-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Кейтерингові послуги (харчування для пацієнтів - військовослужбовців).
Завершена
1 154 820.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 774.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 774.10 UAH
Номер:
aef9be4089854bc39867d60daca3aa5c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
08.05.2025 12:20 - 30.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 19-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 08.05.2025 №19-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-03-25-012255-a 25.03.2025
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна КАЛЬНИЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації щодо закупівлі; повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель державної установи «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М.Амосова Національної академії медичних наук України» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 25.03.2025 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА»; протокол відхилення від 16.04.2025 № 3; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Хілінг фуд» (далі – Учасник або ТОВ «Хілінг фуд»); протокол переможця від 24.04.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.04.2025 № 14ПХВ; додаткову угоду до договору від 05.05.2025 №1; відповіді Замовника на запити Управління від 13.05.2025 року, 19.05.2025 року.
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено, що згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей.
Відповідно до внесених змін від 07.11.2023 пункт 19 Особливостей № 1178 доповнено 9 абзацом: «зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 «Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації» (далі - Постанова № 382) (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.»
Відповідно до пункту 2 Постанови № 382 експериментальний проект спрямований на відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації, за переліком згідно з додатком.
Відповідно до пункту 6 Постанови № 382 відновлення населених пунктів включає виготовлення проектної документації (проектно-кошторисної документації), нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт і придбання товарів (перелік населених пунктів, що постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації зазначений у додатку до постанови).
Проте, Замовником в пункт 11.3 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є послуги. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. З огляду на зазначене, відображення у Додатку 3 «Проєкт договору» тендерної документації такої зміни істотних умов не відповідає вимогам абзацу першого пункту 28 Особливостей № 1178.
На запит Управління від 14.05.2025 року Замовник 19.05.2025 року надав пояснення, що не спростовує вищезазначені порушення.
Період усунення порушень:
22.05.2025 16:56 - 06.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.05.2025 16:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня. Замовник з розумінням та повагою ставиться до проведеного моніторингу закупівлі. Вдячні за Вашу позицію та оцінку. Ваш Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-25-012255-a був розглянутий на нараді за участю адміністрації Замовника та осіб, які залучені до процесу здійснення закупівель. За результатами наради особам, які були залучені до здійснення закупівлі наголошено про недопущення зазначених у висновку порушень у майбутньому. В подальшому під час здійснення закупівель замовник зобов’язується враховувати виявлені моніторингом недоліки та неухильно дотримуватись чинного законодавства. Крім того, повідомляємо, що найближчим часом заплановане додаткове навчання з підвищення кваліфікації уповноважених осіб. Додаток: Наказ від 28.05.2025р. № 88.
Дата публікації звіту:
28.05.2025 12:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Відсутній механізм
Опис:
Наказом від 28.05.2025 № 88 усунуто порушення шляхом здійснення заходів, щодо недопущення встановленого порушення в подальшому
Дата публікації:
29.05.2025 10:13
Запити/Пояснення
Номер:
7743d9f056034cfb9bae83bd4a2ca425
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Кейтерингові послуги (харчування для пацієнтів - військовослужбовців)., (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-25-012255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
ea5f9df97ed84f80a0eae6a86b63b5c6
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 09 травня 2025 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-25-012255-a
Дата опублікування:
13.05.2025 13:59
Опис:
1. Питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідь:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені з урахуванням відповідних нормативних актів, що регулюють дану сферу та на підставі відповідних заявок, що надходили з відділень інституту виходячи із специфіки надання медичної допомоги пацієнтам. Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснено на підставі інформації наданої відповідними службами інституту, а також аналізу та моніторингу ринкових цін на приблизні за своїми характеристиками товари та послуги, що відображені в електронній системі закупівель «PROZORRO».
Рапорт, щодо потреби закупівлі.
Комерційна пропозиція ТОВ «Домашня кухня»
Комерційна пропозиція ТОВ «Юмед»
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-20-004220-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-19-013977-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-19-001810-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-07-013850-a
2. Питання:
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Відповідь:
Інформація з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на власному веб-сайті, за адресою – https://amosovinstitute.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/ - файл «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2025-03-25-012255-a».
Номер:
636627db2be44385b9150fe75793d97d
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
14.05.2025 13:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Кейтерингові послуги (харчування для пацієнтів - військовослужбовців), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-03-25-012255-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
Замовником у пункт 11.3 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є послуги. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації.
Просимо пояснити встановлені розбіжності.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
88ab189946eb41aa841062a2d38b3f10
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 14 травня 2025 року до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-03-25-012255-a
Дата опублікування:
19.05.2025 15:31
Опис:
Питання:
Замовником у пункт 11.3 Додатку 3 «Проєкт договору» до тендерної документації включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є послуги. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. Просимо пояснити встановлені розбіжності.
Відповідь:
При складанні проекту договору Замовник враховував загальну практику укладання договорів передбачену Цивільним кодексом України, ЗУ «Про публічні закупівлі», інші нормативно-правові акти та інформацію, що регулюють дану сферу відносин. Зокрема Замовник виходив з того, що відповідно ст. 626 ЦКУ договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. В той же час згідно ст. 627 ЦКУ сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Істотними умовами договору згідно ГКУ та ЦКУ є:
- умови про предмет договору (ч. 1 ст. 638 ЦКУ).
Умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості (ч. 3 статті 180 ГКУ)
- ціна договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ);
- строк дії договору (згідно з ч. 3 статті 180 ГКУ). Строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору. Закінчення строку дії господарського договору не звільняє сторони від відповідальності за його порушення, що мало місце під час дії договору;
- умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди (ст. 638 ЦКУ).
Враховуючи те, що ЗУ «Про публічні закупівлі» є нормативним актом спеціальної дії (спеціальним законом) Замовником при підготовці договору враховано вимоги щодо зміни істотних умов договору, що передбачено частиною п'ятою статті 41 та п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
У зазначеній статті Закону та відповідному пункті Особливостей законодавцем передбачено чітко визначений перелік випадків зміни істотних умов договору, які можуть бути застосовані у договорі. В той же час законодавством не передбачено можливості коригування в укладеному договорі випадків внесення змін до істотних умов договору при здійсненні публічних закупівель.
Тобто на нашу думку Замовник при складанні проекту договору повинен враховувати та включати в проект договору всі підстави внесення змін до істотних умов договору, які передбачені чинним законодавством. В той же час в процесі реалізації договору у випадку виникнення потреби у зміні істотних умов договору, сторони договору, опираються на реальні обставини, що є підставою для їх зміни та застосовують певні підстави, що передбачені законодавством та договором, виходячи з об’єктивних та суб’єктивних обставин.