-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання прибудинкової території Заводського району та частини Південного району міста) на основі CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Завершена
8 123 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 81 230.00 UAH
мін. крок: 1% або 81 230.00 UAH
Номер:
4510c205de8447a2859a9ab6c79ee9b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 15:50 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.05.2025 № 115
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2025 № 115
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2025-03-24-014431-a 24.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДОБРОБУТ" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП «ОВСЕПЯН АРУСЯК ВАРДАНІВНА» встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання Договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов Договору умовам проєкту договору та тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ДОБРОБУТ», (далі – Замовник) UA-P-2025-03-24-017434-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.03.2025 №18, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «ОВСЕПЯН АРУСЯК ВАРДАНІВНА» (далі – ФОП «ОВСЕПЯН АРУСЯК ВАРДАНІВНА», Учасник), повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, договір від 08.04.2025 №34-1 на суму 8 122 902,73 грн з ПДВ (далі - Договір), додатки до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 09.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2025.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації від учасників вимагалося надати довідку про те, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх завершення, учасник буде застосовувати заходи із захисту довкілля з описом даних заходів.
Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ОВСЕПЯН АРУСЯК ВАРДАНІВНА» міститься довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля без опису даних заходів (файл Довідки всі.rar).
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ФОП «ОВСЕПЯН АРУСЯК ВАРДАНІВНА», визначених пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідності та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону.
Період усунення порушень:
15.05.2025 12:34 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2025 12:34
Оскарження висновку в суді
Опис:
Подано до суду позов про оскарження висновку державної аудиторської служби України від 15.05.2025 року. Дата подачі позову 28.05.2025 року, Справа № 160/15666/25 від 28.05.2025 року
Дата публікації:
29.05.2025 11:08
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
6d660c680d55473d9b6f109aad5bfafb
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
06.05.2025 17:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.05.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
af160d6ac559467b90bf0ed19101eebf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.05.2025 17:01
Опис:
ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Питання задані наступного змісту:
1. В які терміни та на якому веб-сайті оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, як то вимагається п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»? Для підтвердження факту оприлюднення обґрунтування необхідно надати до моніторингу посилання на веб-сайт, а також скрін-шот з веб-сайту з таким обґрунтуванням.
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено розрахунок розміру очікуваної вартості процедури? Розрахунок необхідно підтвердити відповідними документами та інформацією.
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником обраховано кількісні показники процедури закупівлі послуг?
5. Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації від учасників вимагалося надати довідку про те, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх завершення, учасник буде застосовувати заходи із захисту довкілля з описом даних заходів.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ОВСЕПЯН АРУСЯК ВАРДАНІВНА» міститься довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля без опису даних заходів (файл Довідки всі.rar).
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
На порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Прошу пояснити зазначену невідповідність?
На запит від 06.05.2025 о 17:52 год. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання прибудинкової території Заводського району та частини Південного району міста) на основі CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2025-03-24-014431-a) повідомляємо наступне:
Постановою КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів» передбачено, що органи місцевого самоврядування, головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості шляхом розміщення на власному веб-сайті.
Стосовно даної закупівлі повідомляємо, що Комунальне підприємство Кам’янської міської ради «Добробут» не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому не зобов’язане оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Закупівля проведена за власні кошти (це підтверджується зазначенням джерела фінансування у річному плані закупівель).
Розмір очікуваної вартості, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі здійснено на підставі наступних нормативних документів:
- Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 190 від 27.07.2018 року «Про затвердження Обов’язкового переліку робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території».
- Рішення виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради
від 27.06.2012 № 233 «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій».
- Наказ Департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради від 22.12.2020
№ 03/221 «Про передачу майна на баланс КП КМР «Теплотехнік».
- Рішення Кам’янської міської ради від 20.01.2021 № 99-04/VIII «Про внесення змін до відомостей КП КМР «Теплотехнік», яким змінено найменування КП КМР «Теплотехнік» на КП КМР «Добробут».
- Рішення виконавчого комітету Кам’янської міської ради «Про призначення управителя багатоквартирного будинку (об’єкт №1 (Багатоповерхові будинки м.Кам’янське))» від 12.08.2022 року №236 призначено управителем багатоквартирного будинку (об’єкт № 1 (Багатоповерхові будинки м. Кам’янсько)) - комунальне підприємство Кам’янської міської ради «ДОБРОБУТ»,
- Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 603 від 25.12.2013 р. (зі змінами) « Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій».
- Згідно наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України № 603 від 25.12.2013 р. (зі змінами) « Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій» на підставі трудовитрат одного квадратного метру площі, що прибирається, розрахована нормативна чисельність двірників. До складу робіт входить: підмітання території, (код норми 1-21-1, витрати ресурсу 0.2 люд/години /100 м2), прибирання газонів від випадкового сміття та опалого листя (код норми 1-34-3, витрати ресурсу 0.13люд/години/100м2), очищення території з удосконаленим покриттям від ущільненого снігу,( код норми 1-8-1, витрати ресурсу 0,26люд/години/10м2), посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду піском, (код норми 1-20-3, витрати ресурсу 0,2 люд/години/100 м2). Заробітна плата двірників приймалася в розрахунку в розмірі затвердженої Державним бюджетом України мінімальної заробітної плати.
Кількісним показником прийнята фактично визначена технічним паспортом будинку площа земельної ділянки під двором (прибудинкова територія).
Додаток № 3 до Рішення виконавчого комітету міської ради № 233 від 27.06.2012 року «Про забезпечення в місті надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» (зі змінами, згідно Рішення виконавчого комітету міської ради від 23.10.2017 № 300) - Періодичність надання послуг з прибирання прибудинкових територій, прибирання в осінньо-зимовий період.
На балансі підприємства знаходиться 1730 багатоквартирних будинків в трьох районах міста та на правобережній і лівобережній частині міста Кам’янське. Послуги з прибирання прибудинкової території Заводського району та частини Південного району міста. До складу робіт входить: прибирання території, збирання до купи змету та перенесення в установлене місце на відстань до 15 м. Обсяг 260 363,51 м2, а також прибирання сміття, опалого листя в осінньо-зимовий та весняний періоди 599393,80 м2.
Послуги з прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, сипучими матеріалами (піском). До складу робіт входить: заготівля сипучих матеріалів (піску) один раз на рік ; зсування випавшого снігу біля вхідної групи під’їзду та очищення пішохідних доріжок, ґанків під’їздів від ущільненого снігу та льоду з посипанням піском – за необхідністю – обсяг –
39 054,53 м2.
Очікувана вартість предмету закупівлі розраховувалась окремо за кожним будинком залежно від запланованих показників на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість та у відповідності до технічних характеристик з додержанням вимог, встановлених наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України, рішеннями органу місцевого самоврядування.
Нормативні документи органів місцевого самоврядування, на які замовник посилається у відповіді на цей запит наявні за посиланням:
http://so.kam.gov.ua/ua/treezas_so/pg/241017407323406_d2/tpviewr/3/,
http://so.kam.gov.ua/ua/treezas_so/pg/150822876120365_d2/.
https://so.kam.gov.ua/ua/gov-so-treezas_so/pg/110221691197119_d1/
відповідь на 5 питання :
Відповідно до тендерної документації Замовника Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у додатку №3 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції Учасника міститься «11.довідка 03/11
від 31.03.2025 щодо застосування заходів із захисту довкілля», а також
«7. Довідка_Щодо відповідності тех хар-к (Дод 3).pdf (Довідка від 31.03.2025 №03/07 щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмету закупівлі)», яка містить наступну інформацію «Фізична особа-підприємець Овсепян Арусяк Варданівна підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, згідно з Додатком №3 Тендерної документації та Додаток №3 Тендерної документації в редакції Замовника.
Тобто така Довідка, частиною якої є Додаток №3 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" є виконанням вимоги про надання будь-яких довідок, яких цей Додаток вимагає. Зазначене підтверджується відповідною практикою Органу оскарження у рішенні №9080-р/пк-пз від 23.05.2024.
Враховуючи наведене, Замовником дотримано вимоги Закону з урахуванням Особливостей та принципів здійснення публічних закупівель, тому підстав для надання 48 годин для усунення невідповідностей у Замовника не було.