-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мати мінераловатні теплоізоляційні
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Завершена
22 217 106.13
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 222 171.06 UAH
мін. крок: 1% або 222 171.06 UAH
Номер:
7e48c0bf797444a992e47ff71425626c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-13-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2025 00:00
Період моніторингу:
13.05.2025 12:13 - 04.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
12.05.2025 № 121
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.05.2025 № 121
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2025-03-24-004221-a 24.03.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ ВК "МЕГАБУД", ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ", відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) UA-P-2025-03-24-005425-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи № 4/56/25 від 24.03.2025 року, тендерні пропозиції учасників ТОВ ВК "МЕГАБУД", ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 09.04.2025, договір від 21.04.2025 №191-25 з ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ", пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 23.05.2025 та 29.05.2025 року на запит про надання пояснень від 20.05.2025, та 26.05.2025 року.
Відповідно до п.8 Додатку №3 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник пропозиції конкурсних торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати протокол випробувань на негорючість матеріалів, застосованих при виробництві матів мінераловатних, відповідно ДСТУ 8829:2019. Учасником ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" наданий протокол випробування з визначенням групи негорючих матеріалів згідно з п. 7.1 ДСТУ 8829:2019 зразків матів базальтових прошивних від 14.03.2025 № 43/1-2024. На випробування Учасником були надані матеріали: базальтове волокно (ДСТУ Б В.2.7-318:2016), склотканина, сітка з скловолокна, ровінг зі скляного волокна та сітка металева Маньє, які і були об’єктом випробувань.
Згідно з технічними вимогами предметом закупівлі є Мати мінераловатні теплоізоляційні ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*80 та *60 (ДСТУ Б В.2.7-317:2016). Відповідно до зазначеного ДСТУ мати, в залежності від сировини бувають: базальтові та мінераловатні. Згідно з п.4.2 ДСТУ бувають: МТПБ, МТПБа, АТМ, БЗМ – виготовлені з базальтової вати БСТВ та МТПБб, ММПБ, МТПМ – виготовлені з мінеральної та базальтової вати виду БТВ. При цьому, предметом закупівлі є мінералізовані мати, виготовлені із мінеральної вати та базальтової вати виду БТВ, саме ММПБ. Тобто, Учасником надано протокол, згідно якого об’єктом випробувань були базальтові мати, з матеріалом матів базальтове волокно, згідно ДСТУ Б В.2.7-318:2016.
На запит Східного офісу Держаудитслужби, щодо вищезазначеного питання від 23.05.2025 року, Замовник надав відповідні пояснення та документи, а саме: «роз’яснення від розробника ДСТУ Б В.2.7-317:2016 - Державного підприємства «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів «НДІБМВ», щодо назви мінераловатних матів, базальтових матів, в тому числі саме матів виготовлених з вати БТВ. Відповідь розробника нормативного документу підтвердила наші вище наведені аргументи. Для уникнення будь яких непорозумінь, копію відповіді надаємо окремим файлом». У наданому листі ДП «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів «НДІБМВ» від 21.05.2025 №21/01 від 25.05.2025 року зазначено, що мати мінераловатні ММПБ виготовляються з мінерального або з базальтового волокна. Тому, випробувана продукція, мати базальтові прошивні є матами мінераловатними ММПБ з вати БТВ.
Період усунення порушень:
03.06.2025 15:52 - 07.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
03.06.2025 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
67540847c41e4b9b928f34f4c2b034ae
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: Мати мінераловатні теплоізоляційні, 44110000-4 — Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-24-004221-a), яку проведено КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до п.7 Додатку №3 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник пропозиції конкурсних торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати документи що підтверджують якість сировинних та допоміжних матеріалів, застосованих при виробництві ваги базальтової виду БТВ. Учасником надана довідка від 27.03.2025 №71/8 щодо сировинних матеріалів, де зазначено, що при виробництві вати базальтової виду БТВ застосовується у т.ч. і базальтова крихта на яку надано технічний паспорт якості від 07.03.2025 №58 виробництва ТОВ «ЛІХТНЕР РЕСУРС Україна» (Берестовець, Рівненська обл. ЄДРПОУ 35539109). Проте, ТОВ «ЛІХТНЕР РЕСУРС Україна» 09.02.2021 року змінило назву на ТОВ «СОВАРІС». Тобто, на момент видачі технічного паспорту (07.03.2025 року) вищезазначеної юридичної особи не існувало. Надайте інформацію (пояснення та документи), щодо вищезазначеного питання.
3. Відповідно до п.8 Додатку №3 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасник пропозиції конкурсних торгів в складі тендерної пропозиції повинен надати протокол випробувань на негорючість матеріалів, застосованих при виробництві матів мінераловатних, відповідно ДСТУ 8829:2019. Учасником наданий протокол випробування з визначенням групи негорючих матеріалів згідно з п. 7.1 ДСТУ 8829:2019 зразків матів базальтових прошивних від 14.03.2025 № 43/1-2024. На випробування замовником випробувань були надані матеріали: базальтове волокно (ДСТУ Б В.2.7-318:2016), склотканина, сітка з скловолокна, ровінг зі скляного волокна та сітка металева Маньє, які і були об’єктом випробувань.
Згідно з технічними вимогами предметом закупівлі є Мати мінераловатні теплоізоляційні ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*80 та *60 (ДСТУ Б В.2.7-317:2016). Відповідно до зазначеного ДСТУ мати, в залежності від сировини бувають: базальтові та мінераловатні. Згідно з п.4.2 ДСТУ бувають: МТПБ, МТПБа, АТМ, БЗМ – виготовлені з базальтової вати БСТВ та МТПБб, ММПБ, МТПМ – виготовлені з мінеральної та базальтової вати виду БТВ. При цьому, предметом закупівлі є мінералізовані мати, виготовлені із мінеральної вати та базальтової вати виду БТВ, саме ММПБ. Тобто, Учасником надано протокол, згідно якого об’єктом випробувань були базальтові мати, з матеріалом матів базальтове волокно, згідно ДСТУ Б В.2.7-318:2016. Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
a54b25a74cb34d79822270808b36bf1e
Назва:
Відповідь на запит від 20.05.2025
Дата опублікування:
23.05.2025 09:52
Опис:
1) Очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 22 217 106,13 грн. було визначено шляхом обрання середньої цінової пропозиції з наданих наступних пропозицій відділом матеріально технічного постачання та складського господарства:
- Очікувана вартість товару згідно пропозицій постачальника ППВ "ТЕПЛОЗИХИСТ" складає 22 122 168,00 грн.
- Очікувана вартість товару згідно пропозицій постачальника ТОВ «ТЕПЛОСВЕТ ІНЖИНІРИНГ» складає 20 812 845,84 грн.
- Очікувана вартість товару згідно пропозицій постачальника ТОВ «ТЕХІЗОЛ-2014» складає 22 480 070,40 грн.
- Очікувана вартість товару згідно пропозицій постачальника ТОВ «АГРОТЕПЛОБУД» складає 22 049 080,00 грн.
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі були надані відділом технічного виробництва.
2) Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ», на вимогу пункту 7 Додатку 3 тендерної документації, надав у складі своєї тендерної пропозиції файл 17.1 Паспорт - крихта базальтова.pdf, на який було накладено кваліфікований електронний підпис цього учасника. Цей паспорт було видано підприємством ТОВ «Ліхтнер Ресурс Україна», який не є учасником процедури закупівлі. В цьому файлі міститься технічна інформація про базальтову крихту, що є сировиною для виготовлення базальтового волокна, з якого формуються мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ. Отже, з інформації, яка міститься у цьому документі, а також у паспортах якості на предмет закупівлі, Замовник прийшов до висновку, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ» є виробником матів мінераловатний з вати БТВ ММПБ, а в якості сировини для виготовлення базальтових волокон використовується крихта базальтова виробництва ТОВ «Ліхтнер Ресурс Україна». Це цілком відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник. Спираючись на це, у Замовника були відсутні підстави вважати наданий учасником документ не дійним, або таким, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Взявши до уваги інформацію приведену у Запиті Держаудитслужби України, Замовником були вчинені дії щодо з’ясування цієї ситуації. Для цього Замовник звернувся до учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ» за роз’ясненнями.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ» повідомив наступні факти:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ» є виробником матів мінераловатних з вати БТВ ММПБ та має всі необхідні потужності для виготовлення та зберігання товару. Сировиною для виготовлення кінцевого продукту, матів мінераловатних з вати БТВ, є базальтові волокна (базальтова вата), склосітка та склоровінг. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ» не виробляє базальтові волокна, склосітку та склоровінг, а закуповує її в низки постачальників. Одним з постачальників базальтових волокон (базальтової вати) для потреб виробництва товару є ТОВ «ВКП «Чернівецький завод теплоізоляційних виробів», який виготовляє відповідну базальтову вату (базальтове волокно) із базальтової крихти. В свою чергу, ТОВ «ВКП «Чернівецький завод теплоізоляційних виробів», для виготовлення базальтового волокна купує базальтову крихту у низки постачальників.
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ» не має відносин із компанією ТОВ «Ліхтнер Ресурс Україна», а має відносини із виробником вати базальтової ТОВ «ВКП «Чернівецький завод теплоізоляційних виробів», до якого і звернулося з проханням надати технічний документ на сировину для виготовлення вати базальтової, яка буде закуплена учасником в разі його перемоги у процедурі закупівлі. Виробник базальтової вати ТОВ «ВКП «Чернівецький завод теплоізоляційних виробів» підтвердив можливість виготовити та поставити у адресу замовника, у разі його перемоги у процедурі закупівлі, необхідної кількості базальтової вати (базальтового волокна), з яких у подальшому учасник виготовить мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ. Також ТОВ «ВКП «Чернівецький завод теплоізоляційних виробів» зазначив, що для виготовлення цих волокон використовується базальтова крихта. Цю крихту ТОВ «ВКП «Чернівецький завод теплоізоляційних виробів» закуповує у великої кількості виробників, а саме: ТОВ «Ліхтнер Ресурс Україна»(ЄДРПОУ 35539109), ТОВ «Костопільбазальтінвест» (ЄДРПОУ 36951009), ТОВ «Волоське» (ЄДРПОУ 30873219), ПРАТ «Івано-Долинський спецкар’єр» (ЄДРПОУ 05471862), «Рафалівський кар’єр» (ЄДРПОУ 13976731) і надав в якості зразку технічний паспорт якості на крихту базальтову цього виробника. Проте, в разі розміщення замовлення на виготовлення необхідної кількості базальтової вати із подальшою поставкою її ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ», базальтова крихта може бути придбана у іншого виробника, але із тими самими технічними показниками.
3. Базальтова вата не є предметом закупівлі. Сировина для виготовлення базальтової вати (крихта базальтова) не є предметом закупівлі. Предметом закупівлі є виключно мати мінераловатні з вати БТВ ММПБ, виробником яких є учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ». І саме за цей товар несе гарантійні зобов’язання учасник. Адже це є кінцевим продуктом. А те, які підприємства є виробниками крихти базальтової, не стосується суті закупівлі.
4. Замовником у тендерній документації не було встановлено вимоги, що учасники мають надати у складі своїх тендерних пропозиції технічні документи, зокрема паспорти якості на предмет закупівлі, на ту саму партію товару, яка буде постачатися Замовнику у разі перемоги учасників. Тим більше, не було встановлено вимоги щодо виробників сировинних матеріалів. Тобто, учасники не зобов’язані пропонувати товар, який вже виготовлений, а можуть пропонувати товар який буде виготовлений у разі обрання даного учасника переможцем, у зазначені у договорі закупівлі терміни. А отже, на момент виробництва предмету закупівлі, учасник-переможець має всі права змінити постачальника сировинних матеріалів (але з такими самими технічними показниками).
5. Факт можливої зміни постачальна сировинних матеріалів для виробництва предмету закупівлі та/або факт можливої зміни назви юридичної особи (ТОВ «Ліхтнер Ресурс Україна»), яка не є учасником процедури закупівлі, в жодній мірі не стосується Замовника та в загалі не стосується процедури закупівлі.
Спираючись на наведену вище інформацію про дії Замовника, та пояснення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ» наголошуємо, що Замовник діяв у повній відповідності до тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівля» та «Особливостей» і в Замовника відсутні підстави визнавати пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та не має підстав відхиляти її.
3) В Додатку 3 до тендерної документації чітко визначено, що предметом закупівлі є мати мінераловатні ММПБ, які виготовляються з вати БТВ по ДСТУ Б В.2.7-317:2016.
Згідно ДСТУ Б В.2.7-317:2016 такі мати ММПБ можуть виготовлятися або із мінеральної вати ВМ, ВМТ, ВМСТ, або з базальтової вати (волокна) БТВ. Враховуючи, що предметом закупівлі є мати саме з вати БТВ, учасником і було надано протокол негорючості, в якому і зазначена саме базальтова вата. Продукція, яку зазначено в наданому протоколі, в повній мірі відповідає предмету закупівлі, і учасник виконав вимогу тендерної документації.
Існує різниця між мінеральним та базальтовим волокном (яке регламентується ДСТУ Б В.2.7-317:2016 та ДСТУ Б В.2.7-318:2016). Так до мінерального волокна відносять волокна виготовленні з суміші гірських порід або суміші гірських порід з силікатними відходами. Однією з цих гірських порід є базальт. Тобто мінеральна вата це не чистий базальт, а суміш. А от базальтова вата виготовляється виключно з базальту, без додавання відходів та інших домішок. Таким чином, мати мінераловатні які виготовляються з базальтової вати (в тому числі БТВ) і називають мінераловатними базальтовими, так як вони виготовленні саме з базальту.
Також звертаємо Вашу увагу, згідно ДСТУ Б В.2.7-317:2016 маркування ММПБ є абревіатурою, та має розгорнуту назву – мати мінераловатні прошивні базальтові. Тобто сама назва каже про те, що ці мати є водночас і мінераловатними, і базальтовими.
До того ж, вата БТВ не є предметом закупівлі, і Замовником вимагалося надання протоколу негорючості на сировинні матеріали, з яких учасники будуть виготовляти мати ММПБ в разі обрання їх переможцем.
Саме тому, розглянувши наданий учасником протокол випробувань на негорючість, Замовник дійшов висновку про відповідність наданого документа вимогам тендерної документації. Отже, у Замовника відсутні підстави вважати наданий учасником протокол негорючості таким, що не відповідає вимогам тендерної документації, і відсутні підстави для відхилення учасника з цієї причини.
Додатково повідомляємо, що в нас э роз’яснення від розробника ДСТУ Б В.2.7-317:2016 - Державного підприємства «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів «НДІБМВ», щодо назви мінераловатних матів, базальтових матів, в тому числі саме матів виготовлених з вати БТВ. Відповідь розробника нормативного документу підтвердила наші вище наведені аргументи. Для уникнення будь яких непорозумінь, копію відповіді надаємо окремим файлом.
Номер:
f014cb88efaa4160bcfcec875b2c1771
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
26.05.2025 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів, а саме: Мати мінераловатні теплоізоляційні, 44110000-4 — Конструкційні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-24-004221-a), яку проведено КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до п.10 Додатку №3 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено, що період, на протязі якого планується повне постачання матеріалу - до серпня 2025року. При цьому, у проекті договору Додаток №4 та укладеному договорі від 21.04.2025 №191/25 «Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення підписів печатками і діє до 31 грудня 2025 року». Надайте інформацію (пояснення та документи), щодо вищезазначеного питання.
2. Повторно. Учасником наданий протокол випробування з визначенням групи негорючих матеріалів згідно з п. 7.1 ДСТУ 8829:2019 зразків матів базальтових прошивних від 14.03.2025 № 43/1-2024. На випробування замовником випробувань були надані матеріали: базальтове волокно (ДСТУ Б В.2.7-318:2016), склотканина, сітка з скловолокна, ровінг зі скляного волокна та сітка металева Маньє, які і були об’єктом випробувань.
Згідно з технічними вимогами предметом закупівлі є Мати мінераловатні теплоізоляційні ММПБ 100П РС СС1 2400* 1000*80 та *60 (ДСТУ Б В.2.7-317:2016). Відповідно до зазначеного ДСТУ мати, в залежності від сировини бувають: базальтові та мінераловатні. Згідно з п.4.2 ДСТУ бувають: а) МТПБ, МТПБа, АТМ, БЗМ – виготовлені з базальтової вати БСТВ; б) МТПБб, ММПБ, МТПМ – виготовлені з мінеральної та базальтової вати виду БТВ. При цьому, предметом закупівлі є мінералізовані мати, виготовлені із мінеральної вати та базальтової вати виду БТВ, саме ММПБ. Тобто, Учасником надано протокол, згідно якого об’єктом випробувань були базальтові мати, з матеріалом матів базальтове волокно та відсутнє, як об’єкт випробування мінеральне волокно (ММПБ – виготовлені з мінеральної та базальтової вати виду БТВ).
Щодо роз’яснення, від розробника ДСТУ Б В.2.7-317:2016 - яке надане Державним підприємством «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів «НДІБМВ» на запит Замовника, стосовно назви мінераловатних матів, базальтових матів, в тому числі саме матів виготовлених з вати БТВ та що зазначена відповідь розробника нормативного документу підтвердила наведені аргументи (з відповіді: мати мінераловатні ММПБ виготовляються з мінерального волокна або базальтового волокна. Відповідно до п.4.2 ДСТУ Б В.2.7-317:2016 - ММПБ виготовлені з мінеральної та базальтової вати виду БТВ. Слід зазначити що, ДП «Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів «НДІБМВ» знаходиться в стані припинення юридичної особи з 07.02.2025 року та не може здійснювати господарську діяльність, а саме надавати послуги з технічного консультування. При цьому, наданий у відповідь на запит лист №321/1 від 11.05.2025 року. Надайте пояснення щодо вищезазначеної невідповідності. Чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ" не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
240d45e3b3424359b27676b5931648f0
Назва:
Відповідь на запит від 26.05.2025 року
Дата опублікування:
29.05.2025 09:25
Опис:
1) Строк поставки і строк дії договору – це дві різні речі. Строк поставки визначає період, протягом якого товар повинен бути поставлений, а строк дії договору – період, протягом якого діє договір і сторони зобов'язані виконувати свої обов'язки.
У Додатку №3 вказаний строк поставки до серпня 2025 року, а у проекті договору Додаток №4 та укладеному договорі від 21.04.2025 191-25 строк дії договору до 31.12.2025.
2) В складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «НВП «УКРІЗОЛ» надав протокол негорючості №43/1-2024 від 14.03.2024р., виданий на мати базальтові. Випробуванням підлягали наступні матеріали:
-базальтове волокно згідно з ДСТУ Б В.2.7-318:2016 «Вата мінеральна. Технічні умови»;
- склотканина згідно з ДСТУ ТОСТ 19170-2003 «Скловолокно. Тканина конструкційного призначення. Технічні умови (ГОСТ 19170-2001, IDT)»;
- сітка з скловолокна згідно з ДСТУ ГОСТ 17139:2004 «Скловолокно. Ровінги. Технічні умови (ГОСТ 17139-2000, IDT)»;
- ровінг зі скляного волокна згідно з ДСТУ ГОСТ 17139:2004 «Скловолокно. Ровінги. Технічні умови (ГОСТ 17139-2000, IDT)»;
- сітка металева Маньє згідно з ДСТУ ISO 9044:2008 «Тканини плетені дротяні промислові. Технічні вимоги та методи випробування (ISO 9044:1999, IDT)».
Предметом закупівлі є мати мінераловатні ММПБ виготовлені виключно з базальтового волокна виду БТВ, тобто базальтові мати.
Тож, протокол негорючості, запропонований учасником торгів, повністю відповідає технічному завданню Замовника.
Щодо діяльності ДП « Український науково-дослідний і проектно-конструкторський інститут будівельних матеріалів та виробів «НДІБМВ». Якщо юридична особа перебуває у процесі припинення (реорганізації), вона не втрачає правосуб’єктності до завершення всіх процедур, передбачених законодавством України. ДП «НДІБМВ» перебуває у процесі припинення внаслідок реорганізації, однак відповідно до ЦКУ та Закону про державну реєстрацію, залишається дієздатним до моменту внесення до ЄДР запису про повне припинення. Тому підприємство має право та обов'язок здій’нювати діяльність, спрямовану на завершення реорганізації, включно з господарськими, юридичними та фінансовими діями. (Цивільний кодекс України. Стаття 104, Закон України» Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» Стаття 17, Стаття 19).