-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
ДК021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини літні)
Завершена
1 407 216.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 036.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 036.08 UAH
Номер:
4bfd30406a4f4ab8a5b334145258954e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2025 00:00
Період моніторингу:
27.05.2025 10:50 - 18.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2025 № 217
Київ
Про початок моніторингу процедур
закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-26-011061-a 26.03.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС», встановлено порушення вимог частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178, в частині порушення строків розгляду тендерної пропозиції.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.05.2025 № 7057-р/пк-пз, розгляду тендерної пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу - 17 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 02.05.2025 № 7057-р/пк-пз, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2025 № 26, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.04.2025, тендерні пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни від 07.04.2025 № 01/04/07, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» від 17.04.2025 № 01/04/07, рішення Комісії АМКУ від 02.05.2025 №7057-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» від 09.05.2025 № 01/09/05 та повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025, договір про закупівлю від 16.05.2025 № 19, пояснення та документи, надані Замовником від 02.06.2025 та від 12.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби, звіт про виконання договору про закупівлю.
Моніторингом встановлено, що пропозицію ФОП Чайки Вікторії Василівни відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 № 01/04/07) на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ФОП Чайки Вікторії Василівни зазначених в протоколі від 07.04.2025 № 01/04/07, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» та укладено договір про закупівлю
від 16.05.2025 № 19 на суму 1 407 216,00 гривень з ПДВ.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Згідно пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Поряд з тим, відповідно до частини 10 статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі та інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що Замовником 07.04.2025 оприлюднено протокол про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна від 07.04.2025 № 01/04/07.
Відповідно до частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Моніторингом установлено, що наступною тендерною пропозицією, яку Замовником прийнято до розгляду є тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС».
Так, першим днем 5-тиденного строку для розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» є 08.04.2025. При цьому, враховуючи оприлюднення в електронній системі закупівель скарги до органу оскарження, а також зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження, кінцевою датою 5-тиденного строку для розгляду тендерної пропозиції Переможця є 16.04.2025.
Натомість, в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» від 17.04.2025 № 01/04/07, тобто на 6-й робочий день розгляду тендерної пропозиції Переможця.
Поруч з тим, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС».
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північний офіс Держаудитслужби 10.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит Замовником 12.06.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…Дата прийняття рішення органом оскарження за результатом розгляду Скарги ФОП «Чайка Вікторія Василівна» - 15.04.2025 року.
Отже, з 16.04.2025 року (з наступного дня за днем прийняття рішення АМКУ) – починається продовження строку розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС».
17.04.2025 року Замовником прийнято рішення про визначення Переможцем пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС»…
…З урахуванням обліку строків можна зробити висновок, що строк розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» не перевищено п’яти робочих днів, а саме – пропозиція зазначеного учасника розглядалась Замовником з 08.04.2025 – 11.04.2025 (загалом - 4 робочих дні, оскільки 12.04.2025 (субота) та 13.04.2025 (неділя) - є вихідними днями Замовника) та 16.04.2025 року (1 робочий день), а отже була розглянута у строк п’яти робочих дні…».
Слід зазначити, що відповідно до статті 11 Закону № 922-VIII рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищезазначене, а також оприлюднений в електронній системі закупівіль протокол щодо визначення переможця торгів від 17.04.2025 № 01/04/07, установлено перевищення Замовником строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС», у зв’язку із прийняттям відповідного рішення на 6-й робочий день, чим, відповідно, порушено вимог частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
17.06.2025 16:44 - 02.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2025 16:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Шановна пані аудиторе! Дякую за проведення мого першого в житті моніторингу, і можливість врахувати недоліки у подальшій роботі.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднюю інформацію та/або документи через електронну систему закупівель про виконання зобов’язання та здійснення заходу щодо недопущення в подальшому виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у Висновку, шляхом проведення відповідного навчання.
Дата публікації звіту:
24.06.2025 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
983cfd91df1c4007a89c63c5048957f4
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.05.2025 14:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є автомобільні шини літні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-26-011061-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
43fb3a1c10aa4bfca672c13178f40c90
Назва:
На Ваш Запит про надання пояснень повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
02.06.2025 16:13
Опис:
1) Щодо надання інформацію та долучення відповідних документів на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір витрат та очікуваної вартості закупівлі визначався на підставі проведення маркетингових досліджень ринку шин із відкритих джерел: на сайті https://prozorro.gov.ua, а також на інших загальнодоступних сайтах постачальників такого виду товарів. Крім цього, Замовником були отримані комерційні пропозиції від постачальників такого виду товару.
На підставі отриманих результатів досліджень, Замовником була сформована потреба щодо розміру витрат на придбання предмету закупівлі.
Комерційні пропозиції постачальників товару додаються до цієї відповіді.
Згідно з ч.4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником були проведені попередні консультації з потенційними учасниками ринку. Так, визначалася очікувана вартість закупівлі та встановлювалися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Проте, оскільки консультації з потенційними учасниками ринку здійснювалися через електронну систему, у Замовника відсутні будь-які документальні підтвердження щодо здійснення цих консультацій.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника, нормами чинного законодавства та встановлювалися на підставі діючих в Україні ДСТУ, ТУ та інших нормативів та стандартів України, а також технічних вимог виробника до транспортних засобів що експлуатуються.
2) Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті.
Підпунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710, передбачено з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури Заходами щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, закупівель.
Як вбачається з вищезазначеного, відповідний пункт розповсюджується тільки на головних розпорядників бюджетних коштів, розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
У п.2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення, затвердженого Постановою КМУ від 24 грудня 2019 р. № 1086 (надалі - Порядок) зазначено, що Головним розпорядником бюджетних коштів є МОЗ. Пункт 3 цього Порядку передбачає, що розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
Згідно з п.5 Порядку оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ, здійснюється на рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в установах банків, на підставі звітів (рахунків у разі здійснення попередньої оплати), що внесені такими надавачами медичних послуг до електронної системи охорони здоров’я.
На підставі вищезазначеного, КНП КОР «КОЦЕМД МК» є надавачем медичних послуг та не є, ані головним розпорядником бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Частиною 2 статті 22 Господарського кодексу України передбачено, що суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Частиною 3 статті 24 Господарського кодексу України визначено, що Суб’єктами господарювання комунального сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб’єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
З огляду на зазначене, КНП КОР «КОЦЕМД МК» є суб’єктом господарювання комунального сектору економіки, а не державного, отже, не є суб’єктом, якого пунктом 4-1 Постанови зобов’язано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також зазначаємо, що оплата, отримана від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і її використання не регулюється бюджетним законодавством. Так на ці кошти не поширюється дія Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Для підтвердження даної інформації надаємо скан-копію листа від Національної служби здоров’я України №10736/2-17-21 від 18.0.2021 р. де зазначається, що взаємодія надавача послуг з НСЗУ регулюється виключно Господарським, а не Бюджетним кодексом України.
На підставі вищезазначеного, на КНП КОР «КОЦЕМД МК» в рамках цієї закупівлі, не розповсюджується обов’язок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
Разом з тим, Замовником під час оприлюднення річного плану на закупівлю «ДК021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини літні)» (№UA-2025-03-26-011061-a) на сайті prozorro.gov.ua були завантажені документи, які визначають потребу Замовника, комерційні пропозиції потенційних учасника, а також документи, які обґрунтовують очікувану вартість предмет закупівлі. Додаємо ці документи до відповіді на запит Держаудитслужби.
3) Щодо надання інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Джерелом фінансування закупівлі є кошти отримані від Національної служби здоров’я України. Це підтверджується листом від 02.06.2025 року №1870 (копія додається).
Згідно з Наказом Міністерства фінансів України 20.09.2017 № 793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» класифікація КПКВК розповсюджується тільки на кошти місцевих бюджетів. Отже, на КНП КОР «КОЦЕМД МК» в рамках цієї закупівлі, не розповсюджується обов’язок визначати вищезазначений код.
Номер:
333c2845175b425ca70d4d1d1b66bb59
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
10.06.2025 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати пояснення, чому Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» з дня відхилення найбільш економічно вигідною пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
29a0fba80316435abf474c1b5c43d988
Назва:
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА:
Дата опублікування:
12.06.2025 13:44
Опис:
Шановна аудиторе, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Як передбачено п. 49 Особливостей № 1178, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
При цьому згідно з п. 41 Особливостей № 1178, 41. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
абз. 6 п. 49 Особливостей визначає, що У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями.
Дискваліфікація учасника ФОП «Чайка Вікторія Василівна» відбулась 07.04.2025 року, про що Замовником 07.04.2025 року опубліковано відповідний Протокол відхилення пропозиції зазначеного учасника.
З наступного дня, а саме з 08.04.2025 року почався облік строку для Замовника на розгляд пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС».
Проте, 13.04 2025 року учасником ФОП “Чайка Вікторія Василівна” була подана Скарга до органу оскарження на свою кваліфікацію, а саме Скаргу на прийняте рішення Замовника про відхилення пропозиції зазначеного учасника.
Абз. 5 п. 67 Особливостей передбачає, що розгляд скарги ЗУПИНЯЄ перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Оскільки п. 65 Особливостей передбачено, що ДАТОЮ початку розгляду скарги є ДАТА оприлюднення реєстраційної картки скарги в електронній системі закупівель, а отже в даному випадку – 13.04.2025 року.
Абз. 1 та абз. 2 п. 67 Особливостей містить норму, що Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель.
ЗАМОВНИКУ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ВЧИНЯТИ БУДЬ-ЯКІ ДІЇ ТА ПРИЙМАТИ БУДЬ-ЯКІ РІШЕННЯ ЩОДО ПРОЦЕДУРИ ЗАКАУПІВЛІ, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
З ЗАЗНАЧЕНОГО ВБАЧАЄТЬСЯ, що подання скарги ЗУПИНЯЄ перебіг строків, в тому числі строку передбаченого ч. 10 ст. 29 Закону, що містить норму закону про строк розгляду тендерної пропозиції протягом 5 робочих днів, а норми п. 67 Особливостей ЗАБОРОНЯЮТЬ Замовнику вчиняти будь-які дії та ПРИЙМАТИ будь-які Рішення, у тому числі – продовжувати розгляд пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС».
абз. 6 п. 67 Особливостей передбачає, що Перебіг зазначених строків (установлених ч. 10 ст. 29 Закону і абз. 4 пункту 49 цих Особливостей) продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Дата прийняття рішення органом оскарження за результатом розгляду Скарги ФОП «Чайка Вікторія Василівна» - 15.04.2025 року.
Отже, з 16.04.2025 року (з наступного дня за днем прийняття рішення АМКУ) – починається продовження строку розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС».
17.04.2025 року Замовником прийнято рішення про визначення Переможцем пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС».
В силу норми ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель ПРОТЯГОМ ОДНОГО ДНЯ з ДНЯ ПРИЙНЯТТЯ ВІДПОВІДНОГО РІШЕННЯ.
Звертаємо увагу, що ч. 1 статті 253 ЦКУ визначає початок перебігу строку: Перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання ПОДІЇ, з якою пов'язано його початок.
Отже, у випадку обліку зазначених строків на публікацію Протоколу Замовника – законодавством передбачено його обчислення з НАСТУПНОГО ДНЯ після настання ПОДІЇ.
З урахуванням обліку строків можна зробити висновок, що строк розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» не перевищено п’яти робочих днів, а саме – пропозиція зазначеного учасника розглядалась Замовником з 08.04.2025 – 11.04.2025 (загалом - 4 робочих дні, оскільки 12.04.2025 (суббота) та 13.04.2025 (неділя) - є вихідними днями Замовника) та 16.04.2025 року (1 робочий день), а отже була розглянута у строк п’яти робочих дні.
З 13.04.2025 (дата подання Скарги до АМКУ) по 15.04.2025 року – законодавством передбачено ЗУПИНЕННЯ перебігу будь-яких строків та заборону Замовнику вчиняти будь-які дії та приймати будь-які Рішення (а отже і розгляд пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» – не відбувався).
З урахуванням вищезазначеного повідомляємо, що Замовником не перевищено строк розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» з дня відхилення найбільш економічно вигідною пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна. Пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» була розглянута у 5-денний строк (з урахуванням зупинення строків та особливостей їх обліку).