• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

ДК021:2015:34350000-5 – Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Автомобільні шини літні)

Завершена

1 407 216.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 036.08 UAH
Номер: 4bfd30406a4f4ab8a5b334145258954e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-27-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.05.2025 10:50 - 18.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 26.05.2025 № 217 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-03-26-011061-a 26.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, a.a.hrebeniuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС», встановлено порушення вимог частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178, в частині порушення строків розгляду тендерної пропозиції. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.05.2025 № 7057-р/пк-пз, розгляду тендерної пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу - 17 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, стан виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ) від 02.05.2025 № 7057-р/пк-пз, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.03.2025 № 26, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.04.2025, тендерні пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Чайки Вікторії Василівни від 07.04.2025 № 01/04/07, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» від 17.04.2025 № 01/04/07, рішення Комісії АМКУ від 02.05.2025 №7057-р/пк-пз, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» від 09.05.2025 № 01/09/05 та повідомлення про намір укласти договір від 09.05.2025, договір про закупівлю від 16.05.2025 № 19, пояснення та документи, надані Замовником від 02.06.2025 та від 12.06.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби, звіт про виконання договору про закупівлю. Моніторингом встановлено, що пропозицію ФОП Чайки Вікторії Василівни відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 № 01/04/07) на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення ФОП Чайки Вікторії Василівни зазначених в протоколі від 07.04.2025 № 01/04/07, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» та укладено договір про закупівлю від 16.05.2025 № 19 на суму 1 407 216,00 гривень з ПДВ. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Згідно пункту 41 Особливостей № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Поряд з тим, відповідно до частини 10 статті 29 Закону № 922-VIII строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі та інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що Замовником 07.04.2025 оприлюднено протокол про прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Чайка Вікторія Василівна від 07.04.2025 № 01/04/07. Відповідно до частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Моніторингом установлено, що наступною тендерною пропозицією, яку Замовником прийнято до розгляду є тендерна пропозиція ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС». Так, першим днем 5-тиденного строку для розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» є 08.04.2025. При цьому, враховуючи оприлюднення в електронній системі закупівель скарги до органу оскарження, а також зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження, кінцевою датою 5-тиденного строку для розгляду тендерної пропозиції Переможця є 16.04.2025. Натомість, в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» від 17.04.2025 № 01/04/07, тобто на 6-й робочий день розгляду тендерної пропозиції Переможця. Поруч з тим, Замовником в електронній системі закупівель не оприлюднено повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС». З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північний офіс Держаудитслужби 10.06.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/інформації щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником 12.06.2025 надано наступні пояснення, зокрема: «…Дата прийняття рішення органом оскарження за результатом розгляду Скарги ФОП «Чайка Вікторія Василівна» - 15.04.2025 року. Отже, з 16.04.2025 року (з наступного дня за днем прийняття рішення АМКУ) – починається продовження строку розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС». 17.04.2025 року Замовником прийнято рішення про визначення Переможцем пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС»… …З урахуванням обліку строків можна зробити висновок, що строк розгляду пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС» не перевищено п’яти робочих днів, а саме – пропозиція зазначеного учасника розглядалась Замовником з 08.04.2025 – 11.04.2025 (загалом - 4 робочих дні, оскільки 12.04.2025 (субота) та 13.04.2025 (неділя) - є вихідними днями Замовника) та 16.04.2025 року (1 робочий день), а отже була розглянута у строк п’яти робочих дні…». Слід зазначити, що відповідно до статті 11 Закону № 922-VIII рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Враховуючи вищезазначене, а також оприлюднений в електронній системі закупівіль протокол щодо визначення переможця торгів від 17.04.2025 № 01/04/07, установлено перевищення Замовником строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТРЕЙД СІТІ СЕРВІС», у зв’язку із прийняттям відповідного рішення на 6-й робочий день, чим, відповідно, порушено вимог частину 10 статті 29 Закон № 922-VIII та пункту 41 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 17.06.2025 16:44 - 02.07.2025 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2025 16:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Шановна пані аудиторе! Дякую за проведення мого першого в житті моніторингу, і можливість врахувати недоліки у подальшій роботі. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднюю інформацію та/або документи через електронну систему закупівель про виконання зобов’язання та здійснення заходу щодо недопущення в подальшому виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у Висновку, шляхом проведення відповідного навчання.
Дата публікації звіту: 24.06.2025 14:03

Запити/Пояснення