-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise)
Завершена
22 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 224 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 224 000.00 UAH
Номер:
694e151c632f452a9ef989cd1b4577f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-26-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
26.05.2025 12:18 - 17.06.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.05.2025 № 151
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2025-03-21-012179-a 21.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТЕХНОПРОФ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.03.2025, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ТЕХНОПРОФ» (далі – ТОВ «ТЕХНОПРОФ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2025, повідомлення про намір укласти договір від 04.04.2025, договір про закупівлю від 14.04.2025 № 32/25 на загальну суму 22 389 120,00 грн, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 20.05.2025 № 1, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 02.06.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.06.2025 14:53 - 17.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2025 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
602229e48b8b4236969faba723e5c34e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.05.2025 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-012179-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо виконання постачальником підпункту 3.1. пункту 3 договору про закупівлю від 14.04.2025 № 32/25.
3. Інформацію та відповідні документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 20.05.2025 № 1 до договору від 14.04.2025 № 32/25.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b0c0bc10172e460493008ebebea742c0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.06.2025 17:33
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням очікуваної вартості закупівлі на виконання заходів програми територіальної оборони Харківської області на 2022-2025 роки, затвердженої рішенням Харківської обласної ради VIII скликання від 16 лютого 2022 року № 365-VIII (зі змінами) в рамках реалізації заходів та робіт з територіальної оборони. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Очікувана вартість закупівлі «Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise) (код ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 Безпілотні літальні апарати))» була визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), аналізу ринку та комерційних пропозицій. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронних каталогах та в електронній системі закупівель «PROZORRO». (Скан-копії додаємо до пояснення).
2. Замовник повідомляє, що Постачальником були виконанні зобов’язання щодо поставки Товару відповідно до пункту 3.1. пункту 3 Договору про закупівлю від 14.04.2025 року № 32/25 частково. Підтвердженням поставки Товару Постачальником та передача його Замовнику є видаткові накладні: видаткова накладна № 31 від 23 квітня 2025 року; видаткова накладна № 34 від 28.04.2025 року; видаткова накладна № 37 від 02 травня 2025 року; видаткова накладна № 41 від 16 травня 2025 року. (Скан-копії додаємо до пояснення).
3. Відповідно до частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених діючим законодавством.
На адресу Департаменту житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації надійшов лист ТОВ «ТЕХНОПРОФ» (вх. № 867 від 16.05.2025 року) щодо зменшення кількості товару у зв’язку з неможливістю поставити частину товару. Тому, сторони прийшли до згоди щодо зменшення обсягу та суми закупівлі шляхом підписання Додаткової угоди № 1 від 20.05.2025 року до Договору № 32/25 від 14.04.2025 року (скан-копію листа ТОВ «ТЕХНОПРОФ» додаємо до пояснення).