• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція - термомодернізація будівлі Горщиківськіаського ДНЗ "Берізка" за адресою : вул. Садова,5а, с.Горщик, Коростенського району , Житомирської області

Завершена

3 812 005.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 060.03 UAH
Номер: 7ce3817ae7804b6ab77cb1ecf201ad86
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-30-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.01.2019 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.01.2019 10:41 - 22.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 30.01.2019 №5 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Л. КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.01.2019 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2018-09-06-001645-a від 06.09.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 21 червня 2018 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВФ «Термоуніверсал», яка не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям передбачених в статті 16 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 2 статті 32 Закону договір з переможцем торгів укладено лише на 23-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, оприлюднення договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію переможця процедури закупівель ТОВ «НВФ «Термоуніверсал», протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір та договір про закупівлю від 19.10.2018 року № 10/10/18. За результатами аналізу тендерної документації Замовника встановлено, що тендерна документація не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 21 червня 2018 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі – Закон № 1644). Аналізом відповідності тендерної пропозиції учасника - переможця торгів ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» вимогам тендерної документації та законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ та пункту 2 Додатку 1 тендерної документації, в складі пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Крім того, в порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ та пункту 3 Додатку 1 тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» відсутні акти прийому-передачі, які зазначені в договорах оренди наданих учасником в складі пропозиції від 02.01.2017 року, від 02.01.2017 року №3/17, від 30.08.2018 року та від 05.09.2018 року, що не підтверджує факт передачі нежитлових приміщень, техніки та обладнання від орендодавця учаснику та відповідно не підтверджує наявність їх в учасника, внаслідок чого, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Враховуючи встановлене вище, тендерна пропозиція учасника ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону і відповідно до вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону підлягала відхиленню. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону визнав переможцем учасника ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» та уклав з ним договір від 05.02.2019 року за № 8. Аналізом своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 2 статті 32 Закону, договір з переможцем торгів ТОВ «НВФ «Термоуніверсал» укладено лише на 23-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 18.02.2019 16:44 - 05.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2019 16:44