-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Щебнево-пісчана суміш фракції 0-40 мм
Завершена
1 806 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 068.40 UAH
мін. крок: 1% або 18 068.40 UAH
Номер:
8e938329aab6454db1dd3f862f735ccd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-12-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
12.05.2025 17:26 - 03.06.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.05.2025
№ 58-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2025 № 58-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2025-03-25-014498-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТДТ СТОУН» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНС ТЕРМІНАЛ», відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального виробничо-господарського підприємства (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.03.2025 (зі змінами від 29.03.2025), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНС ТЕРМІНАЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТДТ СТОУН» (переможець, далі - ТОВ «ТДТ СТОУН»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 11.04.2025 № 38, від 24.04.2025 № 43 та від 28.04.2025 № 45, вимога про усунення невідповідностей від 22.04.2025 та від 24.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2025, договір про закупівлю товару від 05.05.2025 № 166, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 20.05.2025 та 26.05.2025.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТДТ СТОУН», встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки за формою 3.
Крім того передбачено, що для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.
При цьому, аналогічним договором вважається договір щодо коду ДК 021:2015:14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» та / або договір аналогічний за предметом закупівлі.
На виконання вказаних вище вимог тендерної документації учасником ТОВ «ТДТ СТОУН» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 23.02.2022 № 60, з наданням копії вказаного договору.
Проте, моніторингом встановлено, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТДТ СТОУН» договір про закупівлю від 23.02.2022 № 60 не є аналогічним предмету закупівлі та не відповідає вимогам визначеним у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, зазначений договір укладено на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 44910000-2 – «Будівельний камінь», а не за кодом ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, як передбачено умовами тендерної документації.
В свою чергу, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної з проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо вищевказаного, Замовником 26.05.2025 пояснено: «Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД СТОУН», в зв’язку з великим об’ємом документів, уповноважена особа недодивилась невідповідність, зазначеного в аналогічному договорі ДК 021:2015: 44910000-2- Будівельний камінь, предмету закупівлі», чим лише підтверджено встановлене порушення.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ТДТ СТОУН» у тендерній пропозиції.
Період усунення порушень:
27.05.2025 15:57 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Комунальне виробничо-господарське підприємство здійснило заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягненням до дисциплінарної відповідальності Уповноважену особу
Дата публікації звіту:
03.06.2025 15:13
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом оголошення попередження.
Дата публікації:
04.06.2025 10:36
Запити/Пояснення
Номер:
1dc8bbaa54ee448fa0ada285888a2eb2
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
15.05.2025 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним виробничо – господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-014498-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТДТ СТОУН" на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного закупівлі (договорів) договору договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Аналогічним договором вважається договір щодо код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі та / або договір аналогічний за предметом закупівлі.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, учасником ТОВ "ТДТ СТОУН" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю від 23.02.2022 № 60 та вказаний аналогічний договір про закупівлю. Однак, зазначений в договорі код ДК 021:2015 - 44910000-2 - будівельний камінь, що не є аналогічним згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме, коду ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТДТ СТОУН"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
b6057e76aeb64e6cb129239ba7faf118
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
20.05.2025 23:11
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним виробничо – господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-014498-a), надаємо наступні пояснення:
Надаємо інформацію та відповідні документи на яких здійснювалися попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Положення, вказану методику згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом. Очікувана вартість визначена з врахуванням потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, Замовником проведено аналіз ринку. Тобто, використано як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайслистах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Підсумовуючи вищевказане, очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із врахуванням потреби, технічних, якісних характеристик товару, аналізу ринкових цін, шляхом аналізу відкритих джерел та з урахуванням необхідності доставки товару. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі діючих на даний момент ДСТУ/ТУ.
Комерційні пропозиції додаються
Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надаємо інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТДТ СТОУН" на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТДТ СТОУН" не було виявлено формальних помилок
Номер:
345586e32bd948598896c72adde13ad3
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.05.2025 12:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним виробничо – господарським підприємством (далі – Замовник) по предмету «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-014498-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в додатковому отриманні пояснень (інформації та копій документів).
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного закупівлі (договорів) договору договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Аналогічним договором вважається договір щодо код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі та / або договір аналогічний за предметом закупівлі.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, учасником ТОВ "ТДТ СТОУН" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю від 23.02.2022 № 60 та вказаний аналогічний договір про закупівлю. Однак, зазначений в договорі код ДК 021:2015 - 44910000-2 - будівельний камінь, що не є аналогічним згідно вимог тендерної документації Замовника, а саме, коду ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі.
Враховуючи викладене вище, поясніть чому, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТДТ СТОУН"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
5b574307bee743d6ae880d61bfbaf14e
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
26.05.2025 21:47
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-014498-a), На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного закупівлі (договорів) договору договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Аналогічним договором вважається договір щодо код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі та / або договір аналогічний за предметом закупівлі. Інформація, розміщена в електронній системі закупівель , що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, учасником ТОВ "ТДТ СТОУН" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в учасника аналогічного за предметом закупівлі договору про закупівлю від 23.02.2022 № 60 та підтверджуючі документи виконання договору (видаткові накладні). Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД СТОУН», в зв’язку з великим об’ємом документів, уповноважена особа недодивилась невідповідність, зазначеного в аналогічному договорі ДК 021:2015: 44910000-2- Будівельний камінь, предмету закупівлі