• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пісок, щебінь

Завершена

3 438 884.34 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 388.84 UAH
Номер: ed0fbac9e40d41fca25970912030221d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 08.05.2025 17:23 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2025 №69-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.05.2025 №69-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15. UA-2025-03-26-012937-a, 26.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, y.v.ilchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерних пропозицій ПП «ГРАВІЛОН», ПАТ «Запорізьке кар`єроуправління», ТОВ «ЕН ГРУП», ТОВ «НАНОЕКСПО+», своєчасності укладання договорів про закупівлі та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річні плани закупівель комунальних підприємств «Ритуал» Харківської міської ради, «Харківський метрополітен», «Харківспецбуд» на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол 02.04.2025 № 09/3) комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник, який проводить закупівлю, Замовник), тендерні пропозиції приватного підприємства «ГРАВІЛОН» (далі – ПП «ГРАВІЛОН»), приватного акціонерного товариства «Запорізьке кар'єроуправління» (далі – ПАТ «Запорізьке кар`єроуправління»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕН ГРУП» (далі – ТОВ «ЕН ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАНОЕКСПО+» (далі – ТОВ «НАНОЕКСПО+»), протоколи про прийняття рішень уповноваженою особою від 15.04.2025 № 09/4, від 18.04.2025 № 09/5, від 23.04.2025 № 09/6, 24.04.2025 № 09/7, повідомлення про наміри укласти договори, договори від 06.05.2025 № 148 та № 199-05/НХ та від 07.05.2025 № НЕ0705/1-25, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 12.05.2025 № 09/8, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 19.05.2025 № 1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 14.05.2025 та 23.05.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 29.05.2025 17:34 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 17:34

Запити/Пояснення