• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19

Завершена

5 652 397.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.8% або 100 000.00 UAH
Номер: 601913feca8441ea86c4ee5e7e9a5d8d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 05.05.2025 16:43 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.05.2025 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 20.UA-2025-03-27-000397-a, 27.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, l.v.ryzhii@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог пунктів 10, 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ПП «Рослана» установлено порушення вимог пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «Рослана», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вінницької регіональної державної лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.03.2025) із внесеними змінами, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07.04.2025, відповідь Замовника від 08.04.2025, тендерну пропозицію приватного підприємства «Рослана» (далі – ПП «Рослана»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.04.2025, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 28.04.2025 № 87 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 30.04.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 09.05.2025 та 23.05.2025 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником із переможцем торгів ПП «Рослана» укладено Договір, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Так, учасник ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 3 Розділу 1. Додатку 3 тендерної документації надав довідку від 04.04.2025 № 41 (файл «Довідка щодо договору.pdf»), в якій зазначив, що погоджується укласти договір про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно зі змістом проєкту договору, що передбачений Додатком 2 тендерної документації. Поряд з цим, Додаток 2 тендерної документації містить проєкт договору з додатками, які є його невід’ємними частинами, серед яких «План фінансування робіт», у якому зазначена інформація щодо періоду фінансування робіт – 2025 рік. Водночас, моніторингом установлено, що у додатку «План фінансування робіт» до Договору, укладеного за результатами торгів, зазначений період фінансування робіт – 2025 та 2026 роки. Пунктом 18 Постанови № 1178 визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Отже, враховуючи вищевикладене, умови Договору, укладеного Замовником з ПП «Рослана» відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ПП «Рослана», чим порушено вимоги пункту 3 Розділу 1. Додатку 3 тендерної документації Замовника та пункту 18 Постанови №1178. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо зазначеного, Замовник повідомив, що «При оприлюдненні тендерної документації на відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 уповноваженою особою Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів було допущено формальну помилку…». Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення його з порушенням вимог пункту 18 Постанови № 1178. Абзацом першим пункту 17 Постанови № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Постанови № 1178 укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та Постанови № 1178. Згідно з абзацом 2 пункту 46 Постанови № 1178 договір про закупівлю в електронній системі закупівель оприлюднюється відповідно до статті 10 Закону. Крім цього, абзацом 11 пункту 19 Постанови № 1178 визначено, що у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених пунктом 19 Постанови № 1178, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю відповідно до вимог Закону з урахуванням Постанови № 1178. Пунктами 10 та 11 частини першої статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: - договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення; - повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та/або про ціни на матеріальні ресурси - протягом трьох робочих днів з дня: внесення змін до договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону. До такого повідомлення додаються зміни до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, в разі зміни цін на них) у машинозчитувальному форматі (у разі внесення змін до договорів, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону). Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строк, встановлений пунктами 10 та 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини першої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір, додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), зміни до договору (додаткову угоду від 30.04.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі, а також, не оприлюднив додаток «Підсумкова відомість ресурсів» до договору, який є його невід’ємною частиною. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо зазначеного, Замовник повідомив, що «Зазначену інформацію було враховано, Договір про закупівлю, додатки до нього, а також додаткову угоду до договору оприлюднено у машинозчитувальному форматі. Окрім цього, хочемо зазначити, що згідно п.15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки від 11.06.2020 за № 1082 (зі змінами) «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF». В ході моніторингу 23.05.2025 Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив Договір, додатки з додатками (календарний графік виконання робіт, план фінансування робіт, договірна ціна, локальні кошториси), а також зміни до договору (додаткову угоду від 30.04.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень: 26.05.2025 17:32 - 10.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2025 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення Замовника до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-27-000397-a 27 березня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, номер оголошення в електронній системi закупівель UA-2025-03-27-000397-a, а також тендерну документацію на закупівлю по даному предмету. Кінцевий строк для подання тендерних пропозицій було встановлено на 11 квітня 2025 року на 00:00 год. У результаті його настання, уповноваженою особою було встановлено, що для участі у даній закупівлі свої тендерні пропозиції було подано одним учасником: Назва Учасника Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ПП "Рослана" 5 575 000,00 UAH з ПДВ 5 575 000,00 UAH з ПДВ За результатом розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ПП «Рослана», відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Вінницької регіональної державної лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів б/н від 14.04.2025 року, було прийнято piшення про визначення ПП «Рослана» переможцем процедури відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, номер оголошення в електронній системi закупівель UA-2025-03-27-000397-a. Відповідно до Наказу Північного офісу Держаудитслужби управління північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області № 64-з від 05.05.2025 року, було розпочато моніторинг відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, номер оголошення в електронній системi закупівель UA-2025-03-27-000397-a. 06 травня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. 09 травня 2025 року Замовником було оприлюднено відповідь замовника на пояснення. 20 травня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено запит замовнику про надання пояснень. 23 травня 2025 року Замовником було оприлюднено відповідь замовника на пояснення. 26 травня 2025 року в електронній системі закупівель було оприлюднено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-27-000397-a (далі — Висновок). Відповідно до пунктів 2 та 3 частини ІІ Висновку, За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлі установлено порушення вимог пунктів 10, 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ПП «Рослана» установлено порушення вимог пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ПП «Рослана», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Вінницька регіональна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі — Замовник) категорично не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-27-000397-a, а тому надає аргументовані заперечення до висновку. 1. У пункті 1 частини ІІ Висновку зазначено зокрема наступне: «За результатами моніторингу установлено, що Замовником із переможцем торгів ПП «Рослана» укладено Договір, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Так, учасник ПП «Рослана» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 3 Розділу 1. Додатку 3 тендерної документації надав довідку від 04.04.2025 № 41 (файл «Довідка щодо договору.pdf»), в якій зазначив, що погоджується укласти договір про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно зі змістом проєкту договору, що передбачений Додатком 2 тендерної документації. Поряд з цим, Додаток 2 тендерної документації містить проєкт договору з додатками, які є його невід’ємними частинами, серед яких «План фінансування робіт», у якому зазначена інформація щодо періоду фінансування робіт – 2025 рік. Водночас, моніторингом установлено, що у додатку «План фінансування робіт» до Договору, укладеного за результатами торгів, зазначений період фінансування робіт – 2025 та 2026 роки. Пунктом 18 Постанови № 1178 визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Отже, враховуючи вищевикладене, умови Договору, укладеного Замовником з ПП «Рослана» відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ПП «Рослана», чим порушено вимоги пункту 3 Розділу 1. Додатку 3 тендерної документації Замовника та пункту 18 Постанови №1178.». Замовник не може погодитися із таким висновком виходячи із наступного: Договір підряду № 87 від 28.04.2025 року складений у повній відповідності до проекту договору що міститься в Додатку 2 до тендерної документації. Як повідомлялось раніше, при оприлюдненні тендерної документації на відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі: Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 уповноваженою особою Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів було допущено формальну (механічну) помилку, щодо не зазначення в плані фінансування 2026 року. Разом з тим, У складі тендерної пропозиції ПП «Рослана», міститься довідка від 04.04.2025 № 41 (файл «Довідка щодо договору.pdf»), в якій зазначено, що учасник погоджується укласти договір про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно зі змістом проєкту договору, що передбачений Додатком 2 тендерної документації. Разом з тим згідно пунктів 2-3 розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, 2. Пропозицію щодо внесення змін до договору може зробити кожна із сторін договору. 3. Пропозиція щодо внесення змін до договору має містити обґрунтування необхідності внесення таких змін до договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Наголошуємо, що замовником було направлено та погоджено з ПП «Рослана» пропозицію щодо внесення змін до договору, а саме у зміну Плану фінансування, що не є істотною умовою Договору. Отже, відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором, оскільки укладений договір підряду № 87 від 28.04.2025 року складений у повній відповідності до проекту договору що міститься в Додатку 2 до тендерної документації. 2. У пункті 1 частини ІІ Висновку зазначено зокрема наступне: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини першої статті 41 Закону не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір, додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), зміни до договору (додаткову угоду від 30.04.2025 № 1) у машинозчитувальному форматі, а також, не оприлюднив додаток «Підсумкова відомість ресурсів» до договору, який є його невід’ємною частиною.». Замовник не може погодитися із таким висновком виходячи із наступного: Згідно пункту 19.10. Додатку 2 до тендерної документації, 19.10. Додатки* є невід’ємною частиною цього Договору та складаються з: 19.10.1. Календарний графік виконання робіт; 19.10.2. План фінансування робіт; 19.10.3. Договірна ціна; 19.10.4. Локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів. Звертаємо увагу, що пункт 19.10.4 має диспозитивний характер, та замовник та учасник самостійно обирають що буде додатком до договору про закупівлю, або Локальний кошторис або підсумкова відомість ресурсів. Отже підсумкова відомість ресурсів не є окремим додатком до договору про закупівлю, та замість неї оприлюднено локальні кошториси. У висновку нашого заперечення, вважаємо що, відсутні підстави щодо припинення зобов'язань за Договором. Звертаємо увагу на те, що припинення дії договору в односторонньому порядку, без визначених Законом або договором підстав, не передбачено. Розірвання договору є винятковим заходом, у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. В даному випадку такі загрози відсутні, як і посилання на такі загрози у висновку Держаудитслужби. При розгляді Висновку органу державного фінансового контролю Замовником здійснено тлумачення терміну «Припинення зобов’язань» згідно положень Цивільного кодексу: Частиною 1 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Частиною 2 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Частиною 4 ст. 598 Цивільного кодексу України передбачено, що законом можуть бути встановлені випадки, коли припинення зобов’язань на певних підставах не допускається. Частиною 1 ст. 604 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов'язання припиняється за домовленістю сторін. Частиною 1 ст. 651 Цивільного кодексу України передбачено, що Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Разом з тим, згідно пункту 13.1.9 Договору № 84 від 28.04.2025 року, Замовник має право Ініціювати внесення змін у Договір, вимагати розірвання Договору, за наявності істотних порушень Підрядником умов Договору. Повідомляємо, що відсутні істотні порушення Підрядником умов Договору, отже відсутні підстави для припинення зобов’язань за договором № 87 від 28.04.2025 року. Таким чином, Вінницька регіональна державна лабораторія державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів наголошує, що ми — як Замовник процедури відкритих торгів (з Особливостями) здійснюємо закупівлі згідно з нормами чинного законодавства, зокрема i у сфері публічних закупівель та не допускаємо порушень таких норм, а у своїй діяльності керуємось виключно Законами та іншими нормативно-правовими актами, сумлінно дотримуючись принципів публічних закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вінницькою регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, не встановлено об’єктивних порушень при проведенні відкритих торгів (з Особливостями) на закупівлю по предмету Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі Вінницької регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, за адресою:21036, м. Вінниця, вул. Праведників світу, 19 Код ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, номер оголошення в електронній систем i закупівель UA-2025-03-27-000397-a. Уповноважена особа Андрій Варварук
Дата публікації звіту: 02.06.2025 14:27

Запити/Пояснення