• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» об'єкта «Нове будівництво хірургічного корпусу (з переходом) КП “Дніпропетровська обласна дитяча лікарня” ДОР” за адресою: вул. Космічна, 13, м. Дніпро (послуга приєднання)» Код ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи

Завершена

2 418 120.00 UAH з ПДВ
Номер: 3d6dbe813ed0457da64ae3ca0303beb5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 01.04.2025 17:46 - 23.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 31.03.2025 № 59 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.03.2025 № 59 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 23 UA-2025-03-26-006804-a 26.03.2025 Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 957-91-05, d.d.puhach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання обрання закупівлі, наявності підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель, обґрунтування здійснення закупівлі, дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю та договору про закупівлю, додаткової угоди до Договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік за номером ID: UA-P-2025-03-26-007862-a, затверджений кошторис на 2025 рік по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без застосування відкритих торгів від 24.03.2025, Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 28.02.2025, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2025-03-26-006804-a, протокол розкриття тендерної пропозиції опублікованого 26.03.2025, Договір про нестандартне приєднання до електричних мереж системи розподілу «під ключ» укладений з АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ» (далі – АТ «ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ») від 24.03.2025 № 0050704928 на суму 2 418 120,00 з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 24.03.2025 №1, пояснення та документи Замовника надані 16.04.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.04.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 24.04.2025 17:51 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 24.04.2025 17:51

Запити/Пояснення