-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторні реактиви; код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні
Завершена
162 254.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 622.55 UAH
мін. крок: 1% або 1 622.55 UAH
Номер:
7976efd933d54d1eaa1263418949a042
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 17:28 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 29-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 21.04.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.04.2025 №29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-03-26-010741-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом недопущення його в подальшому, притягнення до відповідальності винних осіб, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції 12.03.2025 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.03.2025 №20; тендерну пропозицію ФОП «Пилипчук Костянтин Павлович»; протокольне рішення уповноваженої особи від 07.04.2025 №24; повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2025; договір про закупівлю від 15.04.2025 № 91 з ціною 148 883,00 гривень; пояснення Замовника надані 25.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За наслідками проведеного моніторингу розгляду питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
Згідно абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, відповідно до статті 117 Конституції України постанови і розпорядження, виданні Кабінетом Міністрів України, є обов’язковими до виконання.
Разом з цим, постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782 (далі-Постанова №782) внесені зміни до пункту 28 Особливостей, а саме: тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Однак, Замовник не врахував вищевказані зміни, внесені Постановою № 782 відповідно до пункту 28 Особливостей.
Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей.
Надане пояснення Замовника 25.04.2025 на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, через електронну систему закупівель, підтверджує встановлене порушення.
Період усунення порушень:
28.04.2025 16:45 - 13.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.04.2025 16:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок щодо моніторингу процедури закупівлі
Державна установа "Територіальне медичне об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області" відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) надає інформацію, щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-26-010741-a, а саме:
було здійснено наступні заходи по усуненню порушень абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзацу першого та десятого пункту 28 Особливостей:
- проведено аналіз розробленої форми (шаблону) тендерної документації на предмет усунення невідповідностей Закону з урахуванням Особливостей та організовано внутрішній контроль за процедурою оновлення тендерної документації з урахуванням змін в законодавстві;
- керівником установи проведено роз'яснювальну роботу про попередження відповідальнї особи щодо недопущення в подальшому порушення при проведенні закупівель з урахуванням п. 28 Особливостей та необхідності чіткого дотримання всіх норм чинного законодавства;
Дата публікації звіту:
01.05.2025 10:57
Запити/Пояснення
Номер:
cff9f6db214a4a09bfc055f269666fd4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2025 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі лабораторних реактивів, код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-010741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити, чому Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни до пункту 28 Особливостей внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782, та сформовано тендерну документацію без оформлення окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
36ab1f068d2a4b3ba638816678563a99
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2025 11:40
Опис:
Пояснення на запит
Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України від 21.04.2025 № 29-З розпочато моніторинг процедури закупівлі за індентифікатором UA-2025-03-26-010741-a, предмет закупівлі Лабораторні реактиви; код ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні. Згідно запиту про надання пояснень, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, Державній установі «Територіальне медичне об’єднання Міністерства внутрішніх справ України по Херсонській області» (далі – Замовник), надаємо наступну інформацію:
1. Щодо надання інформації та документів, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі здійснено на підставі затвердженого кошторису на 2025 рік за бюджетною програмою 1001050 «Забезпечення діяльності органів, установ та закладів Міністерства внутрішніх справ України, підготовки кадрів закладами вищої освіти із специфічними умовами навчання» (додається).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та службової записки від відповідальних співробітників по ДУ «ТМО МВС України по Херсонській області», які є задіяними до процесу закупівлі лабораторних реактивів. Лабораторні реактиви повинні відповідати методикам щодо наявної апаратури в установі (додається).
Щодо визначення очікуваної вартості повідомляємо, що визначення очікуваної вартість цієї закупівлі було визначено з урахуванням положень «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), шляхом отримання та аналізу трьох комерційних пропозицій (додаються).
Документи до пояснення: 1. Кошторис на 2025 рік. 2. Службова записка. 3. Комерційні пропозиції. 4. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі на 2025 рік.
2. Щодо пояснення, чому Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни до пункту 28 Особливостей внесені постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 782, та сформовано тендерну документацію без оформлення окремого додатку до тендерної документації з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі:
Помилка виникла через людський фактор (неуважність) - після внесення змін до вищевказаної Постанови відкриті торги з Особливостями в установі не проводились, і тому під час розроблення тендерної документації вперше після змін уповноваженою особою ненавмисно допущена помилка (вибрано не той зразок додатку). Замовником враховано допущену помилку і надалі зобов’язується, що при розробці тендерної документації на закупівлю товарів, робіт та послуг будуть виконані необхідні коригування та враховані усі зміни у законодавстві.