-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Емульсія бітумна катіонна дорожня ЕКШ-60
Завершена
2 310 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 100.00 UAH
Номер:
ba23283c250e4a4d8483b0c9c3f5245d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 10:51 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2025 № 158
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 09.05.2025 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.05.2025 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2025-03-26-008814-a 26.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення (порушень) законодавства.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВІРАЖ ГРУП+", своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Берестинського комбінату комунальних підприємств (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Протокол від 25.03.2025 №31, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиціі Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІРАЖ ГРУП+» (далі – ТОВ «ВІРАЖ ГРУП+»), Товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «СФЕРАІЗОЛ», Товариства з обмеженою відповідальністю «ІЗОФАСТ», Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні технології доріг» протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.04.2025, протокол «Щодо прийняття рішення Уповноваженою особою» від 08.04.2025 № 36, повідомлення про намір укласти договір від 08.04.2025, договір від 21.04.2025 № 52 (далі – Договір), пояснення Замовника від 20.05.2025, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.05.2025 20:43 - 04.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 20:43
Запити/Пояснення
Номер:
ab6d3c2675154ce5989059a90044a3ab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2025 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу Емульсія бітумна катіонна дорожня ЕКШ-60 (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером (UA-2025-03-26-008814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно пункту 6 Додаток № 3 до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інші вимоги до предмета закупівлі викладено у технічній специфікації, у Додатку 3 до цієї тендерної документації, з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції якісним, технічним та кількісним характеристикам предмету закупівлі учасник надає у складі тендерної пропозиції технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію щодо відповідності кількісних, якісних та технічних показників товарів, що передбачені цим додатком.
Яким чином учасником ТОВ «ВІРАЖ ГРУП+» виконано вимогу пункту 6 Додатку №3 до тендерної документації, а саме: відповідність предмета закупівлі по таким характеристикам. Стійкість при зберіганні після 30 д: залишок на ситі № 014, %, не більше 0,40 та зміщуваність із сумішами зернових складів), так/ні.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4481788ad397465d9717c733d516e4c9
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.05.2025 10:36
Опис:
Доброго дня! На Ваш «Запит про надання пояснень» (далі – Запит) надаємо пояснення про таке.
1. Відповідно до Статуту Засновником Берестинського ККП (Підприємство) є Берестинська міська рада, власником майна Підприємства є Красноградська територіальна громада в особі Берестинської міської ради.
Відповідно до положень Статуту серед основних видів діяльності Підприємства є надання послуг з благоустрою населених пунктів територіальної громади, утримання та експлуатація об’єктів благоустрою територіальної громади та міського звалища, утримання та поточний ремонт шляхів з твердим покриттям.
На виконання завдань, поставлених Красноградською територіальною громадою перед Берестинським ККП на 2025 рік Берестинською міською радою на LXXXII сесії VIII скликання рішенням №5269-VIII від 24.12.2024р. затверджено перелік заходів на виконання Програми розвитку Берестинського комбінату комунальних підприємств у сфері надання послуг з благоустрою в Красноградській територіальній громаді на 2024-2025 роки у 2025 році, серед яких є поточне утримання доріг громади (Додаток 1 до цих пояснень). На ці цілі у плані фінансування робіт з благоустрою на 2025 рік заплановано у тому числі і придбання за бюджетні кошти емульсії бітумної на суму 2310000 грн. Таким чином Підприємство згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) стає належним до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону), саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
У відповідь на запитання «яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість» пояснюємо і обґрунтовуємо наступним.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275 / Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі) / Примірна методика), Замовником - Берестинським ККП на першому етапі було визначено потребу в товарі: Матеріали для поточного утримання доріг, в т.ч. емульсія бітумна дорожня ЕКШ-60, що здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання матеріалів у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, проведеного ініціатором закупівлі – майстром відділу з ремонту автошляхів Дмитром Тихомировим (службова записка для формування обсягу закупівлі товару на 2025р.), (додаток 2 до даних пояснень).
На другому етапі згідно з вимогами ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні Технічні умови було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик:
- емульсія бітумна дорожня повинна відповідати вимогам до фізико-технічних показників катіонних емульсій немодифікованих, швидкорозпадних, із вмістом в’яжучого від 58 % до 62 %.
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом - емульсія бітумна дорожня (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали) було узгоджено визначення обсягу, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, згідно з вимогами вищезазначених діючих нормативних документів законодавства України, та встановлення відповідних технічних вимог до предмета закупівлі в умовах відкритих торгів згідно із Законом, з урахуванням Особливостей.
Згідно з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник здійснював визначення очікуваної вартості предмета закупівлі за аналізом ринку, відповідно до визначених вимог до умов поставки і оплати. Слід зазначити, що очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (абзац 7 пункту 2 розділу І Примірної методики).
При цьому моніторинг інформації, яка міститься у відкритих джерелах, як то на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції: товарів, що є предметом даної закупівлі, не надає можливості об’єктивного та достовірного визначення очікуваної вартості предмета даної закупівлі, оскільки в такій інформації не враховані вимоги до умов поставки і оплати. Такий висновок було зроблено на етапі пошуку загальнодоступної інформації щодо цін на предмет закупівлі, яка міститься у відкритих джерелах. Наводимо приклади посилань на сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції: товарів, що є предметом даної закупівлі, інформація з яких детально вивчалася Замовником (додаток 3 до даних пояснень).
Тож, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель (п.2 розділу ІІІ Примірної методики). За цією методикою для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись як ціни попередніх влісних закупівель замовника аналогічних/ ідентичних товарів/послуг, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги), які приведені до єдиних умов.
Базою для розрахунку є власна закупівля ідентичного товару, що проводилась у 2024 році (закупівля - UA-2024-08-02-002675-a), очікувана вартість предмета цієї закупівлі визначалась методом порівняння ринкових цін (цінові пропозиції - додаток 4 до цих пояснень) і визнана на рівні 35200 грн. за тону. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на 2025 рік було застосовано прогнозований індекс інфляції у середньому до попереднього року 109,7% відповідно до постанови КМУ "Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025—2027 роки" від 28.06.2024 року №780 (додаток 5 до даних пояснень). Розрахована
таким чином очікуваної вартості предмета закупівлі та сума витрат на придбання запланованої кількості емульсії і було винесено на розгляд сесії Берестинської міської ради VIII скликання.
2. У відповідь на друге запитання «яким чином учасником ТОВ «ВІРАЖ ГРУП+» виконано вимогу пункту 6 Додатку №3 до тендерної документації, а саме: відповідність предмета закупівлі по таким характеристикам: Стійкість при зберіганні після 30 д: залишок на ситі № 014, %, не більше 0,40 та зміщуваність із сумішами зернових складів), так/ні» надаємо пояснювання:
ТОВ "ВІРАЖ ГРУП+" у складі своєї тендерної пропозиції надає лист-згоду (додаток 6 до даних пояснень), яким погоджує технічні вимоги, наведені у Додатку 3 "Технічна специфікація" до тендерної документації на закупівлю: код ДК 021:2015 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (Емульсія бітумна катіонна дорожня ЕКШ-60), тобто погоджує усі необхідні характеристики предмета закупівлі (в т.ч. Стійкість при зберіганні після 30 д: залишок на ситі № 014, %, не більше 0,40 та зміщуваність із сумішами зернових складів), так/ні ).
Додатки до пояснень:
• Додаток 1. Рішення Берестинської міської ради № 5269-VIII від 24.12.2024 року;
• Додаток 2. Службова записка на закупівлю товару на 2025 р. ініціатора закупівлі;
• Додаток 3. Посилання на сайти постачальників відповідної продукції
• Додаток 4. Цінові пропозиції 2024 року;
• Додаток 5. Додаток до Постанови КМУ від 28.06.2024р. №780
• Додаток 6. Лист-згода з технічними вимогами ТОВ «ВІРАЖ ГРУП+»