• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва

Торги відмінено

162 295 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 811 479.50 UAH
Номер: c604d93db6734466bde1de4019147b9f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.05.2025 10:44 - 17.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.05.2025 № 151 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 43 UA-2025-03-25-014684-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» встановлено порушення пункту 43 Особливостей, пункту 6-1 розділу X Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів, з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25 березня 2025 року № 8, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ»), вимогу про усунення невідповідностей до 25 квітня 2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи від 07 травня 2025 року № 8/2, повідомлення про намір укласти договір від 07 травня 2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи від 12 травня 2025 року № 8/3, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 05 червня 2025 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2025 році 25 відсотків. Одночасно у підпункті 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону міститься перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, серед яких, зокрема - дизель-генераторні установки. За вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Під час моніторингу встановлено, що згідно з технічною специфікацією (Додаток 1 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено установлення, зокрема, дизель генераторної установки пот 60кВА, 50Гц, розм. 2,6х1, 2х1,8 – 1 шт. Крім того, відповідно до відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та інформації про ціни на матеріальні ресурси, наданих учасником ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції, передбачено установлення, зокрема, дизель генераторної установки пот 60кВА, 50Гц, розм. 2,6х1, 2х1,8 – 1 шт. вартістю 1 096 224,92 грн. Замовник в пункті 10 розділу ІІІ тендерної документації зазначив, що документи щодо локалізації визначені Додатком № 4 до тендерної документації. Пунктом 6 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено, що у разі, якщо в межах закупівлі цих робіт передбачається набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, та вартість предмета закупівлі (згідно переліку пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, то у складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує 25 відсотків, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації. Пунктом 6 цього ж додатку до тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Якщо здійснення цієї закупівлі робіт відповідно до інформації технічної специфікації та кошторисних розрахунків учасника не передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону (зазначеної вартості), учасник надає лист-пояснення про ненадання документів визначених в цьому пункті у зв’язку із тим, що положення про локалізацію не застосовуються до цієї закупівлі. При цьому, в довідці від 31 березня 2025 року №40 (далі - Довідка), наданої відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції вказаного учасника (файл «Довідка локал.товару.PDF»), міститься пояснення про ненадання документів щодо підтвердження локалізації «у зв’язку з тим, що у виконанні робіт предмета закупівлі відсутній товар, вартість якого становить або перевищує 200 000 гривень». На запит Держаудитслужби від 28 травня 2025 року щодо підтвердження ступеня локалізації товару Замовник з порушенням строків, визначених частиною п’ятою статті 8 Закону, а саме понад три робочі дні з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, надав відповідь 05 червня 2025 року, в якій послався на Довідку та зазначив, що «рядком 334 Інформації про ціни на матеріальні ресурси, поданої Учасником у складі тендерної пропозиції, передбачено, що країною походження “Дизель генераторна установка пот 60кВА” вартістю 1 096 224,92 грн. є Україна». При цьому, Замовник не встановив невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» щодо дотримання вимог стосовно локалізації товару, дизель генераторної установки пот 60кВА, 50Гц, розм. 2,6х1, 2х1,8 – 1 шт. вартістю 1 096 224,92 грн та на порушення пункту 43 Особливостей не надав учаснику ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ» можливості усунути ці невідповідності. Також, Замовник на порушення вимог абзацу 3 пункту 3 Особливостей та підпункту 1 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначив переможцем учасника ТОВ «Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ», який не підтвердив ступінь локалізації дизель генераторної установки пот 60кВА, 50Гц, розм. 2,6х1, 2х1,8 вартістю 1 096 224,92 грн, та розмістив повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 13.06.2025 14:53 - 28.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 13.06.2025 14:53

Оскарження висновку в суді

Опис: У зв'язку із незгодою замовника з інформацією, викладеною у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-25-014684-а, даний висновок було оскаржено до Київського окружного адміністративного суду 26.06.2025 року. Позовну заяву було направлено до суду засобами поштового зв'язку.
Дата публікації: 27.06.2025 19:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 07.08.2025 11:23

Запити/Пояснення