• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Перемоги, вул. Першого Травня, вул. Приозерна, вул. Садова, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області

Капітальний ремонт вулично-дорожньої мережі вул. Перемоги, вул. Першого Травня, вул. Приозерна, вул. Садова, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

146 578 846.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 732 894.23 UAH
Номер: 444c6d4fd06e44c5878ec1620c08b3cc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.05.2025 14:52 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 35-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.05.2025 №35-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-26-011520-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» встановлено порушення вимог пунктів 41 та 43 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення норм пункту 84 Загальних умов, та пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом приведення умов Договору №3-ЕДБ/25 у відповідність до норм встановлених пунктом 84 Загальних умов, притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23.05.2025. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 12.03.2025 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель СЛУЖБИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 26.03.2025 №26; тендерну документацію, зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 11.04.2025 №80; вимогу Замовника про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» від 24.04.2025 №98; повідомлення про намір укласти договір від 24.04.2025; договір про закупівлю від 09.05.2025 № 3-ЕДБ/25 ціною 139 214 999,00 гривень; пояснення Замовника надані 14.05.2025, 20.05.2025 та 21.05.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://ks.restoration.gov.ua/diialnist/56474/73102.html За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» встановлено наступне. Розкриття тендерних пропозицій відбулося 16.04.2025. Згідно протоколу Замовника від 24.04.2025 №98 за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» прийнято рішення про намір укласти договір, підстав для відхилення тендерної пропозиції немає. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Разом з цим, моніторингом установлено, що розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» проведено з перевищенням строку у 5 робочих днів, та Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозіції протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, чим порушено вимоги пункту 41 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону. Надана Замовником відповідь 21.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. За результатом проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, щодо наявності документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати довідку за формою згідно Таблиці 5 та на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає зокрема аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів). При цьому сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 99% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме - не менше, ніж 145 113 057,54 грн. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» у складі своєї пропозиції надав Договір від 04.08.2020 № 24 ціною 123 455 777,77 гривень та Договір від 21.08.2020 № 28 ціною 449 878 698,00 гривень. Також у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» надано Звіт про виконання договору про закупівлю, який містить інформацію щодо додаткової угоди №23 від 05.11.2024 до договору від 21.08.2020 №28 та Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-05-29-005172-b (файл – «Звіт про виконання договору 28.pdf»). Дослідженням інформації, що знаходиться на веб-порталі уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-29-005172-b, встановлено наявність додаткової угоди №23 від 05.11.2024 до договору від 21.08.2020 №28. Проте у складі пропозиції ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» до Договору від 21.08.2020 № 28 не надано Додаткову угоду №23, чим не дотримано вимоги підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» (протокол уповноваженої особи від 24.04.2025 №98) не виявив невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ТОВ «ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО» та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення вищевказаних невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей. Надана Замовником відповідь 20.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Крім того, за результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне. Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (зі змінами та доповненнями), затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови). Відповідно пункту 84 Загальних умов план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. При цьому, у Додатку №3 «План фінансування виконання робіт» до Договору від 09.05.2025 № 3-ЕДБ/25 не зазначено джерела та напрями фінансування (види витрат) з помісячним розподілом чим не дотримано вимоги пункту 84 Загальних умов. Таким чином, Замовником укладено Договір № 3-ЕДБ/25 з порушенням норм встановлених пунктом 84 Загальних умов, відповідно чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону. Надане Замовником пояснення від 20.05.2025 на запит Управління через електронну систему закупівель не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 23.05.2025 15:40 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2025 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Херсонській області (далі – Замовник) розглянула Висновок про результати моніторингу від 23.05.2025р. Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу капітального ремонту вулично-дорожньої мережі вул. Перемоги, вул. Першого Травня, вул. Приозерна, вул. Садова, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2025-03-26-011520-a) та надає Звіт про усунення порушення від 30.05.2025 №10-4/578
Дата публікації звіту: 30.05.2025 14:15

Запити/Пояснення