• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«КОД ДК 021:2015 31140000-9 ГРАДИРНІ (ВИПАРЮВАЛЬНА ВЕНТИЛЯТОРНА ГРАДИРНЯ)»

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

4 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 46 000.00 UAH
Номер: d9005f2e2780478ba33b452a2fba158c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.05.2025 17:16 - 30.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 08.05.2025 № 119 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 119 Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2025-03-26-003939-a 26.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДМР на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 09.05.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (Протокол від 26.03.2025), РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, Протокол уповноваженої особи від 11.02.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ», Вимога про усунення невідповідностей до 19.04.2025 21:19, Протокол уповноваженої особи від 22.04.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА», Вимога про усунення невідповідностей до 29.04.2025 14:02, Протокол уповноваженої особи від 29.04.2025 про визначення переможцем ТОВ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЙРІД», повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 29.04.2025, договір поставки від 09.05.2025 № 210Т з додатками, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 15.05.2025 о 14:29:15, 21.05.2025 о 13:00:01, 21.05.2025 о 13:09:52, 22.05.2025 о 13:16:28.
Період усунення порушень: 30.05.2025 15:15 - 05.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2025 15:15

Запити/Пояснення