-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі металеві в асортименті
Торги не відбулися
3 246 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 500.00 UAH
Номер:
e8888e03a62d4b8c8986a490da0378ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000159
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 17:23 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 195
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2025-03-27-002304-a 27.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.03.2025 № 101 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.04.2025, тендерну пропозицію ТОВ «АТОНМАШ», вимогу про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «АТОНМАШ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 21.04.2025 № 147 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТОНМАШ», тендерну пропозицію ФОП Попович Заміри Загірівни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.05.2025 № 175 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Попович Заміри Загірівни, пояснення та документи надані Замовником від 14.05.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що рішенням уповноваженої особи від 21.04.2025 № 147 відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АТОНМАШ» на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 та тендерну пропозицію ФОП Попович Заміри Загірівни рішенням уповноваженої особи від 06.05.2025 № 175 відхилено на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерних пропозицій ТОВ «АТОНМАШ» та ФОП Попович Заміри Загірівни порушень не установлено.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що замовником відмінено торги у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
28.05.2025 16:53 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 16:53
Запити/Пояснення
Номер:
ad8d57be7c904ba3871af59aeee43b19
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.05.2025 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Меблі металеві в асортименті, за кодом ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-27-002304-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
acbcbb4cb7a04e3bbee1ae60cab485ea
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-27-002304-a "Меблі металеві в асортименті" (код згідно ДК 021:2015 39151300-8 Модульні меблі)
Дата опублікування:
14.05.2025 10:58
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ щодо закупівлі UA-2025-03-27-002304-a.
Закупівля за номером UA-2025-03-27-002304-a «Меблі металеві в асортименті» (код згідно ДК 021:2015 39150000-8: Меблі та приспособи різні) за процедурою відкриті торги з особливостями здійснювалися відповідно до визначеної потреби згідно організаційно – розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» та філії «ВП «Хмельницька АЕС» з метою розміщення спецодягу персоналу, з огляду на вимоги санітарних норм, умов їх зберігання, та враховуючи планову кількість підрядного персоналу, задіяного в роботах ППР енергоблоку 1 та 2..
Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», виробничими та організаційно - розпорядчими документами АТ «НАЕК «Енергоатом» (наказ АТ «НАЕК «Енергоатом» від 08.10.2024 № 01-1011-н «Про порядок визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг») та на основі попереднього цінового аналізу ринку потенційних постачальників, а саме: направлено запити на ТОВ «АВ-ПРОМ» (від 19.09.2024 №61-10845/19553), ТОВ «АРМАТО» (від 19.09.2024 №61-10844/19554),ТОВ «Атонмаш» ( від 19.09.2024 № 61-10842/19551) ,ТОВ «ТН ГРУП» (від 07.10.2024 №61-11717/21006), ПрАТ «УХЛ-МАШ», ТОВ «ППК», ТОВ «ТПО ВАГО» ( від 25.02.2025 №61-2435/4568), ТОВ «ТД Доноват» (від 25.09.2024 №61-11158/20029). За результатом аналізу отриманих комерційних пропозицій сформовано інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі від 04.03.2025 (додається) у відповідності до виділеного бюджету філії «ВП «Хмельницька АЕС», згідно статті витрат – 30209, 40180. Джерелом фінансування закупівель АТ «НАЕК «Енергоатом» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Технічні, якісні характеристики та комплектація предмета закупівлі визначені згідно Додатку № 3 до тендерної документації».
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі: https://old.energoatom.com.ua/parts/pdf-file/haes/2025/03/haes-2703251.DOCX
Додаток: Інформаційні довідки визначення очікуваної вартості закупівлі з додатками від 04.03.2025 на 4 аркушах.