• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Завершена

1 143 429.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 717.45 UAH
Номер: d7764573061248d1817e03441be648ed
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-23-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.06.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 23.06.2025 17:14 - 15.07.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.06.2025 №92-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 23.06.2025 №92-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4.UA-2025-03-27-006729-a 27.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, v.v.pompa@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОБУДПОСТАЧ» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Хмільниккомунсервіс» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.03.2025 № 27), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОБУДПОСТАЧ» (далі - ТОВ «ЕЛЕКТРОБУДПОСТАЧ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2025 № 28, повідомлення про намір укласти договір, договір від 15.04.2025 № 1504/1 (далі - Договір), додаткову угоду від 30.06.2025 № 1, звіт про виконання договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27.06.2025 та 30.06.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОБУДПОСТАЧ» установлено наступне. У підпункті 2 пункту 2 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник передбачив вимогу щодо надання учасником документів, що посвідчують якість та безпеку предмету закупівлі: сертифікат відповідності/сертифікат якості, та/або декларацію про відповідність, та/або посвідчення про якість, та/або інші документи з підтвердженням якості та походження товару (зазначені документи повинні мати інформацію про строк їх дії та бути дійсними на дату подання пропозиції). Однак учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОБУДПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції 02.04.2025 надав сертифікат відповідності, виданий ТОВ «ЕТІ Украна» (файл «сертиф еті.pdf»), термін дії якого завершувався 27.03.2025, чим порушив вимоги, встановлені підпунктом 2 пункту 2 додатку 2 «Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації. Крім того, у пункті 13 додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовник визначив вимогу щодо надання інформаційної довідки про документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі вимогам тендерної документації з детальним описом предмета, що пропонується, згідно з технічними вимогами додатку 2. Так, у додатку 2 «Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації визначено технічні характеристики предмета закупівлі, зокрема: лампа світлодіодна 20 Вт, цоколь Е27 - кут розсіювання, градусів, не менше 230; лампа світлодіодна 40 Вт, цоколь Е27/ Е40 - номінальний світловий потік, лм. (не менше) 3800; лампа світлодіодна 4 Вт, цоколь Е27 G45 - кут розсіювання, градусів, не менше 320; світильник світлодіодний консольний 30 Вт - температурний режим -40/+60. Також вказано кількість ламп світлодіодних з датчиком руху 5 Вт Е27 – 800 шт. встановлених додатком 2 «Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Водночас учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОБУДПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надав інформацію про інші технічні характеристики предмета закупівлі (файл «дод2.pdf»), ніж встановлені додатком 2 «Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації: лампа світлодіодна 20 Вт, цоколь Е27 - кут розсіювання, градусів 160; лампа світлодіодна 40 Вт, цоколь Е27/ Е40 - номінальний світловий потік, лм. 3500; лампа світлодіодна 4 Вт, цоколь Е27 G45 - кут розсіювання, градусів 200; світильник світлодіодний консольний 30 Вт - температурний режим -20/+55. Крім того, зазначив кількість ламп світлодіодних з датчиком руху 5 Вт Е27 – 200 шт. З огляду на вказане, учасник ТОВ «ЕЛЕКТРОБУДПОСТАЧ» недотримався вимог, встановлених додатками 2 «Інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі», 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЛЕКТРОБУДПОСТАЧ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови № 1178, а обрав його переможцем та уклав з ним Договір. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вказаного Замовник пояснив, що «….у зв’язку із не можливістю виправити вищевикладені невідповідності при проведені процедури закупівлі прийняте рішення про розірвання договору за згодою сторін». В ході моніторингу Замовником додатковою угодою від 30.06.2025 № 1 дію Договору достроково припинено.
Період усунення порушень: 03.07.2025 15:56 - 18.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2025 15:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 04.07.2025 13:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 08.07.2025 16:48

Запити/Пояснення