• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ремонт якорів електродвигунів трамвайних вагонів

Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер: 4e1a13de88e1477485e7603178918145
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-22-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.04.2025 17:35 - 14.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 22.04.2025 № 81 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 № 81 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2025-03-24-007145-a 24.03.2025 Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 957-91-05, d.d.puhach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями законодавству, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій, відповідності укладеного договору вимогам законодавства своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Швидкісний трамвай» (далі Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-03-24-008041-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена рішенням Уповноваженої особи №389 від 24.03.2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.04.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛТРА Україна» (далі - ТОВ «ЕЛТРА Україна»), тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕХАНIК ПАВЛОГРАД» (далі - ТОВ «МЕХАНIК ПАВЛОГРАД»), тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» (далі – ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» або Переможець), протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерних пропозицій учасників: ТОВ «ЕЛТРА Україна» від 04.04.2025 №399, ТОВ «МЕХАНIК ПАВЛОГРАД» від 08.04.2025 №403, вимога про усунення невідповідностей до 08.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.04.2025 р. №404, повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель від 08.04.2025, договір про закупівлю послуг від 15.04.2025 № 8287 на суму 1 156 800,00 грн. з урахуванням ПДВ (далі – Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 06.05.2025 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 02.05.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 12.05.2025 16:37 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2025 16:37

Запити/Пояснення