• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з розроблення проєктів землеустрою щодо відведення земельних ділянок; технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі(на місцевості) земельних ділянок; проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комунальної власності Глеюватської сільської ради, зі складанням технічних паспортів та реєстрацією в реєстрі будівельної діяльності, на території Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області

згідно Протоколу від 24.03.2025 №16

Завершена

546 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 731.75 UAH
Номер: 7d6a29a875854e13b6315fdb44e36c01
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-21-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 22.05.2025 11:42 - 13.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: 21.05.2025 № 142 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025 № 142 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2025-03-24-006584-a 24.03.2025 ГЛЕЮВАТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 93) 044-15-45, o.o.zakharchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації положенням та вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність вимог тендерної документації положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ГЛЕЮВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-03-24-008410-a, оголошення про проведення відкритих торгів (з особливостями), тендерну документацію зі змінами, затверджену протоком від 30.03.2025 № 22, тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРРА АЛЬЯНС» (далі – ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС»), Фізичної особи-підприємця ПАНЧЕНКО ГАЛИНИ МИКОЛАЇВНИ (Далі – ФОП Панченко Г.М.), рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» від 10.04.2025 № 34, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця закупівлі ФОП Панченко Г.М. № 35 від 15.04.2025, рішення Антимонопольного комітету України (Далі – АМКУ) від 24.04.2025 № 6553-р/пк-пз, рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП Панченко Г.М. від 30.04.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця ТОВ «ТЕРРА АЛЬЯНС» № 49 оприлюднений в електронній системі закупівель 05.05.2025, вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин до 01.05.2025, повідомлення про намір укласти договір оприлюднений в електронній системі закупівель 05.05.2025, договір № ВТ-24 від 12.05.2025 на суму 332 000,00 гривень (далі – Договір), додаткову угоду № 1 від 13.05.2025, пояснення надані Замовником на запити Східного офісу через електронну систему закупівель 26.05.2025, 02.06.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень: 12.06.2025 17:56 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2025 17:56

Запити/Пояснення