• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Частини секцій механізованого кріплення ДМ

Завершена

1 129 150.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 646.00 UAH
Номер: e407395e69a84c3c809ce33ffddf37ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 21.04.2025 16:47 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.04.2025 № 20-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ до наказу від 21.04.2025 № 20-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» UA-2025-03-25-001082-a 25.03.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол №1,2 від 25.03.2025 із змінами від 28.03.2025, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД» (далі ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (далі ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД»), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" (далі – ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД» від 04.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» від 09.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про обрання переможця ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» від 09.04.2025, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 09.04.2025, договір про закупівлю товару від 18.04.2025 №270-25 (далі - Договір), відповіді замовника на запит Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 28.04.2025 та від 06.05.2025.
Період усунення порушень: 07.05.2025 17:15 - 13.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2025 17:15

Запити/Пояснення