-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Доломітовий щебінь фракції 10-20мм, доломітовий щебінь фракції 20-40мм
Завершена
449 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 495.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 495.00 UAH
Номер:
a4f70fe559c44db0b1d7e53e27ac6033
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-07-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
07.04.2025 11:16 - 29.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.04.2025 №29-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 07.04.2025 №29-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-03-24-006131-a 24.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП ОЛЕКСІВ МАРІЇ РОМАНІВНИ – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та забезпечити виготовлення кваліфікованого електронного підпису уповноваженій особі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 24 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЕКО-СЕРВІС БУРШТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.03.2025 №73 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП ОЛЕКСІВ МАРІЇ РОМАНІВНИ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2025, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 09.04.2025 року.
За результатами аналізу питання розміщення Замовником інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
За нормою пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII (далі – Закон №2155) кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, а відповідно до пункту 20 частини першої статті 1 Закону № 2155 засіб кваліфікованого електронного підпису – засіб електронного підпису, що відповідає вимогам, встановленим частинами першою - четвертою статті 19 цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону № 2155 у процесі підтвердження кваліфікованого електронного підпису дійсність такого підпису підтверджується, за умови:
- використання для створення кваліфікованого електронного підпису кваліфікованого сертифіката електронного підпису, який відповідає вимогам, встановленим частиною другою статті 23 цього Закону;
- підтвердження того, що особистий ключ, який використовувався для створення кваліфікованого електронного підпису, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно до пункту 1 частини другої статті 23 Закону № 2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити позначку (у формі, придатній для автоматизованої обробки) про те, що сертифікат відкритого ключа виданий як кваліфікований сертифікат відкритого ключа. Та, відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону № 2155 кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити зазначення про те, що особистий ключ, пов’язаний з відкритим ключем, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису, - у формі, придатній для автоматизованої обробки.
Водночас, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https:// czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерну документацію, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис Козак Леся Андріївна (організація – КП «ЕКО СЕРВІС», посада – співробітник, тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону № 2155 не є кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи Замовника, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку №1082.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова №382) було внесено зміни до Особливостей, які набули чинності 09.04.2024, зокрема, у пункті 47 абзац чотирнадцятий виключити.
Однак, Замовником у Додатку 5 до ТД «Документи, які повинен надати Переможець» зазначено, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи наведені в Таблиці № 5 додатка № 5 тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав для відмови переможцю, визначених у підпунктах підпунктах 3, 5, 6, 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей».
Отже, Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою №382, чим порушено вимогу абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
24.04.2025 11:07 - 09.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2025 11:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — замовником вжито заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, а саме виготовлено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи на захищеному носії (засіб Seсure Token-337) відповідно до підписаного договору від 24.04.2025 р №ЛГХ-44327692 (закупівля UA-2025-04-25-011468-a), та подано заявку в ТОВ «Навчально-консалтинговий центр «Закупівлі» на проходження навчання уповноваженою особою для недопущення в подальшому порушень.
Дата публікації звіту:
28.04.2025 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
0948601455934062b73fe9baa0bd4508
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
08.04.2025 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Доломітовий щебінь фракції 10-20 мм, доломітовий щебінь фракції 20-40 мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-24-006131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d0b5f4a45a5b4214a76d965a766e5987
Назва:
Відповідь замовника про надання пояснення
Дата опублікування:
09.04.2025 17:57
Опис:
У відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведеного моніторингу процедури закупівлі КП «Еко-Сервіс Бурштинської міської ради» (надалі - Замовник) надає наступні пояснення:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено наступним чином:
1) Розмір бюджетного призначення щодо предмету закупівлі було визначено виходячи із потреб громади та наявним фінансовим ресурсом, що передбачено на поточний 2025 рік згідно рішення Бурштинської міської ради №02/71-25 від 27.02.2025 року;
2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені законодавством України та відповідають діючим стандартам ДСТУ (що і зазначено в умовах закупівлі);
3) На момент оголошення закупівлі замовником для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проаналізовано середньостатистичні ціни на щебінь в системі Prozorro та взято до уваги ціни на щебінь за 2024 рік, проведено моніторинг офіційних веб-сайтів підприємств з реалізації щебню та здійснено перемовини з потенційними постачальниками. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована із вартості за 1 т щебню з урахуванням вартості доставки предмета закупівлі різними партіями ( від 10 т до 30 т – на підставі наявних та планових потреб), що значно підвищило вартість 1 т щебню.