-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Покрівельні матеріали
Завершена
857 966.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 579.66 UAH
мін. крок: 1% або 8 579.66 UAH
Номер:
af7f40418fca4155acc37e6df0d0ee5b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-07-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.05.2025 00:00
Період моніторингу:
07.05.2025 17:28 - 29.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.05.2025 № 41-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього
наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу
від 07.05.2025 № 41-з
Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
1. UA-2025-03-25-009971-a; 25.03.2025
Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Закону України «Про оборонні закупівлі» та Особливостям, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закону України «Про оборонні закупівлі», та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький (далі – Замовник) від 25.03.2025 № 33 та вимоги до предмета закупівлі, протокол розкриття пропозицій від 04.04.2025, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» (далі – ТОВ «ВВМ ЯВІР»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про розгляд пропозиції ТОВ «ВВМ ЯВІР» від 08.04.2025 № 43, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ВВМ ЯВІР» від 10.04.2025 № 50, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про розгляд пропозиції ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» від 10.04.2025 № 51, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» від 19.04.2025 № 56, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» (далі – ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП»), повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» у його пропозиції, документи, завантажені ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця спрощеної закупівлі від 17.04.2025 № 66, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.04.2025, договір від 22.04.2025 № 248, пояснення та документи від 16.05.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
23.05.2025 14:31 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
23.05.2025 14:31
Запити/Пояснення
Номер:
779eae582afd4b1fb7d03f9d62c274a1
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.05.2025 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі покрівельних матеріалів за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-009971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат,
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
442d6c7aed6c49d7951783eeba55628c
Назва:
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2025-05-07-000071
Дата опублікування:
16.05.2025 16:45
Опис:
На Ваш Запит, у межах проведення моніторингу (ідентифікатор: № UA-M-2025-05-07-000071) за предметом спрощеної закупівлі «Покрівельні матеріали (код ДК 021:2015 – 44112500-3 Покрівельні матеріали)», зареєстрованої за ідентифікатором: № UA-2025-03-25-009971-a (далі – Закупівля), надаю наступну інформацію та пояснення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб КЕВ м. Хмельницький та норм чинного законодавства і зазначенні в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, додається в Додатку 1.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відіграє ключову роль у сфері публічних закупівель, що є фундаментом для ефективного та прозорого використання державних коштів. Тому визначення очікуваної вартості предмета закупівлі повинно бути обґрунтованим. Розрахунок очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювався відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі — Методика), а саме методом розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін, за допомогою двох способів, а саме:
• Для «Металопрофіль (профнастил) ПК-20(Т-18)» – застосований спосіб здійснення пошуку збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну.
• Для «Планка конька L2000х360х0,5 мм; Планка конька L2000х200х0,5 мм; Планка торцева (вітрова) 120*100*2000 мм; Планка лобова 200*30*2000 мм» - застосований спосіб направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Даний спосіб застосований через специфічні характеристики планок, що перешкоджає проведення моніторингу цін з застосуванням інтернет джерел.
Обґрунтування розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі:
1) «Металопрофіль (профнастил) ПК-20(Т-18)»:
Очікувана вартість – 833 066,10 грн.
Кількість - 2687,31 м2
Ціна за один м2 – 310,00 грн. (Очікувана вартість Замовника)
Розрахунок очікуваної вартості: Розрахунок здійснювався по формулі Цод = (Ц1 +… + Цк) / К
де:
ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Розрахунок:
(289,00+283,00+291,30+338,00+290,00+373,00) /6 = 310,71 грн за один м2
Очікувана вартість Замовника 310,00 грн за один м2, а середня ціна по розрахунку 310,71 грн за м2, що свідчить про не завищення ціни на Металопрофіль (профнастил) ПК-20(Т-18).
Підтвердження цін на основі яких проводився розрахунок очікуваної вартості на Металопрофіль (профнастил) ПК-20(Т-18), додається в Додатку 2.
2) Планка конька L2000х360х0,5 мм
Очікувана вартість – 3250,00 грн.
Кількість – 5 шт.
Ціна за одну штуку – 650,00 грн. (Очікувана вартість Замовника)
Розрахунок очікуваної вартості: Розрахунок здійснювався по формулі Цод = (Ц1 +… + Цк) / К
де:
ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Розрахунок:
(572,00+669,50+741,00) / 3 = 660,83 грн. за 1 шт.
Очікувана вартість Замовника 650,00 грн за 1 шт., а середня ціна по розрахунку 660,83 грн. за 1 шт., що свідчить про не завищення ціни на Планка конька L2000х360х0,5 мм.
Підтвердження цін на основі яких проводився розрахунок очікуваної вартості на Планка конька L2000х360х0,5 мм., додається в Додатку 3.
3) Планка конька L2000х200х0,5 мм
Очікувана вартість – 7700,00 грн.
Кількість – 14 шт.
Ціна за одну штуку – 550,00 грн. (Очікувана вартість Замовника)
Розрахунок очікуваної вартості: Розрахунок здійснювався по формулі Цод = (Ц1 +… + Цк) / К
де:
ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Розрахунок:
(484,00+561,00+627,00) / 3 = 557,33 грн. за 1 шт.
Очікувана вартість Замовника 550,00 грн за 1 шт., а середня ціна по розрахунку 557,33 грн. за 1 шт., що свідчить про не завищення ціни на Планка конька L2000х200х0,5 мм.
Підтвердження цін на основі яких проводився розрахунок очікуваної вартості на Планка конька L2000х200х0,5 мм., додається в Додатку 3.
4) Планка торцева (вітрова) 120*100*2000 мм
Очікувана вартість – 7350,00 грн.
Кількість – 21 шт.
Ціна за одну штуку – 350,00 грн. (Очікувана вартість Замовника)
Розрахунок очікуваної вартості: Розрахунок здійснювався по формулі Цод = (Ц1 +… + Цк) / К
де:
ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Розрахунок:
(386,00+357,00+308,00) / 3 = 350,33 грн. за 1 шт.
Очікувана вартість Замовника 350,00 грн за 1 шт., а середня ціна по розрахунку 350,33 грн. за 1 шт., що свідчить про не завищення ціни на Планка торцева (вітрова) 120*100*2000 мм.
Підтвердження цін на основі яких проводився розрахунок очікуваної вартості на Планка торцева (вітрова) 120*100*2000 мм., додається в Додатку 3.
5) Планка лобова 200*30*2000 мм
Очікувана вартість – 6600,00 грн.
Кількість – 30 шт.
Ціна за одну штуку – 220,00 грн. (Очікувана вартість Замовника)
Розрахунок очікуваної вартості: Розрахунок здійснювався по формулі Цод = (Ц1 +… + Цк) / К
де:
ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Розрахунок:
(250,00+226,16+193,60) / 3 = 223,25 грн. за 1 шт.
Очікувана вартість Замовника 220,00 грн за 1 шт., а середня ціна по розрахунку 223,25 грн. за 1 шт., що свідчить про не завищення ціни на Планка лобова 200*30*2000 мм.
Підтвердження цін на основі яких проводився розрахунок очікуваної вартості на Планка лобова 200*30*2000 мм., додається в Додатку 3.
Отже, відповідно до вищезазначеного при визначені ціни на Покрівельні матеріали, а саме: «Металопрофіль (профнастил) ПК-20(Т-18); Планка конька L2000х360х0,5 мм; Планка конька L2000х200х0,5 мм; Планка торцева (вітрова) 120*100*2000 мм; Планка лобова 200*30*2000 мм», Замовником дотримано методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та обгрунтовано визначено кінцеву очікувану ціну за товар, що не призвело до завищення цін на кожну позицію.