• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання прибудинкової території Дніпровського району (лівобережна частина міста)) на основі CPV за ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Завершена

8 012 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 120.00 UAH
Номер: 82d41bbf5927440f9bd6849a67f0fa3f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000104
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.05.2025 15:50 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.05.2025 № 115 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2025 № 115 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 5 UA-2025-03-24-014401-a 24.03.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДОБРОБУТ" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, v.v.sheremet@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП «ХОМЕНКО ІЛЛЯ МИХАЙЛОВИЧ» встановлено порушення вимоги пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання Договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов Договору умовам проєкту договору та тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «ДОБРОБУТ», (далі – Замовник) UA-P-2025-03-24-017424-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.03.2025 №17, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «ХОМЕНКО ІЛЛЯ МИХАЙЛОВИЧ» (далі – ФОП «ХОМЕНКО ІЛЛЯ МИХАЙЛОВИЧ», Учасник), повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, договір від 08.04.2025 №38-1 на суму 8 011 044,56 грн з ПДВ (далі - Договір), додатки до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 09.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 06.05.2025. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації від учасників вимагалося надати довідку про те, що під час надання послуг/виконання робіт та після їх завершення, учасник буде застосовувати заходи із захисту довкілля з описом даних заходів. Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «ХОМЕНКО ІЛЛЯ МИХАЙЛОВИЧ» міститься довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля без опису даних заходів (файл ЛИСТИ ТА ДОВІДКИ - ЗАГАЛЬНІ.pdf). Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ФОП «ХОМЕНКО ІЛЛЯ МИХАЙЛОВИЧ», визначених пунктом 43 Особливостей. Замовник, не виявивши невідповідності та не надавши учаснику можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону.
Період усунення порушень: 15.05.2025 12:33 - 30.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2025 12:33

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано до суду позов про оскарження висновку державної аудиторської служби України від 15.05.2025 року. Дата подачі позову 28.05.2025 року, Справа № 160/15667/25 від 28.05.2025 року
Дата публікації: 29.05.2025 11:14

Запити/Пояснення