«РЕКОНСТРУКЦІЯ КАМЕРИ ЗАСУВОК НА ПЕРЕТИНІ ВУЛ. МАГДАЛИНІВСЬКОЇ ТА ВУЛ. ХОЛОДИЛЬНОЇ В М. ДНІПРІ» (КОД ДК 021:2015 45230000-8 - БУДІВНИЦТВО ТРУБОПРОВОДІВ, ЛІНІЙ ЗВ’ЯЗКУ ТА ЕЛЕКТРОПЕРЕДАЧ, ШОСЕ, ДОРІГ, АЕРОДРОМІВ І ЗАЛІЗНИЧНИХ ДОРІГ; ВИРІВНЮВАННЯ ПОВЕРХОНЬ)
Джерело фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету
КЕКВ-3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
К О М У Н А Л Ь Н Е ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
8 179 615.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 898.08 UAH
Період моніторингу:08.05.2025 17:19 - 30.05.2025 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:08.05.2025 № 119
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 119
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2025-03-25-004626-a 25.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Емпайр Буд Індастрі», ПП "Нова", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) UA-P-2025-03-25-004202-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № б/н від 14.04.2025 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Емпайр Буд Індастрі», ПП "Нова", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 02.05.2025, договір від 15.05.2025 №215Т з ПП "Нова", пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.05.2025, 19.05.2025 та 27.05.2025 року на запит про надання пояснень від 13.05.2025, 14.05.2025 та 22.05.2025 року.
Період усунення порушень:28.05.2025 16:38 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:28.05.2025 16:38
Запити/Пояснення
132271
Номер:3cc4672bde154b7e9be92d308a8253ff
Назва:Запит на пояснення
Дата опублікування:13.05.2025 15:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.05.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі» за ДК 021:2015 код 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004626-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
132780
Номер:8717a095e9cb44b8a51f50e12b048877
Назва:Відповідь на звернення
Дата опублікування:16.05.2025 08:36
Автор:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Розмір бюджетного призначення здійснено на підставі Рішення про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 №2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік» від 29.01.2025 №2/62, додаток 7, л.6. (додається).
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості проводилось на підставі експертного звіту (позитивного) виданого ДП «Жилком» м. Дніпро від 07.11.2024 №268-Е-24/А.
За результатами проведеної експертизи загальна вартість об'єкту складає 9 517,016 тис.грн. Згідно зведеному кошторисному розрахунку (додається) очікувана вартість предмета закупівлі визначалась таким чином:
- загальна вартість по главам 1-9 – 6 711,200 тис.грн.,
(в т.ч. устаткування – 1 249,161 тис.грн.)
- інші витрати, а саме прибуток, адміністративні, податок – 1 468 ,415 тис.грн.
Всього: - 8 179,615 тис.грн.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат предмета закупівлі викладено в Додатку 2 (14.04.2025 нова редакція) до тендерної документації.
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Щодо першого питання:
1. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації замовника учасник, серед іншого, мав надати:
3.1 Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі з інформацією щодо наявності необхідних будівельних машин та механізмів(без підтверджуючих документів).
3.2 Довідку, складену учасником в довільній формі, яка свідчить про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі (без підтверджуючих документів).
Як вбачається з вищевказаних вимог, дані формулювання не передбачають надання переліку працівників, що виконуватимуть роботи згідно предмета закупівлі чи переліку обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних машин та механізмів. Довідки надаються в довільній формі, перелік не передбачається.
На виконання вимог підпунктів 3.1 та 3.2 Додатку 2 тендерної документації учасник надав необхідні довідки в довільній формі (файли «довідка обладнання.pdf», «довідка персонал.pdf»), чим виконав вимоги замовника.
Щодо другого питання:
Учасник мав надати відповідно до вимог пункту 15 Додатку 2 тендерної документації:
15) Дозвіл/декларація Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки.
Вищезазначене формулювання передбачає, що учасник мав надати або дозвіл, або декларацію (скісна риска (слеш) в даному випадку вживається у значенні, близькому до розділового «або»(= або), оскільки документи схвалюються одним і тим самим органом, але мають різну назву), тобто, учасникам достатньо надати один з документів для виконання вимог пункту 15 Додатку 2 тендерної документації ( або дозвіл, або декларацію).
Відповідно до ч.1 п. 4 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Тобто усі дозволи, строк закінчення яких припадає на час воєнного стану, автоматично продовжується поки цей стан не закінчиться і протягом одного місяця після його припинення чи скасування. Додаткових умов щодо строку дії документів пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.1 п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Учасник, якого визнано переможцем процедури закупівлі, надав як діючу декларацію Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки чим і було виконано вимоги п.15 Додатку 2 тендерної документації замовника в повному обсязі, так і додатково надав дозвіл Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки строк закінчення якого якраз припав на час військового стану.
Пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками окремого дозволу, що містить дані щодо земляних робіт що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій, відповідно до Постанови КМУ від 26.10.2011 №1107 (пункт 8 група А).
Також пункт 15 Додатку 2 тендерної документації не містить окремих вимог щодо надання учасниками окремого дозволу, на роботи в охоронних зонах діючих трубопроводів та ліній електропередач (п.25 група А).
Також, варто зазначити, що відповідно до п. 44 Особливостей: «ВІДСУТНІСТЬ ДОКУМЕНТІВ АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ДОДАТКАМИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНИМИ В АБЗАЦІ ДЕСЯТОМУ ПУНКТУ 28 ЦИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ, НЕ Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТАКОГО УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО ЦЬОГО ПУНКТУ». Учасник надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстровану Територіальним органом Держпраці щодо проведення робіт підвищеної небезпеки, чим повністю виконано вимоги замовника, зокрема пункту 15 Додатку 2 тендерної документації.
Наданою декларацією підтверджено відповідність матеріально-технічної бази та умови праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації(застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій, роботи верхолазні; зберігання балонів із стисненням, зрідженим газом (кисень технічний,пропан-бутан, ацетилен); зварювальні роботи.
p7s
sign.p7s
133526
Номер:4540b94c174147c9931588b0513fb864
Назва:Запит на пояснення
Дата опублікування:22.05.2025 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:28.05.2025 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання робіт, а саме: «Реконструкція камери засувок на перетині вул. Магдалинівської та вул. Холодильної в м. Дніпрі» за ДК 021:2015 код 45231300-8 — Роботи з прокладання водопроводів та каналізаційних трубопроводів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-25-004626-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Повторно, відповідно до пункту 15 Додатку 2 до тендерної документації, щодо наявності Дозвілу/декларації Територіального управління Держпраці на проведення робіт підвищеної небезпеки. Учасник у тендерній пропозиції надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка містить дані щодо земляних робіт що виконуються на глибині понад 2 метра або в зоні розташування підземних комунікацій (пункт 8 група А), з урахуванням вимог ч.1 п. 2 Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Проте, у зазначеній Декларації відповідності відсутні дані щодо можливості виконання Учасником робіт в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач (п.25 група А Постанова КМУ №1107). Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності у наданих учасником документах та інформації.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
p7s
sign.p7s
133850
Номер:c5b7676e44bc4d84ba6c600596188f7c
Назва:3 Відповідь на звернення
Дата опублікування:27.05.2025 07:54
Автор:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
49001, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Відповідно до пункту 15 Додатку 2 тендерної документації наявність п. 25 групи А Постанови КМУ №1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» не вимагалася, оскільки згідно з ЗУ «Про правовий режим земель охоронних зон об’єктів магістральних трубопроводів» розділ 4 стаття 19 «Вимоги до проведення будівельних, ремонтних, земляних та інших робіт в охоронних зонах об’єктів магістральних трубопроводів», п.1. Будівельні, ремонтні, земляні, геологорозвідувальні, бурові, вибухові, гірничі та днопоглиблювальні роботи на земельних ділянках, розташованих в охоронних зонах, у місцях, де магістральні трубопроводи проходять через водні об’єкти, болота, торфорозробки та місця видобутку корисних копалин, а також всі інші роботи, пов’язані з розробкою ґрунту на глибину більше 30 сантиметрів на таких земельних ділянках, проводяться лише на підставі письмового погодження з підприємствами магістральних трубопроводів.
В зоні виконання робіт, що передбачено згідно з предметом закупівлі, не проходять лінії електропередач, дані роботи виконуються для модернізації вузла обліку питної води в існуючій камері на водогоні Ø 1200 безпосередньо на магістральному трубопроводі Ду1200, який обліковується на балансі КП «Дніпроводоканал» ДМР. У зв’язку з вищезазначеним для проведення робіт Учаснику достатньо письмове погодження власника трубопроводу, яке надається безпосередньо перед початком проведення робіт.
Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередач не є предметом закупівлі, тому відповідно до пункту 15 Додатку 2 тендерної документації наявність п. 25 групи А Постанови КМУ №1107 «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» не вимагалась від Учасника.