• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Щебнево-пісчана суміш фракції 0-40 мм

Завершена

1 806 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 068.40 UAH
Номер: 8e938329aab6454db1dd3f862f735ccd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-12-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 12.05.2025 17:26 - 03.06.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2025 № 58-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.05.2025 № 58-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2025-03-25-014498-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 41) 242-08-14, a.l.flora@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТДТ СТОУН» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНС ТЕРМІНАЛ», відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягненням до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального виробничо-господарського підприємства (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.03.2025 (зі змінами від 29.03.2025), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТРАНС ТЕРМІНАЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТДТ СТОУН» (переможець, далі - ТОВ «ТДТ СТОУН»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 11.04.2025 № 38, від 24.04.2025 № 43 та від 28.04.2025 № 45, вимога про усунення невідповідностей від 22.04.2025 та від 24.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 28.04.2025, договір про закупівлю товару від 05.05.2025 № 166, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 20.05.2025 та 26.05.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТДТ СТОУН», встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників процедури закупівлі імперативно вимагалося надання у складі тендерної пропозиції довідки за формою 3. Крім того передбачено, що для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. При цьому, аналогічним договором вважається договір щодо коду ДК 021:2015:14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» та / або договір аналогічний за предметом закупівлі. На виконання вказаних вище вимог тендерної документації учасником ТОВ «ТДТ СТОУН» у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 23.02.2022 № 60, з наданням копії вказаного договору. Проте, моніторингом встановлено, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТДТ СТОУН» договір про закупівлю від 23.02.2022 № 60 не є аналогічним предмету закупівлі та не відповідає вимогам визначеним у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме, зазначений договір укладено на предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 44910000-2 – «Будівельний камінь», а не за кодом ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі, як передбачено умовами тендерної документації. В свою чергу, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної з проведення моніторингу процедури закупівлі, щодо вищевказаного, Замовником 26.05.2025 пояснено: «Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТД СТОУН», в зв’язку з великим об’ємом документів, уповноважена особа недодивилась невідповідність, зазначеного в аналогічному договорі ДК 021:2015: 44910000-2- Будівельний камінь, предмету закупівлі», чим лише підтверджено встановлене порушення. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ТДТ СТОУН» у тендерній пропозиції.
Період усунення порушень: 27.05.2025 15:57 - 11.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2025 15:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Комунальне виробничо-господарське підприємство здійснило заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягненням до дисциплінарної відповідальності Уповноважену особу
Дата публікації звіту: 03.06.2025 15:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом оголошення попередження.
Дата публікації: 04.06.2025 10:36

Запити/Пояснення