 79, 84, 86, 89, 90, 93, 103, 106, 123, 130, 134, 135, 138, 140, 144, 145, 147, 151-154, 156-161, 163 Підсумкової відомості ресурсів Замовника.
З огляду на викладене, Управління 22.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень.
На зазначений запит Управління Замовник 24.04.2025 надав пояснення, що перевірка документів учасника, а саме договірної ціни та додатків до неї на відповідність, була здійснена шляхом порівняння відомості обсягів робіт, визначених замовником у додатку 3 до тендерної документації, з локальними кошторисами на будівельні роботи, надані учасником. Обсяги робіт, зазначені в документах учасника, відповідають вимогам тендерної документації.
Таким чином, Замовник не спростував відсутність зазначених матеріалів у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС».
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, відсутність матеріалів, передбачених Підсумковою відомістю ресурсів відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, стосується випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Однак, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та визначив його переможцем торгів.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
01.05.2025 15:34 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2025 15:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері державних закупівель, викладених у Висновку Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області області «Про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-27-006875-a в розрізі стадії проведення процедури закупівлі», опублікованого 01.05.2025року, Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (Протокол Уповноваженої особи від 05.05.2025 № 20). Висновки за результатами моніторингу закупівлі будуть враховані в майбутніх закупівлях.
Дата публікації звіту:
05.05.2025 09:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
12.05.2025 10:20
Запити/Пояснення
Номер:
b3059e5df5e34f2f92414a0f8a222a3f
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-27-006875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чому в проекті договору встановлено гарантійний строк 2 роки всупереч частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, відповідно до яких мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва) капітального ремонту становить 10 років.
4. Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» (далі – учасник), з огляду на те що у відомостях ресурсів до локальних кошторисів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника, відсутні матеріали передбачені замовником, зокрема, в позиціях 55, 57, 59, 60, 67, 73, 74, 77, 79, 84, 86, 89, 90, 93, 103, 106, 123, 130, 134, 135, 138, 140, 144, 145, 147, 151-154, 156-161, 163) («Цвяхи дротяні оцинковані для азбестоцементної покрівлі 4,0х100 мм», «Гіпсові в'яжучі Г-3», «Гума листова вулканізована кольорова», «Шурупи з напівкруглою головкою, діаметр стрижня 5 мм, довжина 70 мм», «Ґрунтовка глибокого проникнення», «Круги армовані абразивні зачисні, діаметр 180х6 мм», «Толь з крупнозернистою посипкою гідроізоляційна, марка ТГ-350» та ін.) Підсумкової відомості ресурсів (Додаток 3 до тендерної документації).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a55ea42d51d34328a085fbf668ae7420
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.04.2025 12:53
Опис:
Доброго дня ! У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
Щодо першого питання: Розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі розробленої проектно- кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації додаються).
Щодо другого питання: Надаємо посилання власного веб-сайту https://smdkl.lic.org.ua/wp-content/uploads/2025/03/obgruntuvannia-kap.-remont-lifta.pdf, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо третього питання: На етапі підписання договору договору за предметом закупівлі «Капітальний ремонт ліфта (заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації) КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради по вул. Івана Сірка, 3 в м. Суми (ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-27-006875-a було виявлено технічну помилку в пункті 4.1. розділу 4 «Якість, гарантійні зобов’язання».
Відповідно п.4 ч.2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Окрім цього, відповідно ч.1 статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Згідно статті 651 Цивільного кодексу України зміна договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 Господарського кодексу України.
З метою усунення зазначеної технічної помилки листом від 21.04.2025 № 01-26/1в/278 (додається) адміністрація закладу звернулася до переможця процедури закупівлі ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» з питанням викласти пункт 4.1. в новій редакції:
«4.1. Виконавець гарантує можливість експлуатації об'єкта протягом гарантійного строку. Гарантійний термін на устаткування ліфта становить 2 (два) роки. Гарантійний строк експлуатації становить 10 (десять) років відповідно до норм чинного законодавства України та починається з дати підписання останнього акту виконаних робіт і продовжується на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватися внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Виконавець, за умови дотримання Замовником умов експлуатації.».
Щодо червертого питання: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
На вимогу пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до пункту 37 Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Перевірка документів учасника, а саме договірної ціни та додатків до неї на відповідность, була здійснена шляхом порівняння відомості обсягів робіт, визначених замовником у додатку 3 до тендерної документації, з локальними кошторисами на будівельні роботи, надані учасником.
Обсяги робіт, зазначені в документах учасника, відповідають вимогам тендерної документації.
Додатки:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації;
- лист КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» СМР від 21.04.2025 № 01-26/1в/278;
Номер:
dabc61926c45462eb17607d113eec6e3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
24.04.2025 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
Надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» (далі – учасник), а саме:
1. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) у складі тендерної пропозиції учасника міститься кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника Ткаченка МИКОЛИ Євгеновича, який є працівником учасника, з огляду на те, що кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 020530 виданий на ім’я Ткаченка МИКИТИ Євгеновича (вимога підпункту 2 пункту 2 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 5 до тендерної документації).
2. Вказати в якому файлі (зазначити назву файлу(ів) та номер сторінки) у складі тендерної пропозиції учасника міститься документальне підтвердження про наявність проходження перевірки знань з питань охорони праці на працівників, що зазначені в довідці (вимога підпункту 4 пункту 2 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 5 до тендерної документації).
3. Копію аналогічного за предметом закупівлі договору від 29.01.2024 № 29/01/2024 надано без Додатку №1 Договірна ціна, який є невід’ємною частиною цього договору відповідно до пункту 13 цього договору (вимога підпункту 2 пункту 3 розділу «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 5 до тендерної документації).
4. Кошторисні документи, надані учасником на вимогу пункту 1 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації» Додатку 5 до тендерної документації, складені не інженером-кошторисником, який має кваліфікаційний сертифікат, а директором ТОВ «КИЇВЛІФТСЕРВІС» - Сергієм Шапаренком.
5. Гарантійний лист на вимогу пункту 3 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації» Додатку 5 до тендерної документації не містить формулювання «копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу Замовника».
6. Договір оренди майна від 11.01.2022 № ДЗРП-0418 надано без Акту приймання-передачі Майна, після підписання якого Орендар ступає у строкове платне користування Майном відповідно до пункту 2.1. цього договору (вимога пункту 4 розділу «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 3, до тендерної документації» Додатку 5).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
57f7debf2c7040f088aac288e24ccba0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.04.2025 11:01
Опис:
Доброго дня ! У відповідь на ваш запит повідомляємо наступне.
Щодо першого питання: Після перегляду документів учасника, зазначених у запиті замовнику, дійсно виявлено невідповідність сертифікату інженера-кошторисника.
Щодо другого питання: Документальне підтвердження про наявність проходження перевірки знань з питань охорони праці на працівників зазначено в файлі «Довідка працівники», сторінки 13-15.
Щодо третього питання: Після перегляду документів учасника, зазначених у запиті замовнику, дійсно відсутній додаток 1, що є невід’ємною частиною договору.
Щодо червертого питання: Після перегляду документів учасника, зазначених у запиті замовнику, дійсно відсутній підпис інженера-кошторисника.
Щодо п’ятого питання: Після перегляду документів учасника, зазначених у запиті замовнику, дійсно відсутнє формулювання «копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу Замовника».
Щодо шостого питання: Після перегляду документів учасника, зазначених у запиті замовнику, дійсно відсутній акт приймання-передачі майна.
Враховуючи наявність зазначених помилок, після надання висновку Північно-Східним офісом Держаудитслужби, Замовником буде скасовано рішення про визначення переможця та відхилено тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.