• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт та встановлення елементів благоустрою у сквері ім. О. Бірюка у Заводському районі м. Запоріжжя за кодом ДК021:2015-45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи) Єдиного закупівельного словника

Вимогами тендерної документації не передбачено встановлення окремих частин предмета закупівлі (лотів). Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому

Завершена

6 704 346.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 67 043.46 UAH
Номер: 6c3046d14b924e8e9aae3627f7988c0b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-12-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 12.05.2025 17:51 - 03.06.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 53-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.05.2025 № 53-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2025-03-26-012104-a, яку проводить Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 210-73-33, o.a.lobur@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 22 » травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору та внесення до нього змін. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Управління капітального будівництва" (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.03.2025 № 1/1ТД із змінами, протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасника ФОП Апаєв Владислав Олегович, повідомлення про намір укласти договір від 09.04.2025, укладений договір від 23.04.2025 № 014/25/05 з додатками, запит на надання пояснень від 14.05.2025 та відповідь на нього від 16.05.2025.
Період усунення порушень: 22.05.2025 16:46 - 28.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.05.2025 16:46

Запити/Пояснення