-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування легкових автомобілів (ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Місце надання послуг: на території Виконавця: у межах м. Одеса та передмісті Одеси, детальніше згідно Додатку №1 до тендерної документації. Кількість: 42 од. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
1 878 550.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 392.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 392.75 UAH
Номер:
dde3d37fa50c44ed9abe9a5e45c4b4c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-13-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.05.2025 00:00
Період моніторингу:
13.05.2025 17:17 - 04.06.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2025 №145
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 13.05.2025 №145.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-03-21-011550-a, 21.03.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам тендерної документації та змісту тендерної пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
__
Період усунення порушень:
28.05.2025 17:45 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 17:45
Запити/Пояснення
Номер:
8d19a9800124408c9138d293f0b67fd2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.05.2025 10:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.05.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-21-011550-a, яка проводилася Регіональною філією «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0c8130c080a0445f885a3536eadccf04
Назва:
На запит від 16.05.2025 року про надання пояснень (інформації, документів) в межах здійснення моніторингу
Дата опублікування:
20.05.2025 15:56
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби, м.Львів
На запит від 16.05.2025 року про надання пояснень (інформації, документів) в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби перевірки щодо предмета закупівлі «Послуги з технічного обслуговування легкових автомобілів (ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-21-011550-a), здійсненої Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», надаємо інформацію та підтверджуючі документи з наступних питань.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Необхідність проведення технічного обслуговування автомобілів встановлена на законодавчому рівні, зокрема положенням про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.1998 № 102; Законом України «Про дорожній рух» від 30 червня 1993 року; Законом України «Про автомобільний транспорт» від 5 квітня 2001 року.
Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі (послуг з технічного обслуговування автомобілів) детально викладена у Додатку 1 до Тендерної документації. Ці вимоги встановлені відповідно до діючих нормативних документів АТ «Укрзалізниця», які розроблені з урахуванням галузевих стандартів, технічних регламентів та експлуатаційних потреб автопарку філії.
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика) та Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління від 05.03.2022 (протокол № Ц-54/24 Ком.т. зі змінами) (далі — Порядок).
Відповідно до п. 1 розділу 3 Методики, розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг здійснюється методом порівняння ринкових цін.
Адміністративно-господарською службою регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як ініціатором проведення закупівлі, направлено запити (листи від 14.01.2025 № НАС-04/14, № НАС-04/20, № НАС-04/22) та отримано відповіді у вигляді комерційних пропозицій від ФОП Перовського М.М. (лист від 20.02.2025, № б/н), ФОП Мусієнко С. (лист від 10.02.2025 № 10), ТОВ «Автотехсервіс юг» (лист від 11.02.2025 № 39/1), які додаються.
Водночас Порядком передбачено додатковий аналіз отриманої ціни з ціною останньої закупівлі з урахуванням укладених додаткових угод (визначених раніше Договором про закупівлю та інформацією, зазначеною в автоматизованій системі «Моніторинг» тощо) в межах АТ «Укрзалізниця». При цьому ціна останньої закупівлі приводиться до поточного рівня цін шляхом застосування коефіцієнта індексації, розрахованого за допомогою калькулятора індексації на сайті Державної служби статистики України.
При порівнянні отриманих комерційних пропозицій з ціною останньої закупівлі в межах АТ «Укрзалізниця», з урахуванням діючого коефіцієнта індексації, сформувалось техніко-економічне обґрунтування закупівлі послуг (реєстраційна картка моніторингу № 456/Одеська/НА/НА власне /1-1(6-2) додається) з найбільш економічно вигідною ціною, яка прийнята за основу для визначення орієнтованої вартості закупівлі.
На підставі зазначених методів та техніко-економічного обґрунтування послуг визначено остаточну очікувану вартість предмета закупівлі, оприлюднено річний план закупівель UA-P-2025-03-21-013573-a із зазначенням розміру бюджетного призначення та оголошено процедуру закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Надаємо адресу веб-сайту: odz.gov.ua (розділ «Закупівлі» — «Активні торги» — посилання на предмет закупівлі та його унікальний номер: UA-2025-04-04-003880-a), де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Додатки: 1.Листи Адміністративно-господарської служби від 28.01.2025 № НАС-04/39, № НАС-04/40, № НАС-04/41 та отримані відповіді у вигляді комерційних пропозицій на 209 арк. в 1 прим.
2. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі послуг (реєстраційна картка моніторингу № 456/Одеська/НА/НА власне /1-1(6-2), 5 арк. в 1 прим.)
Уповноважена особа
регіональної філії «Одеська залізниця» Уляна ПЕТРОВА
Номер:
003c1ffb173641fa9e7c7da5880e941d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.05.2025 12:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-03-21-011550-a, яка проводилася Регіональною філією «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 6.7 розділу 5. тендерної документації Замовника встановлено, що замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі у вигляді гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору про закупівлю, гарантом за якою виступає фінансова установа.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати документальне підтвердження, яким чином переможцем виконано вимоги частини 6.7 розділу 5. тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8e0384b4db524f09858953ea0dbe160f
Назва:
Відповідь на запит від 26.05.2025 12:43
Дата опублікування:
27.05.2025 09:32
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби, м.Львів
У відповідь на запит Західного офісу Державної аудиторської служби України від 16.05.2025 щодо надання пояснень та підтверджувальних документів у межах заходів державного фінансового контролю, які здійснюються стосовно процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «Послуги з технічного обслуговування легкових автомобілів» (ДК 021:2015 – 50110000-9), оголошення UA-2025-03-21-011550-a, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 6.7 Розділу 5 тендерної документації, замовником передбачено вимогу щодо обов’язкового надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії фінансової установи. Розмір забезпечення визначено як 5% від вартості договору, а також зазначено, що гарантія повинна відповідати вимогам, визначеним у Додатку 5 до тендерної документації.
Укладення договору з переможцем торгів — фізичною особою–підприємцем Обуховською Юліанною Юріївною — відбулося за результатами зазначеної процедури. У встановлений строк (до укладення договору) переможцем було надано гарантію № Г/2025/1388-01 від 01.05.2025 року, видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «КРИСТАЛБАНК». Сума гарантії становить 46 999,95 грн, що становить 5% від загальної вартості договору.
Строк дії гарантії перевищує строк дії договору щонайменше на один календарний місяць, що також відповідає вимогам тендерної документації.
У підтвердження дотримання умов щодо форми та змісту гарантії, до пояснення додаються:
копія витягу з Державного реєстру банків, виданого Національним банком України (Додаток 1);
документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи банку, яка підписала гарантію — копія протоколу та довіреності (Додаток 2);
копія банківської гарантії (Додаток 3).
З метою зручності ознайомлення, усі вищезазначені документи подано в складі одного електронного файлу, про що зазначається у цьому листі.
Надана гарантія відповідає формі та змісту, визначеним у Додатку 5 до тендерної документації, а також містить усі передбачені законодавством та вимогами документації елементи: безумовне та незворотне зобов’язання фінансової установи здійснити платіж на першу вимогу замовника без додаткових узгоджень, строк дії, реквізити сторін, суму забезпечення, підстави для виплати тощо. Формулювання гарантії узгоджуються з вимогами Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (зі змінами).
Отже, вказане зобов’язання щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю виконано в повному обсязі та відповідно до умов тендерної документації.
Додаток додається на 7 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа
регіональної філії «Одеська залізниця» Уляна ПЕТРОВА