-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Частини до аудіо- та відеообладнання (Код НК 024: 2023 – 40979 Медична рентгенівська плівка екранна; Код НК 024: 2023 - 63183 Медична плівка для принтера (Плівка рентгенівська медична))
Торги не відбулися
987 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 935.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 935.00 UAH
Номер:
fc08a17066844d8bbaaaf05b9732d186
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-07-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
07.04.2025 18:15 - 29.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
07.04.2025 № 33-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 07.04.2025 № 33-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2. UA-2025-03-24-009493-a, яку проводить КП «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 09 » квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.03.2025 № 13; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Медкомплект» (далі – ТОВ «Медкомплект»); протокольне рішення уповноваженої особи від 02.04.2025 № 13А; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02 квітня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 08.04.2025 о 18:25.
В ході моніторингу здійснено перевірку на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника ТОВ «Медкомплект», за результатами якої встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації).
Крім того, моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів). Аналогічним вважається договір, за яким Учасник надавав послуги за кодом ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання ;
- не менше 2-х копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі.
На виконання даної вимоги Учасником ТОВ «Медкомплект» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням 4-х аналогічних договорів.
Проте, жоден з 4-х аналогічних договорів не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- договір від 25.06.2024 № 302-Т надано без 2-х додаткових угод, які є його невід’ємною частиною;
- договір від 20.11.2023 № 721-Т надано без 1-ї додаткової угоди, яка є його невід’ємною частиною;
- договір від 09.07.2021 № 36/20 надано без 3-х додаткових угод, які є його невід’ємною частиною;
- договір від 07.11.2024 № 563-Т взагалі не виконувався учасником закупівлі - ТОВ «Медкомплект».
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Слід зазначити, що Замовник не виявив невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «Медкомплект» та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а визначив ТОВ «Медкомплект» переможцем і в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення 02 квітня 2025 року про намір укласти договір, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону, орган державного фінансового контролю 08 квітня 2025 року звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів), зокрема щодо виконання учасником ТОВ «Медкомплект» вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, пункту 4.7 Додатку 2 до тендерної документації та підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.
Згідно пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, уповноваженою особою Замовника визнано допущені нею порушення під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медкомплект».
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «Медкомплект» підлягала відхиленню на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідала вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Попри це, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Медкомплект», натомість відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 02.04.2025 № 13А, даного учасника визначено переможцем торгів.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
09.04.2025 17:24 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 17:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником було скасовано рішення про визначення переможця ТОВ "Медкомплект". Протоколом 13Б ТОВ "Медкомплект" було дискваліфіковано.
Дата публікації звіту:
10.04.2025 09:57
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
29.04.2025 12:32
Запити/Пояснення
Номер:
d109608288564c98b88f75a5156bb866
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
08.04.2025 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Плівка рентгенівська медична» (код ДК 021:2015: 32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-24-009493-a), яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня № 9» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
1) За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника ТОВ «Медкомплект» встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації).
З огляду на викладене, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ТОВ «Медкомплект» переможцем торгів.
2) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати:
- довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 2-х договорів). Аналогічним вважається договір, за яким Учасник надавав послуги за кодом ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання
- не менше 2-х копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі.
На виконання даної вимоги Учасником ТОВ «Медкомплект» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням 4-х аналогічних договорів.
Проте, жоден з 4-х аналогічних договорів не відповідає умовам тендерної документації Замовника, а саме:
- договір від 25.06.2024 № 302-Т надано без 2-х додаткових угод, які є його невід’ємною частиною;
- договір від 20.11.2023 № 721-Т надано без 1-ї додаткової угоди, яка є його невід’ємною частиною;
- договір від 09.07.2021 № 36/20 надано без 3-х додаткових угод, які є його невід’ємною частиною;
- договір від 07.11.2024 № 563-Т взагалі не виконувався учасником закупівлі - ТОВ «Медкомплект».
З огляду на викладене, та враховуючі відсутність в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «Медкомплект», прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ТОВ «Медкомплект» переможцем торгів.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.