-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція Біляївського ліцею №3 - прибудова приміщень за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, м. Біляївка, вул. Садова, 13»
Завершена
155 508 819.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 555 088.20 UAH
мін. крок: 1% або 1 555 088.20 UAH
Номер:
4b6c9ab6ae4b47fda2cdd0f1da862cc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-20-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2025 00:00
Період моніторингу:
20.06.2025 15:58 - 12.07.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2025 Київ № 174
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-21-012441-a 21.03.2025 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено, що Замовник не встановив вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів, передбачених статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» встановлено порушення вимог пункту
43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на усунення виявлених порушень, шляхом: приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов Договору, та оприлюднити інформацію щодо не поширення на переможця закупівлі обмежувальних заходів ЄС, та дотримання правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання в рамках виконання договору про закупівлю, недопущення у подальшому не дотримання вимог Рамкової Угоди та недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи згідно з протоколом від 04.04.2025 року №1-1/25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» (далі – ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ»), вимогу про усунення невідповідностей до 16 квітня 2025 року, протокольне рішення від 16 квітня 2025 року № 1-2/25, повідомлення про намір укласти договір від 16.04.2025 року; укладений договір підряду у капітальному будівництві від 30.04.2025 №3 на загальну суму 155 030 010,00 грн з ПДВ (далі – Договір); додаткову угоду від 03 липня 2025 року №1, пояснення та документи від 26 червня 2025 року та від 03 липня 2025, надані Замовником на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено.
1. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План).
Відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 (далі – Порядок № 1318) Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі, виплату компенсацій та кредитів у межах виконання Плану, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку.
Моніторингом встановлено, що закупівля за номером UA-2025-03-21-012441-a здійснюється за рахунок дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації (в частині облаштування безпечних умов закладів освіти) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2024 року
№ 954 «Деякі питання розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації, на 2024 рік», якою внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1477 «Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації».
Відповідно до інформації Міністерства освіти і науки України, у 2025 році за кошти Європейського Союзу в межах Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility профінансовано, зокрема бюджетну програму 3511280 «Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації (укриття)».
Розподіл коштів зазначених субвенцій здійснено на виконання індикатору Плану України «Інвестиція 1. Інвестиції в освіту» Міністерством освіти і науки України, відповідальним за впровадження вказаної інвестиції.
Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-03-21-012441-a поширюються умови Рамкової угоди.
Закупівлі в рамках виконання заходів Плану України згідно з інструментом Ukraine Facility, здійснюються у відповідності до Закону та Особливостей, з урахуванням статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди. При цьому вимоги Рамкової угоди поширюються на закупівлі, які здійснюються за видатками, що спрямовуються на виконання програм та заходів, передбачених Планом України.
Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу щодо:
- ненадання коштів або економічних ресурсів прямо або опосередковано Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, або на її користь (пункт 1 статті 3 Рамкової угоди) шляхом встановлення зобов’язання для всіх реципієнтів коштів, виплачених для здійснення заходів із реалізації реформ та інвестиційних проектів, включених до Плану, або для всіх інших фізичних осіб чи суб’єктів, залучених до їх реалізації. (пункт 11 статті 9 Рамкової Угоди);
- участі Осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що підпадають під дію обмежувальних заходів, шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів (стаття 3 Рамкової угоди).
Статтею 5 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів і матеріалів для постачання:
- участі у закупівлі міжнародних і регіональних організації, фізичних осіб, які є громадянами, і юридичних осіб та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, що фактично зареєстровані у прийнятних країнах (частина перша статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиції яких не відповідають умовам, що усі поставки та матеріали повинні походити із прийнятних країн, зазначених у підпунктах (a) та (b) пункту 1 статті 5 Рамкової угоди, крім випадків, коли поставки та матеріали не можуть бути отримані на розумних умовах у жодній із таких країн (пункт третій статті 5 Рамкової угоди);
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі з неприйнятних країн (країни, які не визначені пунктом 1 статті 5) не у випадках, передбачених пунктом 8 статті 5 Рамкової Угоди.
Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами:
- участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди).
Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності:
- зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди).
Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів:
- Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди).
Разом з тим, Замовником в тендерній документації, проєкті договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) та Договорі не враховані визначені вимоги, встановлені статтями 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
2. На виконання вимог підпункту 1.3. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасник для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально - технічної бази надає довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою Таблиця № 3. Для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці, учасник повинен надати витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування (технічний паспорт або дані бухгалтерського обліку).
Учасник ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі своєї пропозиції, на виконання вищезазначених вимог, надав відомість від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf), у якій зазначив наявність власної техніки, зокрема бадді (пункт 1.49) у кількості 2 одиниці, шуроповерт Dnipro-M (пункт 1.71) у кількості 1 одиниця і фарборозпилювач EINHELL (пункт 1.72) у кількості 1 одиниця.
На підтвердження надав оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 (файл 62 оборотно-сальдової відомості по рахунку 10.pdf). відповідно до якої підтверджено наявність лише однієї бадді, шуроповерт Dnipro-M та фарборозпилювач EINHELL - відсутні.
На запит Держаудитслужби Замовник 03.07.2025 року надав пояснення через електронну систему закупівель: «Інформація щодо кількості бадді зазначена учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у довідці про матеріально-технічну базу. Інформація, зазначена в п.1.71. та п.1.72. довідки у табличному вигляді, складеної та заповненої за формою Таблиця № 3 «Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт» була підтверджена учасником (ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ») шляхом надання оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 (файл 62 оборотно-сальдової відомості по рахунку 10).
Вищезазначене пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначеної невідповідності Замовником та не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» невідповідностей.
3. На виконання вимог підпункту 1.4. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасник для підтвердження фінансової спроможності надає фінансову звітність, де сума доходу, відображена у Звіті про фінансові результати (форма №2) у графі 2280, станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням для такого учасника звітний період є не меншою ніж 99% відносно очікуваної вартості цієї закупівлі.
Учасник ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі своєї пропозиції, на виконання вищезазначених вимог, надав фінансову звітність малого підприємства за 2024 рік (файл 13. Фінансова звітність малого підприємства.pdf), де у графі 2280 зазначена сума - 139 424,1 тис. грн., що складає 89,7% очікуваної вартості оголошення (155 508,8 тис. грн.).
На запит Держаудитслужби Замовник 03.07.2025 року надав пояснення через електронну систему закупівель: «Учасник ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надав Фінансову звітність малого підприємства станом на 31.12.2024 р. У графі 2280 Звіту про фінансові результати (форма №2) зазначена сума доходу 139 424,1 грн. Враховуючи, що у Звіті про фінансові результати (форма №2) вказуються фінансові показники без врахування ПДВ, то відповідно і вартість предмета закупівлі для визначення відповідності 99% береться без врахування ПДВ, тобто 129 590 683,17 грн.».
Проте, дане пояснення не спростовує факт порушення вимог пункту 43 Особливостей в частині не виявлення зазначеної невідповідності Замовником, оскільки вимогами тендерної документації чітко визначено графу 2280 Звіту про фінансові результати Учасника (форма №2), позаяк Замовником самостійно визначено вимогу щодо відсоткового відношення саме до очікуваної вартості закупівлі, яка визначена із врахуванням ПДВ, та не розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Період усунення порушень:
14.07.2025 17:24 - 29.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2025 17:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень. Департаментом капітального будівництва та дорожнього господарства Одеської обласної державної адміністрації розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених Держаудитслужбою України у межах проведення моніторингу по закупівлі : «Реконструкція Біляївського ліцею №3 - прибудова приміщень за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, м. Біляївка, вул. Садова, 13». На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2025-06-20-000005 від 14 липня 2025р., замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: Оприлюднена Додаткова угода №2 від 21.07.25 до Договору №3 від 30.04.25, приведення у відповідність до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди умов Договору, проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій, а також попереджено про можливість отримання догани в разі повторного здійснення аналогічних порушень. Оформлено підписку Е- Журнал «Радник у сфері державних закупівель» для постійного супроводу та роз’яснень щодо проведення торгів. Уповноважена особа буде направлена на навчання з питань публічних закупівель в 2025 році.
Дата публікації звіту:
21.07.2025 16:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Оприлюднено Додаткову угоду від 21.07.2025 №2 до Договору від 30.04.2025 №3 , якою приведено у відповідність умови Договору до вимог статей 3, 5, 7, 16, 17 Рамкової угоди.
Дата публікації:
08.08.2025 10:28
Запити/Пояснення
Номер:
130d2be7626a46ee9b5fb29ca0f9b811
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкція Біляївського ліцею №3 - прибудова приміщень за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, м. Біляївка, вул. Садова, 13 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-012441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
5. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2060c671b2864f7ba76a77b6d58acbfa
Назва:
відповід на запит
Дата опублікування:
26.06.2025 13:03
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до частини першої статті 22 Бюджетного Кодексу України для здійснення програм та заходів, які реалізуються за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. За обсягом наданих прав розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Визначення понять “головні розпорядники бюджетних коштів”, “розпорядник бюджетних коштів” та “одержувач бюджетних коштів” наведені у пунктах 18, 47 та 38 частини першої статті 2 Бюджетного Кодексу України відповідно.
Відповідно до пунктів 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
Статус Департаменту як Замовника визначений пунктом 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Відповідно до пункту 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником.
Таким чином, виходячи зі змісту пункту 25 частини першої статті 1 та частини першої статті 11 Закону у разі якщо замовником є головний розпорядник бюджетних коштів, придбання товарів, робіт або послуг у порядку, встановленому Законом, здійснюється уповноваженою особою такого замовника.
Відповідно до Розпорядження голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 10.12.2024 № 1165/А-2024 зі змінами та доповненнями Департамент визначено Замовником та розпорядником коштів по об’єкту : «Реконструкція Біляївського ліцею №3 - прибудова приміщень за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, м. Біляївка, вул. Садова, 13».
Відповідно до розділу 8 Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації, затвердженого розпорядженням голови (начальника) Одеської обласної державної (військової) адміністрації від 01.08.2023 №532/А – 2023 «Про затвердження Регламенту Одеської обласної державної (військової) адміністрації», комунальним установам, закладам, підприємствам, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації, перед оголошенням процедури закупівель, з Департаментом економічної політики та стратегічного планування облдержадміністрації, узгоджуються технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість закупівлі.
23 грудня 2024 року Департамент надіслав листа за №2611/14/03/02-12/2-24, на узгодження технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
26 грудня 2024 року Департамент отримав лист №4695/02/05.2-13/2-24/15578 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від Департаменту економічної політики та стратегічного планування.
Очікувана вартість закупівлі робіт по даному предмету закупівлі визначається у відповідності чинним кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі застосовані відповідно до у відповідності чинним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів від 01 серпня 2005 року №668, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших норм, які регулюють виконання робіт з будівництва, у тому числі за рахунок бюджетних коштів.
На підтвердження надаємо:
- Експертний звіт (позитивний) № ЕК-5342/10-23 від 22.12.2023;
- Зведений кошторисний розрахунок;
- Наказ ПКД
- Розпорядження від 10.12.2024 № 1165/А-2024, від 10.02.25 №94/А-2025
- Відомість обсягів робіт
- Лист Департаменту щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від погодження закупівлі №2611/14/03/02-12/2-24 від 23.12.24.
- Лист Департаменту економічної політики та стратегічного планування №4695/02/05.2-13/2-24/15578 щодо погодження технічного завдання (специфікацію) та очікуваної вартості закупівлі від 26.12.2025 року.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
За посиланням https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/ можна ознайомитись с річним планом та змінами до нього та усіма процедурами закупівель Замовника.
Додатково повідомляємо:
Посилання на офіційний веб – сайт https://ukb.od.gov.ua/
Посилання на сторінку з відображенням обґрунтування https://ukb.od.gov.ua/publichna-informacziya/systema-zakupivel/
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Файл 47131 ТОВ ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ р7s додається.
4. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
Файл Постанова КМУ №954 20.08.24 додається.
5. Надати інформацію, чи здійснювалося (буде здійснюватися) фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Дана закупівля не фінансується на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
7485858d7e194a13af764e34b343f21f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2025 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкція Біляївського ліцею №3 - прибудова приміщень за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, м. Біляївка, вул. Садова, 13 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-012441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином підтверджено виконання учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимог пункту 2 розділу Розділ ІІІ тендерної документації в частині надання доказу транзакції грошового забезпечення тендерної пропозиції, а саме платіжного документу проведення банківської операції (з печаткою/штемпелем/штрих-кодом/тощо банківської установи, яка провела транзакцію).
2. Яким чином підтверджено виконання учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в частині надання, зокрема, ДІЮЧОГО кваліфікованого сертифікату на інженера-проектувальника (в частині кошторисної документації), а саме на Сімонову Оксану Анатоліївну, зазначену в Довідці від 07.04.2025 №115 (файл 33. довідка про працівників.pdf).
3. Яким чином підтверджено виконання учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в частині надання довідки у табличному вигляді, складеної та заповненої за формою Таблиці № 3, а саме наявності рядка 3 «Матеріально- технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо)» та зазначення про стан обладнання (новий чи ні), у Відомості від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf).
4. Надати пояснення, на виконання вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано Відомость від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf) у якій зазначено наявність: автонавантажувача СLARK (п.1.2), екскаватора JCB3CX (п.1.12.) та крана автомобільного TADANO (п.1.17.), на підтвердження надано договір про надання послуг від 13.03.2024 №58 (файл 56 Договір надання послуг №58 від 13.03.2024 з ТОВ Крани України.pdf). Однак, у цьому договорі зазначена інша техніка яка може бути залучена до робіт (вилковий навантажувач 5 тон, екскаватор JCB та кран автомобільний, вантажопідйомністю 40 тон), при тому термін дії цього договору з 13.03.2024 по 31.12.2025.
5. Надати пояснення, на виконання вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано Відомость від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf) у якій зазначено наявність: автобетононасоса PETERBILT (п.1.1.) на підтвердження надано договір про надання послуг від 12.03.2025 №3 (файл 59. Договір оренди обладнання №000048292 від 26.03.2023.pdf), в якому зазначено можливість надання послуг БЕТОНОНАСОСА та/або послуг доставки АВТОБЕТОНОРОЗМІШУВАЧЕМ, при тому термін дії цього договору з 12.03.2025 по 31.12.2025.
6. Якими документами підтверджена власна матеріально-технічна база, а саме: шуруповерт Dnipro-M (п.1.71.), фарборозпилювач EINHELL (п.1.72.), надані учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» на вимогу підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації (файл 59. Договір оренди обладнання №000048292 від 26.03.2023.pdf).
7. Яким чином підтверджено кількість бадді зазначених у Відомості від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf) до кількості зазначеної в оборотно-сальдовій відомості (файл 62. обор.-сальдова відомість по бух. рах. 10.pdf), наданих на вимогу підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ».
8. Яким чином підтверджено виконання учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в частині відповідності суми доходу, відображеної у Звіті про фінансові результати (форма №2) графа 2280 (файл 13. Фінансова звітність малого підприємства.pdf), станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням звітний період, не менше ніж 99% відносно очікуваної вартості закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
2d57dba9bdaa4ec1a4ec3d85f0cdd2a1
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
03.07.2025 14:54
Опис:
1. Яким чином підтверджено виконання учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимог пункту 2 розділу Розділ ІІІ тендерної документації в частині надання доказу транзакції грошового забезпечення тендерної пропозиції, а саме платіжного документу проведення банківської операції (з печаткою/штемпелем/штрих-кодом/тощо банківської установи, яка провела транзакцію).
Відповідно до п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції, на підтвердження факту покриття Гарантії грошовою масою, Учасник повинен надати Замовнику довідку від установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття грошовою масою) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття грошовою масою) є не меншим, ніж строк дії банківської Гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою), а також надати Замовнику доказ транзакції (платіжний документ із відповідним доказом проведення банківської операції (з печаткою/штемпелем/штрих-кодом/тощо банківської установи, яка провела транзакцію).
Учасником (ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ») у складі тендерної пропозиції був наданий пакет документів від АТ «ПУМБ» щодо забезпечення тендерної пропозиції. Зазначений пакет документів передбачав увесь необхідний перелік документів відповідно до вимог тендерної документації, включаючи довідку, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення за гарантією на відповідному рахунку учасника та платіжну інструкцію N TR.95580496.1299548.24495 від 04.04.2025 р. на суму 155 000,00 грн (розміщення покриття по гарантії). Платіжна інструкція N TR.95580496.1299548.24495 від 04.04.2025 р. була надана у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) АТ «ПУМБ». Достовірність та цілісність кваліфікованих електронного підпису та печатки на платіжній інструкції можна перевірити за посиланням: https://czo.gov.ua/verify (Онлайн сервіс створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису). Протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису додається.
2. Яким чином підтверджено виконання учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в частині надання, зокрема, ДІЮЧОГО кваліфікованого сертифікату на інженера-проектувальника (в частині кошторисної документації), а саме на Сімонову Оксану Анатоліївну, зазначену в Довідці від 07.04.2025 №115 (файл 33. довідка про працівників.pdf).
На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Учасником (ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ») були надані документи, які підтверджують наявність в останнього такого працівника, як інженер-проектувальник (в частині кошторисної документації) Сімонова Оксана Анатоліївна. На підтвердження кваліфікації даного фахівця Учасником у складі тендерної пропозиції були надані: Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури (серія АР № 008156 від 27.06.2013 р.) та свідоцтво № 01449 від 29.03.2023 р. (про підвищення кваліфікації).
Процедура проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури регулюється Порядком проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» (далі – Порядок).
Відповідно до п. 15 Порядку, строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Відомості про дотримання зазначених вимог вносяться до Реєстру будівельної діяльності.
У разі відсутності в Реєстрі будівельної діяльності відомостей про роботу за фахом понад три роки та підвищення кваліфікації протягом п’яти років програмними засобами електронної системи автоматично вноситься запис про порушення виконавцем таких вимог з одночасним відображенням на порталі електронної системи запису про припинення дії кваліфікаційного сертифіката.
Сімонова О.А. має відповідний кваліфікаційний сертифікат (серія АР № 008156 від 27.06.2013 р.) та свідоцтво № 01449 від 29.03.2023 р. (про підвищення кваліфікації за напрямом інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Таким чином, даним фахівцем виконані вимоги п. 15 Порядку і дія кваліфікаційного сертифікату (серія АР № 008156 від 27.06.2013 р.) не обмежується. Зазначене також підтверджується інформацією, розміщеною в Реєстрі будівельної діяльності, в якому зазначено, що кваліфікаційний сертифікат Сімонової О.А. (серія АР № 008156 від 27.06.2013 р.) є чинним.
3. Яким чином підтверджено виконання учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в частині надання довідки у табличному вигляді, складеної та заповненої за формою Таблиці № 3, а саме наявності рядка 3 «Матеріально- технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо)» та зазначення про стан обладнання (новий чи ні), у Відомості від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf).
Підпункт 1.3. пункту 1 Додатку 1 тендерної документації передбачав вимогу надання учасниками довідки у табличному вигляді, складеної та заповненої за формою Таблиця № 3 «Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт». В зазначеній таблиці передбачений розділ щодо зазначення учасниками стану (нове, справний, кількість) обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт шляхом внесення відповідної інформації у таблицю. Будь-які інші вимоги щодо підтвердження стану обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт згідно з зазначеним пунктом тендерної документації для учасників не встановлювалися. Таким чином, учасником (ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ») зазначена вимога виконана, шляхом внесення відповідної інформації в таблицю № 3.
4. Надати пояснення, на виконання вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано Відомость від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf) у якій зазначено наявність: автонавантажувача СLARK (п.1.2), екскаватора JCB3CX (п.1.12.) та крана автомобільного TADANO (п.1.17.), на підтвердження надано договір про надання послуг від 13.03.2024 №58 (файл 56 Договір надання послуг №58 від 13.03.2024 з ТОВ Крани України.pdf). Однак, у цьому договорі зазначена інша техніка яка може бути залучена до робіт (вилковий навантажувач 5 тон, екскаватор JCB та кран автомобільний, вантажопідйомністю 40 тон), при тому термін дії цього договору з 13.03.2024 по 31.12.2025.
Учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції була надана довідка у табличному вигляді, складена та заповнена за формою Таблиця № 3 «Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт». В зазначеній довідці у п.п. 1.2., 1.12., 1.17. зазначена техніка: автонавантажувач СLARK, екскаватор JCB 3CX, кран автомобільний TADANO. Зазначена техніка передана в користування учасника на підставі договору про надання послуг № 58 від 13.03.2024 р. та специфікації № 1 до договору, укладеного з ТОВ «КРАНИ УКРАЇНИ». При цьому, дійсно в специфікації № 1 від 13.03.2024 р. до договору, назва зазначеної техніки дещо відрізняється, проте по технічним характеристикам вона ідентична: автонавантажувач СLARK – вилковий навантажувач 5 тон, екскаватор JCB 3CX - екскаватор JCB, кран автомобільний TADANO – кран автомобільний, вантажопідйомність 40 тон.
Відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці № 3 учасник повинен надати: у разі, якщо матеріально-технічна база, використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, послуг, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками), при цьому з наданих документів має бути зрозуміло вид будівельних машин/механізмів/обладнання, що за ним залучається (наприклад «екскаватор», а не узагальнено «будівельний механізм», «техніка» тощо). Окремі вимоги, щодо строків дії зазначених договорів відсутні.
Таким чином, учасником (ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ») наданий договір про надання послуг № 58 від 13.03.2024 р. та додаткова угоду №1 від 25.12.2024 р., відповідно до яких строк дії договору встановлений до 31.12.2025 р., тобто є чинним на момент подання тендерної пропозиції та не порушує вимог тендерної документації.
5. Надати пояснення, на виконання вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» надано Відомость від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf) у якій зазначено наявність: автобетононасоса PETERBILT (п.1.1.) на підтвердження надано договір про надання послуг від 12.03.2025 №3 (файл 59. Договір оренди обладнання №000048292 від 26.03.2023.pdf), в якому зазначено можливість надання послуг БЕТОНОНАСОСА та/або послуг доставки АВТОБЕТОНОРОЗМІШУВАЧЕМ, при тому термін дії цього договору з 12.03.2025 по 31.12.2025.
Відповідно до вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження інформації зазначеної в Таблиці № 3 учасник повинен надати: у разі, якщо матеріально-технічна база, використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, послуг, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками), при цьому з наданих документів має бути зрозуміло вид будівельних машин/механізмів/обладнання, що за ним залучається (наприклад «екскаватор», а не узагальнено «будівельний механізм», «техніка» тощо). Окремі вимоги, щодо строків дії зазначених договорів відсутні.
Таким чином, учасником (ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ») наданий договір надання послуг № 3 від 12.03.2025 р., відповідно до якого строк дії договору встановлений до 31.12.2025 р., тобто є чинним на момент подання тендерної пропозиції та не порушує вимог тендерної документації. Крім того, п.8.1. договору передбачає можливість пролонгації його дії ще на один рік.
6. Якими документами підтверджена власна матеріально-технічна база, а саме: шуруповерт Dnipro-M (п.1.71.), фарборозпилювач EINHELL (п.1.72.), надані учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» на вимогу підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації (файл 59. Договір оренди обладнання №000048292 від 26.03.2023.pdf).
Інформація, зазначена в п.1.71. та п.1.72. довідки у табличному вигляді, складеної та заповненої за формою Таблиця № 3 «Відомості про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт» була підтверджена учасником (ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ») шляхом надання оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 (файл 62 оборотно-сальдової відомості по рахунку 10).
7. Яким чином підтверджено кількість бадді зазначених у Відомості від 09.04.2025 №122 (файл 55. довідка про матеріально-технічну базу.pdf) до кількості зазначеної в оборотно-сальдовій відомості (файл 62. обор.-сальдова відомість по бух. рах. 10.pdf), наданих на вимогу підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ».
Інформація щодо кількості бадді зазначена учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у довідці про матеріально-технічну базу.
8. Яким чином підтверджено виконання учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в частині відповідності суми доходу, відображеної у Звіті про фінансові результати (форма №2) графа 2280 (файл 13. Фінансова звітність малого підприємства.pdf), станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням звітний період, не менше ніж 99% відносно очікуваної вартості закупівлі.
Учасник ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції надав Фінансову звітність малого підприємства станом на 31.12.2024 р. У графі 2280 Звіту про фінансові результати (форма №2) зазначена сума доходу 139 424,1 грн. Враховуючи, що у Звіті про фінансові результати (форма №2) вказуються фінансові показники без врахування ПДВ, то відповідно і вартість предмета закупівлі для визначення відповідності 99% береться без врахування ПДВ, тобто 129 590 683,17 грн. 27.03.24 у період подачі пропозицій, на майданчику надійшов запит до Замовника:
Шановний Замовнику! Вами в Додатку №1 встановлено кваліфікаційний критерій «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо сума доходу, відображена у Звіті про фінансові результати (форма №2) у графі 2280, станом на кінець звітного періоду є не меншою ніж 99% відносно очікуваної вартості цієї закупівлі. Але звертаємо Вашу увагу, що у звітності відображаються фінансові результати без врахування суми ПДВ, а вартість закупівлі вказана з ПДВ - 155 508 819,80 грн (без ПДВ – 129 590 683,17 грн.). Тому просимо роз’яснити, яку вартість предмету закупівлі слід порівнювати з показником в графі 2280 – вартість з ПДВ (155 508 819,80 грн.) чи без ПДВ (129 590 683,17 грн.).
28.03.24 була надана відповідь Замовником:
Шановний Учаснику! Враховуючи, що у Звіті про фінансові результати (форма №2) вказуються фінансові показники без врахування ПДВ, то відповідно і вартість предмета закупівлі для визначення відповідності 99% береться без врахування ПДВ, тобто 129 590 683,17 грн.
Таким чином, учасником ТОВ «ЄВРОСПЕЦМОНТАЖ» належним чином підтверджено виконання вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації в частині відповідності суми доходу, відображеної у Звіті про фінансові результати (форма №2) графа 2280 (файл 13. Фінансова звітність малого підприємства.pdf), станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цим оголошенням звітний період, не менше ніж 99% відносно очікуваної вартості закупівлі.
9. Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав невідповідності плану фінансування робіт (Додаток № 3) до договору підряду у капітальному будівництві від 30.04.2025 №3 до пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом реконструкції.
03.07.25 оприлюднена додаткова угода №1 від 03.07.25, згідно котрої внесено зміни у план фінансування у 2025 році. У воєнний час ДКСУ проводить оплати згідно 1,2, 3 черги, тому після проведення актів виконаних робіт оплата може бути в період від 7 днів до 30 днів. При кожному акті виконаних робіт потрібну оприлюднення нового плану фінансування (у разі якщо план помісячний) з урахуванням проведених платежів, що ускладнює та збільшує строки.
Номер:
16181e42f2ff4facb861b91c251914fa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.07.2025 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт реконструкція Біляївського ліцею №3 - прибудова приміщень за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, м. Біляївка, вул. Садова, 13 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-012441-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав невідповідності плану фінансування робіт (Додаток № 3) до договору підряду у капітальному будівництві від 30.04.2025 №3 до пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом реконструкції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
44ef5c04eda74f12aeb3b2bf5df2cdd3
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
03.07.2025 14:55
Опис:
9. Постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підстав невідповідності плану фінансування робіт (Додаток № 3) до договору підряду у капітальному будівництві від 30.04.2025 №3 до пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом реконструкції.
03.07.25 оприлюднена додаткова угода №1 від 03.07.25, згідно котрої внесено зміни у план фінансування у 2025 році. У воєнний час ДКСУ проводить оплати згідно 1,2, 3 черги, тому після проведення актів виконаних робіт оплата може бути в період від 7 днів до 30 днів. При кожному акті виконаних робіт потрібну оприлюднення нового плану фінансування (у разі якщо план помісячний) з урахуванням проведених платежів, що ускладнює та збільшує строки.