• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі металеві в асортименті

Торги не відбулися

3 246 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
Номер: e8888e03a62d4b8c8986a490da0378ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000159
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.05.2025 17:23 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 195 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 16 UA-2025-03-27-002304-a 27.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, y.v.lysytsyna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.03.2025 № 101 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «АТОНМАШ», вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «АТОНМАШ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.04.2025 № 147 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТОНМАШ», тендерну пропозицію ФОП Попович Заміри Загірівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.05.2025 № 175 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Попович Заміри Загірівни, пояснення та документи надані Замовником від 14.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що рішенням уповноваженої особи від 21.04.2025 № 147 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АТОНМАШ» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 та тендерну пропозицію ФОП Попович Заміри Загірівни рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 № 175 відхилено на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «АТОНМАШ» та ФОП Попович Заміри Загірівни порушень не установлено. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що замовником відмінено торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 28.05.2025 16:53 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2025 16:53

Запити/Пояснення