• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Покрівельні матеріали

Завершена

857 966.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 579.66 UAH
Номер: af7f40418fca4155acc37e6df0d0ee5b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-07-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.05.2025 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 07.05.2025 17:28 - 29.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 07.05.2025 № 41-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 07.05.2025 № 41-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 1. UA-2025-03-25-009971-a; 25.03.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, n.b.pushkar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону, Закону України «Про оборонні закупівлі» та Особливостям, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закону України «Про оборонні закупівлі», та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи Квартирно-експлуатаційного відділу міста Хмельницький (далі – Замовник) від 25.03.2025 № 33 та вимоги до предмета закупівлі, протокол розкриття пропозицій від 04.04.2025, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВВМ ЯВІР» (далі – ТОВ «ВВМ ЯВІР»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про розгляд пропозиції ТОВ «ВВМ ЯВІР» від 08.04.2025 № 43, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ВВМ ЯВІР» від 10.04.2025 № 50, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про розгляд пропозиції ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» від 10.04.2025 № 51, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА» від 19.04.2025 № 56, пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» (далі – ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП»), повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» у його пропозиції, документи, завантажені ТОВ «РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП» через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця спрощеної закупівлі від 17.04.2025 № 66, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 17.04.2025, договір від 22.04.2025 № 248, пояснення та документи від 16.05.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 23.05.2025 14:31 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2025 14:31

Запити/Пояснення