-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви 6 лотів)
Завершена
1 097 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 35.00 UAH
мін. крок: 0% або 35.00 UAH
Номер:
a09b4b2821b1489e8ed259c88d52aeca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-25-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 15:33 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2025 № 124
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 25.04.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2025 № 124
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2025-03-25-012048-a 25.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, абзаців першого та десятого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «БІОНІКС ЛАБ» по Лоту № 3 встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення виконання зобов’язань за Договором про закупівлю №149 від 14.04.2025 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; наявності підстав для внесення змін до умов договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ ТЕРАПІЇ ІМЕНІ Л.Т. МАЛОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену Рішенням уповноваженої особи від 24.03.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію по Лот №1 Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛТ Україна ЛТД" (далі – ТОВ "АЛТ Україна ЛТД"), тендерну пропозицію по Лот №2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Лотус Тест" (далі – ТОВ "Лотус Тест"), тендерну пропозицію по Лот №3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОНІКС ЛАБ" (далі – ТОВ "БІОНІКС ЛАБ"), тендерну пропозицію по Лот №5 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАБЛАЙФ" (далі – ТОВ "ЛАБЛАЙФ"), тендерну пропозицію по Лот №6 Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Михайлівна (далі – ФОП Іванова Тетяна Михайлівна), протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.04.2025, ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 05.04.2025 про визначення ТОВ "АЛТ Україна ЛТД" переможцем по Лот №1, ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 05.04.2025 про визначення ТОВ "Лотус Тест" переможцем по Лот №2, ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 05.04.2025 про визначення ТОВ "БІОНІКС ЛАБ" переможцем по Лот №3, ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 05.04.2025 про визначення ТОВ "ЛАБЛАЙФ" переможцем по Лот №5, ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 05.04.2025 про визначення ФОП Іванова Тетяна Михайлівна переможцем по Лот №6,повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2025 по Лотам № №1,2,3,5,6, договір про закупівлю від 14.04.25 №148/А (далі – Договір по Лот №1), договір про закупівлю від 14.04.25 №01-03/25 (далі – Договір по Лот №2), договір про закупівлю від 14.04.25 №149 (далі – Договір по Лот №3), договір про закупівлю від 14.04.25 №142 (далі – Договір по Лот №5), договір про закупівлю від 14.04.25 №143 (далі – Договір по Лот №6), додаткова угода від 22.04.2025 № 1 до Договору по Лот №6, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 01.05.2025 (далі – Пояснення).
1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно пункту 4-1 вказаної Постанови Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до інформації щодо розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеної на сайті Державної казначейської служби України, Замовник є розпорядником бюджетних коштів .
За даними Open Budget - Державний веб-портал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/04528465/profile) Замовник є розпорядником нижчого рівня.
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.04.2025 щодо підстав здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710, отримано відповідь від 01.05.2025, в якій Замовник зазначив «Замовник незважаючи на відсутність державного фінансування здійснює оновлення технічного забезпечення та за власні кошті (кошти отриманні від господарської діяльності) за останні 10 років при повній відсутності бюджетного фінансування здійснив придбання нових тезнічних засобів на яких можна проводити сучасну діагностику. Даною закупівлює здійснено придбання ЛАБОРАТОРНИХ РЕАКТИВІВ для двох лабораторій якій дію в складі Інституту. Лабораторне обладнання є високочутливим та здатне функціонувати виключно з певними реактивами, а тому Замовник тривалий час здійснює закупівлю лабораторних реактивів виключно під власні потреби які зумовлені наявним технічними засобами, на що звертається увага учасників при проведенні закупівлі. Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: Замовник не відноситься до головних розпорядників бюджетних коштів, а також наявні технічні складнощі даного оприлюднення інформації, а тому внаслідок наявності функціонування ЕСЗ оприлюднення всієї інформації щодо закупівлі здійснюється на спеціалізованих вебсайтах. ».
Надане пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки Замовник є розпорядником нижчого рівня, відповідно до даних річного плану закупівель на 2025 року джерела фінансування закупівлі є державний бюджет України - 1025000 грн та власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) – 105000 грн.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 не оприлюднював обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостям встановлено наступне.
Згідно з вимогами пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом..
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При цьому, моніторингом встановлено, що Тендерну документацію складено та затверджено Замовником без врахування змін до пункту 44, пункту 45, пункту 47, пункту 54 Особливостей, внесених згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024.
Так, наприклад, пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації передбачає, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Крім того, пункт 3 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
При цьому, абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей виключено на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 382 від 02.04.2024.
Отже, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, які діяли на дату проведення закупівлі, тобто замовником до тендерної документації включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Також, вимогами абзацу десятого пункту 28 Особливостей визначено, що Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. При цьому, за вимогами пункту 28 Особливостей №1178 зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Водночас, моніторингом встановлено, що в складі тендерної документації міститься:
- Додаток 1, який включає Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).
- Додатки 2.1, 2.2,. 2.3, 2.4,. 2.5,. 2.6 які включають Інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі.
- Додаток 3, який включає проект Договору про закупівлю.
- Додаток 4, який включає ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ".
- Додаток 5, який включає Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.
Тобто, тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, який подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, оформлений як окремий додаток до тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 28.04.2025 з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 01.05.2025 року, в якій Замовник зазначив: «Замовник є послідовним у своїх діях та тривалий час здійснює закупівлю Лабораторних реактивів відповідно до наявного технічного забезпечення, а тому використовує визначену законодавством примірну форму тендерної документації, яка в даній ситуації не була доповнена окремим додатком з переліком документів які вимагаються, однак вказані вимоги згідно роз’яснення які містяться на сайті прозоро бокс напраленні на захист учасників які могли б оскаржувати відхилення їз пропозиції. Тендерна документація містить вимоги та перелік документів які необхідно надати.».
Надані пояснення не спростовують порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей, оскільки тендерна документація, що оприлюднена в електронній системі закупівель не містить перелік документів та/або інформації, який подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, оформлений як окремий додаток до тендерної документації.
3. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "БІОНІКС ЛАБ" по Лоту №3 встановлено наступне.
Відповідно пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Так, у Додатку 2.3 до тендерної документації визначено, що медичні вироби, запропоновані Учасником, повинні бути дозволені до застосування в медичній практиці на території України. На підтвердження цього Учасник повинен надати копію(ї) декларацій про відповідність або сертифікатів якості на запропоновані ним медичні вироби відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» або вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.20213 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» в залежності від специфіки наданого товару. При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару.
Учасником оприлюднено Лист пояснення щодо сертифікату якості товару Вих. 26/3103-т від 31.03.2025 згідно якого інформує, що виробник Bio-Rad Laboratories, Inc надає сертифікат якості товару після придбання даного товару із вказанням серійного номеру та терміну придатності товару. Тому у складі тендерної пропозиції учасником, ТОВ «БІОНІКС ЛАБ», не надається сертифікат якості товару. Учасник, ТОВ «БІОНІКС ЛАБ» надає незаповнений приклад сертифікату якості товару від виробника Bio-Rad Laboratories, Inc для аналогічного товару та оприлюднено приклад сертифікату якості товару від виробника Bio-Rad Laboratories, Inc.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "БІОНІКС ЛАБ", згідно з вимогами Додатку 2.3 до тендерної документації, на підтвердження того, що медичні вироби, запропоновані Учасником, дозволені до застосування в медичній практиці на території України, не надано копію(ї) декларацій про відповідність або сертифікатів якості на запропоновані ним медичні вироби відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» або вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.20213 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» в залежності від специфіки наданого товару.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, Північно-східним офісом Держаудитслужби, через електронну систему закупівель направлено Замовнику запит про надання пояснень від 28.04.2025 з приводу вищевказаного, отримано відповідь від 01.05.2025 року, в якій Замовник зазначив: «На думку Замовника учасником надано довідку в довільній формі яка свідчить про відповідність вказаним вимогм ТД, а також звертає увагу що учасник повинен надати вказані документи про поставці партії товару, а тому підстав для відхилення невбачається.».
Надані пояснення не спростовують порушення, оскільки у Додатку 2.3 до тендерної документації міститься вимога, що на підтвердження того, що медичні вироби, запропоновані Учасником, дозволені до застосування в медичній практиці на території України, Учасник повинен надати копію(ї) декларацій про відповідність або сертифікатів якості на запропоновані ним медичні вироби відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» або вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.20213 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» в залежності від специфіки наданого товар, проте, в складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ «БІОНІКС ЛАБ», згідно з вимогами Додатку 2.3 до тендерної документації, не надано документи, що підтверджують, що медичні вироби, запропоновані Учасником, дозволені до застосування в медичній практиці на території України,
Таким чином, Замовник, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БІОНІКС ЛАБ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, протоколом «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» від 05.04.2025 Замовник визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
07.05.2025 20:46 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2025 20:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник повідомив ТОВ "Біонікс Лаб" про результати моніторингу та у відповідності до п.п. 12.3, та 12.4 "Зміни та доповнення до Договору, та так само розірвання Договору оформлюються в письмовій формі, як додаткові угоди та підписуються Сторонами." Договору направлено відповідну додаткову угоду.
З урахуванням територіальної віддаленості (Харків та Київ) даний процес займе кілька днів, а тому після підписання відповідної угоди, дані щодо розірвання договору публікуються в системі закупівель, адже є необхідність у завантаженні відповідного файлу до системи
Дата публікації звіту:
11.05.2025 22:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Додатковою угодою від 19.05.2025 до Договору про закупівлю №149 від 14.04.2025 розірвано Договір без фактичного його виконання.
Дата публікації:
30.05.2025 08:50
Запити/Пояснення
Номер:
2ae79a566f3145dc82b4c56d7ff21a61
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.04.2025 16:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «код за ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви 6 лотів)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель UA-2025-03-25-012048-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Згідно пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
В складі тендерної документації міститься:
- Додаток 1, який включає Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців).
- Додатки 2.1, 2.2,. 2.3, 2.4,. 2.5,. 2.6 які включають Інформацію про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі.
- Додаток 3, який включає проект Договору про закупівлю.
- Додаток 4, який включає ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ".
- Додаток 5, який включає Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.
З яких причин тендерна документація, згідно з вимогами пункту 28 Особливостей, не містить перелік документів та/або інформації, який подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, оформлений як окремий додаток до тендерної документації?
3. Згідно Додатку 2.3 до тендерної документації вказано, що медичні вироби, запропоновані Учасником, повинні бути дозволені до застосування в медичній практиці на території України. На підтвердження цього Учасник повинен надати копію(ї) декларацій про відповідність або сертифікатів якості на запропоновані ним медичні вироби відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» або вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.20213 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» в залежності від специфіки наданого товару.
В складі тендерної пропозиції Учасника по Лоту №3 - ТОВ "БІОНІКС ЛАБ" не оприлюднено копію(ї) декларацій про відповідність або сертифікатів якості на запропоновані ним медичні вироби відповідно до вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» або вимог постанов Кабінету Міністрів України від 02.10.20213 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro» в залежності від специфіки наданого товару.
Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції ?
1. Згідно пункту 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі.
В складі тендерної пропозиції Учасника по Лоту №6 - ФОП Іванова Тетяна Михайлівна надано довідку де вказано: «Я, Фізична особа-підприємець Іванова Тетяна Михайлівна, як учасник відкритих торгів № UA-2025-03-25-012048-a (лот №6), повідомляю, що маю відповідну кваліфікацію, знання та багаторічний досвід (29 років). Для підтвердження досвіду праці надаю інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору згідно коду ДК 021:2015: 33690000-3 – Лікарські засоби різні…».
Чому Замовником не встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, тому як Учасником не надано довідку в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0fc3c1369412424d8a4bfe4804d4cfe0
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
01.05.2025 23:54
Опис:
Замовник незважаючи на відсутність державного фінансування здійснює оновлення технічного забезпечення та за власні кошті (кошти отриманні від господарської діяльності) за останні 10 років при повній відсутності бюджетного фінансування здійснив придбання нових тезнічних засобів на яких можна проводити сучасну діагностику.
Даною закупівлює здійснено придбання ЛАБОРАТОРНИХ РЕАКТИВІВ для двох лабораторій якій дію в складі Інституту. Лабораторне обладнання є високочутливим та здатне функціонувати виключно з певними реактивами, а тому Замовник тривалий час здійснює закупівлю лабораторних реактивів виключно під власні потреби які зумовлені наявним технічними засобами, на що звертається увага учасників при проведенні закупівлі.
Згідно з вимогами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
Замовник не відноситься до головних розпорядників бюджетних коштів, а також наявні технічні складнощі даного оприлюднення інформації, а тому внаслідок наявності функціонування ЕСЗ оприлюднення всієї інформації щодо закупівлі здійснюється на спеціалізованих вебсайтах.
2. Замовник є послідовним у своїх діях та тривалий час здійснює закупівлю Лабораторних реактивів відповідно до наявного технічного забезпечення, а тому використовує визначену законодавством примірну форму тендерної документації, яка в даній ситуації не була доповнена окремим додатком з переліком документів які вимагаються, однак вказані вимоги згідно роз’яснення які містяться на сайті прозоро бокс напраленні на захист учасників які могли б оскаржувати відхилення їз пропозиції. Тендерна документація містить вимоги та перелік документів які необхідно надати.
3. На думку Замовника учасником надано довідку в довільній формі яка сідчить про відповідність вказаним вимогм ТД, а також звертає увагу що учасник повинен надати вказані документи про поставці партії товару, а тому підстав для відхилення невбачається.
4. ФОП Іванова Т.М надала довідку в довільній формі в які стверджує, що єє працівником та має необхіжний досвід що відповідає вимогам ст. 16 Закону “Про публічні закупівлі”, так як ФОП може самостійно виконувати роботу, яка по суті вимагає наявність (технічного обладнання по типу комп’ютер) а тому підстав для відмови немає.