-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт центрального водоводу від водозабору «Золотий Колодязь» до м. Добропілля, Донецька обл., м. Добропілля (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
23 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 230 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 230 000.00 UAH
Номер:
5e531ddc6c644739a186a12e30397bc8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000135
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:25 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2025-03-25-014177-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРОМИСЛОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОР-БУД» та ТОВ «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Держаудитслужба зобов’язує усунути виявлені порушення шляхом оприлюднення Договору № 210401/2025 та додатків до нього у машиночитаному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Компанія «Вода Донбасу» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 25.03.2025 № 69 ВТО, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМИСЛОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОР-БУД» (далі – ТОВ «ПРОМИСЛОВО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВЕКТОР-БУД») та учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс» (далі – ТОВ «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2025 № 85ВТО та від 14.04.2025 № 87 ВТО, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 14.04.2025, договір на виконання робіт
від 21.04.2025 № 210401/2025 на суму 22 773 215,51 грн з ПДВ (далі – Договір
№ 210401/2025), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 25.04.2025 та 28.04.2025.
За результатами аналізу питання відповідності вимог до договору про закупівлю та внесення змін до нього та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник 21.04.2025 уклав з переможцем торгів ТОВ «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс» Договір № 210401/2025, який оприлюднив в електронній системі закупівель та всі додатки до нього 21.04.2025.
Однак, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір № 210401/2025 та додатки до нього лише у форматі PDF.
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір № 210401/2025 та додатки до нього, у форматі, що не відповідає вимогам Положення № 835.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Держаудитслужбою, через електронну систему закупівель, направлено Замовнику запит про надання пояснень від 24.04.2025 із зазначеного вище, отримано відповідь від 28.04.2025, в якій Замовник зазначив, зокрема: «….Закон України «Про доступ до публічної інформації» та Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» поширюється на виконання вимог пунктів 10, 11 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» є передчасним. Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Підсумовуючи вищенаведене, наразі в українському законодавстві не існує чітких правил для оприлюднення договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю та змін до договору про закупівлю, окрім встановлених Наказу МЕРТУ № 1082. Отже, замовник не порушив порядок оприлюднення договору про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та виконав всі вимоги п. 10 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон), у зв’язку з відсутністю у законодавстві України чітких визначень та правил щодо застосування машинозчитувального формату для договорів про закупівлю. Зауважуємо, що керуючись чинним законодавством та на виконання п. 10 ст. 10 Закону договір з додатками та інформацію про ціни на матеріальні ресурси було оприлюднено у форматі PDF. Попереджуючи питання щодо оприлюднення договору про закупівлю та його додатків у форматі PDF, що був перетворений з WORD, інформуємо, що відповідно до ст. 358 Кримінального кодексу України підробка, зміна документа або використання такого документа як справжнього є караною поведінкою, і передбачає покарання у вигляді штрафу, обмеження волі або позбавлення волі на строк від 3 місяців до 5 років».
Однак, пояснення не спростовує факт установленого порушення, позаяк Замовником оприлюднено договір про закупівлю лише в форматі PDF, чим не дотримано вимог встановлених пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
12.05.2025 12:39 - 27.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2025 12:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Державною аудиторською службою України проведено моніторинг закупівлі «Капітальний ремонт центрального водоводу від водозабору «Золотий Колодязь» до м. Добропілля, Донецька обл., м. Добропілля (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-25-014177-a). На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-03-25-014177-a Замовником оприлюднено Договір №210401/2025 від 21.04.2025 та додатки до нього у машиночитаному форматі у електронній системі закупівель 13.05.2025 року відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Дата публікації звіту:
13.05.2025 09:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
На виконання зовов'язань, зазначених у висновку Замовником оприлюднено Договір №210401/2025 від 21.04.2025 та додатки до нього у машиночитаному форматі.
Дата публікації:
19.05.2025 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
953d3aa279bd47779ce2a170328ada62
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.04.2025 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт центрального водоводу від водозабору «Золотий Колодязь» до м. Добропілля, Донецька обл., м. Добропілля (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-014177-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1) інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) за рахунок яких саме коштів міжнародних донорів (гранти, програми, кредити тощо) здійснено фінансування зазначеної закупівлі (субвенції (дотації) з державного бюджету (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету) з наданням відповідних документів.
3) яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e9bcf0d2d1174cfe87fc88ee25cad64e
Назва:
Надання пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
25.04.2025 17:25
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо інформації та розрахунків з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Очікувану вартість предмету закупівлі Капітальний ремонт центрального водоводу від водозабору «Золотий Колодязь» до м. Добропілля, Донецька обл., м. Добропілля (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), визначено з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, шляхом використання методу «порівняння ринкових цін» (відповідних послуг з технічними та якісними характеристиками що відповідають предмету закупівлі) та застосування очікуваного індексу інфляції.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» способами, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг, є, зокрема, направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
Керуючись зазначеним, Замовником було направлено запити щодо визначення ціни до постачальників згідно предмету закупівлі Капітальний ремонт центрального водоводу від водозабору «Золотий Колодязь» до м. Добропілля, Донецька обл., м. Добропілля (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). В результаті було отримано три комерційні пропозиції від ТОВ "АТМОТЕРРА" на суму 22.912.555,32 грн. , ТОВ "УКР-ОПТ-ПРОДУКТ" на суму 23.057.889,42 грн. та ТОВ "БТК ТЕХНОБУД ПЛЮС" на суму 22.773.215,51 грн.
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на основі загальної потреби Замовника з урахуванням вимог державних стандартів та технічних умов і правил, зокрема:
- Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281;
- ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво. Зі Змінами № 1 та № 2, затверджені наказом від 04.06.2014 № 163;
- НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні, затверджені наказом від 30.12.2014 № 1417;
- ДБН В.1.1-7:2016 Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги, затверджені наказом від 31.10.2016 № 287;
- ДСТУ 8773:2018 Склад та зміст розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об`єктів. Основні положення, затверджені наказом від 15.05.2018 № 140;
- ДБН Б.2.2-12:2019 Планування та забудова територій, затверджені наказом від 26.04.2019 № 104;
- ДБН В.1.2-14:2018 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об’єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд. Зі Зміною № 1, затверджені наказом від 02.08.2018 № 198;
- ДСТУ 9273:2024 Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінювання їхнього технічного стану. Механічний опір та стійкість, затверджений наказом від 09.01.2024 № 11 «Про прийняття та скасування національних стандартів»;
- а також містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил, чинних на час проведення закупівлі та виконання робіт, з дотриманням вимог до пожежної безпеки, електробезпеки, норм охорони праці згідно з чинними нормативно-правовими актами України (СПДС, ССБТ, НАПБ, ДСТУ, ДБН, ДНАОП, ПУЕ).
2. Щодо коштів міжнародних донорів, за рахунок яких здійснено фінансування зазначеної закупівлі.
Джерело фінансування закупівлі - кошти міжнародних донорів.
Під час оголошення процедури закупівлі (25 березня 2025 19:31) Капітальний ремонт центрального водоводу від водозабору «Золотий Колодязь» до м. Добропілля, Донецька обл., м. Добропілля (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) у Замовника КП «Компанія «Вода Донбасу» була відсутня інформація, щодо конкретних міжнародних донорів, за рахунок яких буде здійснюватися фінансування зазначеної закупівлі.
На стадії завершення періоду уточнень Замовником було отримано листа про наміри №DNI25/00082 від Міжнародного Комітету Червоного Хреста, за яким Міжнародний Комітет Червоного Хреста (МКЧХ) і Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу» засвідчують намір співпрацювати в напрямку підтримки реабілітації водогону, що забезпечує транспортування води з насосної станції «Золотий Колодязь» до міста Добропілля, включаючи розробку проектно-кошторисної документації та виконання будівельних робіт. Зазначений лист було підписано зі сторони Замовника 04 квітня 2025 р.
3. Щодо виконання вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Закон України «Про публічні закупівлі», а також всі інші нормативно-правові акти в сфері публічних закупівель, Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», на яку посилається в запиті ДАСУ не містить визначення поняття «машинозчитувальний формат».
Пунктом 2 Постанови № 835 визначено машиночитаний формат — формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Тобто на цей час не має законних підстав вважати, що машинозчитувальний формат є тотожним поняттям до машиночитанного формату, адже для цього наразі не має законних підстав.
Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних», відповідно до преамбули видана на виконання пункту 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Відповідно до положення підпункту 2 частини 1 ст. 13 Закону України «Про публічну інформацію», останній поширюється на університет лише в частині використання бюджетних коштів. Положеннями ст. 10-1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено обов’язок суб’єктів відносин у сфері доступу до публічної інформації розміщувати інформацію, перелік якої затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 на веб-сайтах суб’єктів та єдиному державному вебпорталі відкритих даних. Жодного посилання, що даний закон поширюється на розміщення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю на сайті ДП «Прозорро» не містить.
Отже висновок, що Закон України «Про доступ до публічної інформації» та Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» поширюється на виконання вимог пунктів 10,11 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» є передчасним.
Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Підсумовуючи вищенаведене, наразі в українському законодавстві не існує чітких правил для оприлюднення договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю та змін до договору про закупівлю, окрім встановлених Наказу МЕРТУ № 1082.
Отже, замовник не порушив порядок оприлюднення договору про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) та виконав всі вимоги п. 10 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі — Закон), у зв’язку з відсутністю у законодавстві України чітких визначень та правил щодо застосування машинозчитувального формату для договорів про закупівлю.
Зауважуємо, що керуючись чинним законодавством та на виконання п. 10 ст. 10 Закону договір з додатками та інформацію про ціни на матеріальні ресурси було оприлюднено у форматі PDF.
Попереджуючи питання щодо оприлюднення договору про закупівлю та його додатків у форматі PDF, що був перетворений з WORD, інформуємо, що відповідно до ст. 358 Кримінального кодексу України підробка, зміна документа або використання такого документа як справжнього є караною поведінкою, і передбачає покарання у вигляді штрафу, обмеження волі або позбавлення волі на строк від 3 місяців до 5 років
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ "АТМОТЕРРА".
2. Комерційна пропозиція ТОВ "УКР-ОПТ-ПРОДУКТ".
3. Комерційна пропозиція ТОВ "БТК ТЕХНОБУД ПЛЮС".
4. Лист про наміри №DNI25/00082 від МКЧХ.
Номер:
06ce5e34607d481a8a24ff67eb135e19
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2025 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт центрального водоводу від водозабору «Золотий Колодязь» до м. Добропілля, Донецька обл., м. Добропілля (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-014177-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо виконання учасником-переможцем товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс» вимоги, зазначеної в додатку 1 тендерної документації, зокрема, *Невиконання Учасником-переможцем вимог п.3, 4 Розділу ІІI Додатку 2 до тендерної документації, буде розцінено як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до пп. 3 п. 44 Особливостей, з посиланням на відповідні документи подані учасником-переможцем.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
49bfa26244f345c988d6e97bd1a0a65e
Назва:
Пояснення щодо виконання вимог п. 3,4
Дата опублікування:
28.04.2025 16:02
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Щодо виконання учасником-переможцем товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс» вимоги, зазначеної в додатку 1 тендерної документації, зокрема, *Невиконання Учасником-переможцем вимог п.3, 4 Розділу ІІI Додатку 2 до тендерної документації, буде розцінено як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до пп. 3 п. 44 Особливостей, з посиланням на відповідні документи подані учасником-переможцем.
Уповноваженою особою під час проведення закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-03-25-014177-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при оприлюдненні інформації про закупівлю, а саме: на етапі кваліфікації переможця товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс», були виявлені описки, які допущені Замовником під час формування тендерної документації №69 ВТО від 25.03.2025 внаслідок невірно скопійованої інформації, наступного змісту:
- у пункті 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: 3. Тендерна (цінова) пропозиція за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації, з остаточною ціною пропозиції. Додаток 5 до тендерної документації взагалі відсутній у складі тендерної документації, а форма тендерної пропозиції передбачена Додатком 4 до тендерної документації;
- у пункті 4 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: *Невиконання Учасником-переможцем вимог п.3, 4 Розділу ІІI Додатку 2 до тендерної документації, буде розцінено як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до пп. 3 п. 44 Особливостей. Розділ ІІI Додатку 2 до тендерної документації взагалі не передбачений умовами тендерної документації, а вказані пункти 3 та 4 стосуються вимог розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації відповідно.
Оскільки, внести зміни до тендерної документації на етапі кваліфікації технічно неможливо, уповноваженою особою прийнято рішення №86ВТО від 14.04.2025 про допущення уповноваженою особою технічних (механічних, формальних) помилок під час здійснення закупівлі за ідентифікатором № UA-2025-03-25-014177-a, щодо закупівлі за предметом Капітальний ремонт центрального водоводу від водозабору «Золотий Колодязь» до м. Добропілля, Донецька обл., м. Добропілля (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а саме допущення описки в тендерній документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи №69 ВТО від 25.03.2025 року.
Вказаним рішенням визначено вважати правильними у тендерній документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи № 69 ВТО від 25.03.2025 року такі формулювання:
- у пункті 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: 3. Тендерна (цінова) пропозиція за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації, з остаточною ціною пропозиції.
- у пункті 4 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації: *Невиконання Учасником-переможцем вимог п.3, 4 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, буде розцінено як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до пп. 3 п. 44 Особливостей.
А також, враховувати допущені описки під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс» та інших учасників закупівлі.
На виконання вимог пунктів 3, 4 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс» подані наступні документи:
- Тендерна пропозиція від 14.04.2025 за вих. №99 (файл Остаточна тендерна пропозиція.pdf) - відповідає вимогам пункту 3 розділу ІІ Додатку 1;
- Довідка щодо підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції (пропозиції конкурсних торгів) та підпису (укладання) договору за результатами закупівлі від 14.04.2025 р. за вих. №100 (файл Довідка щодо повноважень на підписання.pdf) - відповідає вимогам пункту 4.1 розділу ІІ Додатку 1;
- Рішення учасника № 05/09-24 від 05.09.2024 року (файл Рішення учасника про призначення директора.pdf) - відповідає вимогам пункту 4.1 розділу ІІ Додатку 1.
- Витяг №2415524500239 з реєстру платників податку на додану вартість (файл Витяг ПДВ Технобуд Плюс.pdf) - відповідає вимогам пункту 4.2 розділу ІІ Додатку 1;
- Рішення одноосібного засновника №1 від 18.07.2025 року та модельний статут у редакції, що відповідає такому цифровому коду, сформованому на порталі електронних сервісів: 01000000000000000000000999000000011111990000000000009901119999999990000 (файл Рішення засновника та модельний статут.pdf) - відповідає вимогам пункту 4.2 розділу ІІ Додатку 1.
Таким чином, зазначена вимога «*Невиконання Учасником-переможцем вимог п.3, 4 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації, буде розцінено як відмова переможця від підписання договору про закупівлю та тягне за собою наслідки відповідно до пп. 3 п. 44 Особливостей», виконана учасником ТОВ «Будівельно-торгова компанія «Технобуд Плюс» шляхом завантаження у складі пропозиції всіх документів, що вимагалися відповідно до пунктів 3, 4 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації.
Додатки:
1. Протокол уповноваженої особи №86ВТО від 14.04.2025;
2. Тендерна пропозиція від 14.04.2025 за вих. №99;
3. Довідка щодо підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції (пропозиції конкурсних торгів) та підпису (укладання) договору за результатами закупівлі від 14.04.2025 р. за вих. №100;
4. Рішення учасника № 05/09-24 від 05.09.2024 року;
5. Витяг №2415524500239 з реєстру платників податку на додану вартість;
6. Рішення одноосібного засновника №1 від 18.07.2025 року та модельний статут.