- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Пісок, щебінь
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                3 438 884.34
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 34 388.84 UAH
        мін. крок: 1% або 34 388.84 UAH
                    Номер:
                    ed0fbac9e40d41fca25970912030221d
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2025-05-08-000082
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    08.05.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    08.05.2025 17:23 - 30.05.2025 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ 
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2025 №69-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025, 
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2025 №69-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15. UA-2025-03-26-012937-a, 26.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ПП «ГРАВІЛОН», ПАТ «Запорізьке кар`єроуправління», ТОВ «ЕН ГРУП», ТОВ «НАНОЕКСПО+», своєчасності укладання договорів про закупівлі та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річні плани закупівель комунальних підприємств «Ритуал» Харківської міської ради, «Харківський метрополітен», «Харківспецбуд» на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол 02.04.2025 № 09/3) комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник, який проводить закупівлю, Замовник), тендерні пропозиції приватного підприємства «ГРАВІЛОН» (далі – ПП «ГРАВІЛОН»), приватного акціонерного товариства «Запорізьке кар'єроуправління» (далі – ПАТ «Запорізьке кар`єроуправління»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕН ГРУП» (далі – ТОВ «ЕН ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАНОЕКСПО+» (далі – ТОВ «НАНОЕКСПО+»), протоколи про прийняття рішень уповноваженою особою від 15.04.2025 № 09/4, від 18.04.2025 № 09/5, від 23.04.2025 № 09/6, 24.04.2025 № 09/7, повідомлення про наміри укласти договори, договори від 06.05.2025 № 148 та № 199-05/НХ та від 07.05.2025 № НЕ0705/1-25, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2025 № 09/8, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 19.05.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 14.05.2025 та 23.05.2025 через електронну систему закупівель.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    29.05.2025 17:34 - 04.06.2025 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    29.05.2025 17:34
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    eb723531f5e84491bbecdf57cf2a2fbb
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    09.05.2025 10:41
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    15.05.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі піску та щебеню (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-26-012937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    4be0e8fd62ba40f18a0126981b868129
                
                                                                        
                    Назва:
                    Надання пояснення у межах проведення моніторингу  по  закупівлі: «UA-2025-03-26-012937-a»
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    14.05.2025 18:04
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу 
по  закупівлі: «UA-2025-03-26-012937-a»
Пісок, щебінь
ID: UA-M-2025-05-08-000082
Питання 1. 
Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь. 
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі — Рішення), комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту — ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту — Замовники-ініціатори).
Замовник-ініціатор самостійно, відповідно до законодавства про публічні закупівлі, визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту) та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО. 
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі разом із Заявкою із зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом. У разі проведення агрегованої закупівлі розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі до Заявки не подається.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (к разі проведення закупівлі для одного замовника-ініціатора), коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
За наявною інформацією ЦЗО із залученням Замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проєкти договорів про закупівлю тощо.
Технічні характеристики предмета закупівлі «Пісок, щебінь» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» — були складені відповідно до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів.
Враховуючи положення Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» затверджена 15.07.2024 р. та на підставі отриманої від Замовників-ініціаторів інформації щодо наявної потреби у закупівлі «Піску, щебню», ЦЗО було проведено аналіз ринку виробників та постачальників щебню та піску та направлено запити цінових пропозицій до:
ТОВ «ФЕНІКС КОНТРАКТ», ТОВ «УКРТРАНСБУД7», ТОВ «ДОРБУД ТРЕЙД», ТОВ «ВІНБУД-АЛЬЯНС», ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СПЛАВ-500», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС», ПП «Гравілон», ПрАТ «АТП 16329», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «Енергія Логістик», ТОВ «МОМОТ-БЕТОН», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «Солітех», ТОВ «КВА», ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС», ФОП Давидов Сергій Іванович.
Цінові пропозиції були отримані від: ТОВ «ВІНБУД-АЛЬЯНС», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ПрАТ «АТП 16329», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «Солітех».
Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 07 березня 2025 року № 26/2025-03-07 та в таблиці «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» до неї.
Варто зазначити, що відповідно до потреб Замовників-ініціаторів, одиницею виміру товару «Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід» було визначено тонну.
ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» у комерційній пропозиції зазначило одиницю виміру — кубічний метр, що унеможливило використання відповідної ціни при розрахунку очікуваної вартості закупівлі, оскільки така розбіжність стосується технічної частини і є суттєвою.
Сума очікуваної вартості агрегованої закупівлі для Замовників-ініціаторів — комунального підприємства «Ритуал» Харківської міської ради, комунального підприємства «ХАРКІВСПЕЦБУД», комунального підприємства «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» — становить 3 438 884,34 грн, в т. ч. ПДВ.
Після вищеописаних дій Замовники-ініціатори — комунальне підприємство «Ритуал» Харківської міської ради, комунальне підприємство «ХАРКІВСПЕЦБУД», комунальне підприємство «ХАРКІВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН» — опублікували в електронній системі закупівель плани на проведення закупівлі за предметом: «Пісок, щебінь» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі».
Плани Замовників-ініціаторів були взяті в роботу, включені до плану закупівель ЦЗО та оголошено закупівлю за предметом: «Пісок, щебінь» — код ДК 021:2015: 14210000-6: «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» з очікуваною вартістю 3 438 884,34 грн, в т. ч. ПДВ, оголошення № UA-2025-03-26-012937-a.
Додатки: 
1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 07 березня 2025 року № 26/2025-03-07та таблиця до неї. 
2. Запити цінових пропозицій: ТОВ «ФЕНІКС КОНТРАКТ», ТОВ «УКРТРАНСБУД7», ТОВ «ДОРБУД ТРЕЙД», ТОВ «ВІНБУД-АЛЬЯНС», ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СПЛАВ-500», ТОВ «БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХАРКІВ», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «КОМПЛЕКТ-БУД ПЛЮС», ПП «Гравілон», ПрАТ «АТП 16329», ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ТАЛАН», ТОВ «Енергія Логістик», ТОВ «МОМОТ-БЕТОН», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ТОВ «Солітех», ТОВ «КВА», ТОВ «ЗЕЛЕНГРАДРЕСУРС», ФОП Давидов Сергій Іванович.
3. Цінові пропозиції: ТОВ «ВІНБУД-АЛЬЯНС», ТОВ «НАНОЕКСПО+», ПрАТ «АТП 16329», ПП «Будтранс-груп», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», ТОВ «Солітех».
                
                        
                    Номер:
                    812ea8bbbd0f49a28df82566ff47166d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    20.05.2025 17:54
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    24.05.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі піску та щебеню (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-03-26-012937-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме:
Яким чином ТОВ «НАНОЕКСПО+», з яким укладено договори про закупівлю піску та щебеню від 06.05.2025 №148, №199-05/НХ, виконані вимоги щодо внесення забезпечення виконання договорів про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    f75c2fabd73344dea19486a44cbbf74d
                
                                                                        
                    Назва:
                    Надання пояснення у межах проведення моніторингу  по  закупівлі: «UA-2025-03-26-012937-a»
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    23.05.2025 15:17
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу 
по  закупівлі: «UA-2025-03-26-012937-a»
Пісок, щебінь
ID: UA-M-2025-05-08-000082
Питання 1. 
Яким чином ТОВ «НАНОЕКСПО+», з яким укладено договори про закупівлю піску та щебеню від 06.05.2025 №148, №199-05/НХ, виконані вимоги щодо внесення забезпечення виконання договорів про закупівлю?
Відповідь. 
На підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником у тендерній документації у розділі 9 «Загальної інформації про закупівлю» передбачена вимога про надання учасником-переможцем забезпечення виконання договору.
Так, замовниками-ініціаторами (комунальним підприємством «Ритуал» Харківської міської ради та комунальним підприємством «Харківський метрополітен») вимагається внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії.
Учасник разом з банківською гарантією повинен надати:
-	довідку в довільній формі з підтвердженням наявності відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр, який містить таку інформацію або рішення органу ліцензування про видачу вказаної/их ліцензії/й або витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності;
-	документ/документи, який/які надає/ють підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом. 
Розмір забезпечення виконання договору: 3 % (три) відсотки від ціни договору про закупівлю.
Крім того, гарантія повинна бути оформлена з 100 (сто) % грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене Учасником у банку на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі, видану банком та завірену уповноваженою особою банку, що підтверджує розміщення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття) і містить номер та дату видачі гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового забезпечення (покриття);
- копію платіжного доручення або іншого документу, який підтверджує внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).»
Також, додатком 4.1 до тендерної документації передбачено, що до дати укладання договору Учасник процедури закупівлі, що визнаний переможцем, повинен оприлюднити в електронній системі закупівель документи*, що підтверджують надання учасником забезпечення виконання договору, згідно п. 9 «Інформація щодо забезпечення виконання договору частини «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» цієї тендерної документації.   
*якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та цією тендерною документацією.
Після оголошення товариства з обмеженою відповідальністю «Наноекспо+» переможцем процедури закупівлі за предметом «Пісок, щебінь» за кодом ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, № UA-2025-03-26-012937-a, 30 квітня 2025 року в електронній системі закупівлі оприлюднено файл у форматі zip «БГ подача». У складі цього файлу наявні наступні документи: банківська гарантія №0GO254170/КН від 30 квітня 2025 року, банківська гарантія №0GO254171/КН від 30 квітня 2025 року, витяг з Державного реєстру банків про право здійснення банківської діяльності, документи, які надають підписанту гарантії право підпису гарантії від імені банку, за якою банк є гарантом, довідки від 30.04.2025 р. що підтверджують розміщення Учасником 100 (сто) % грошове забезпечення (покриття) та скан-копія платіжного доручення № 2003 від 30.04.2025р., скан-копія платіжного доручення № 2004 від 30.04.2025 р., що підтверджують внесення Учасником 100 (сто) % грошового забезпечення (покриття).
Враховуючи вищевикладене, товариство з обмеженою відповідальністю «Наноекспо+» надало забезпечення виконання договору до дати укладення договору про закупівлю, оприлюднило відповідні документи в електронній системі закупівлі, чим повністю виконало вимоги тендерної документації. 
                
                        