-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Рулонні штори відкритого типу)
Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, згідно тендерної документації.
Завершена
1 524 685.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 623.43 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 623.43 UAH
Номер:
dfba749081b54538a74a54c9d3a6bde1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000133
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
09.05.2025 16:26 - 31.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2025 № 153
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 08.05.2025 № 153
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
14 UA-2025-03-21-010219-a 21.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу з питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ВП Геліос" та ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ"; своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відо-браження закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації̈ про закупів-лю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) з ураху-ванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і пос-луг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУ-НАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБ-ЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 21.03.2025 року зі змінами від 25.03.2025 року та 27.03.2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11.04.2025 року, тендерні пропозиції ТОВ "ВП Геліос" та ФОП "ТРОПША ВАДИМ ДМИТРОВИЧ"; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВП Геліос" від 14.04.2025 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 15.04.2025 року; протокол про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 09.05.2025 року, Договір про закупівлю товарів № 07/05-ВГО-25 від 09.05.2025 року, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.05.2025 року.
Період усунення порушень:
28.05.2025 11:32 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2025 11:32
Запити/Пояснення
Номер:
e6081f478b984cde8289a5dc67f3c68b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.05.2025 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Рулонні штори відкритого типу)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-21-010219-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f5f2ea346fe64fd0a66e0e03acd87fc9
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
21.05.2025 10:48
Опис:
Відповідь на запит Держаудитслужби
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надаємо відповідь на запит Державної аудиторської служби України, в рамках моніторингу процедури відкритих торгів, за предметом: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Рулонні штори відкритого типу), ідентифікатор закупівлі в електронній системі: № UA-2025-03-21-010219-a (далі - Закупівля), через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику про надання пояснень (дата запиту замовнику на пояснення: 2025-05-19 11:17:38) (далі — Запит) щодо Закупівлі.
На Ваш Запит повідомляємо наступне:
Питання
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь
Закупівля ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Рулонні штори відкритого типу) здійснювалася на підставі потреби лікарні, а саме для оснащення вікон першого поверху 9-ти поверхового корпусу, де знаходяться: приймально-діагностичне відділення, відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги та 2-х поверхів офтальмологічного корпусу, де буде знаходитися відділення реабілітації. Технічні характеристики підібрано так, щоб підходило для повноцінного забезпечення лікувального процесу, збереження санітарно-епідеміологічного стану приміщень та комфортного перебування хворих в вищевказаних відділеннях лікарні після проведеного капітального ремонту, а саме технічні характеристики рулонних штор відбиралися такі, які забезпечують оптимальний ступінь затемнення, вміру затінюють приміщення, не пропускають світло, світловідбиваючі (не пропускають інфрачервоне випромінювання). Яскраві сонячні промені не заважають медичним працівникам виконувати маніпуляції, а пацієнтам комфортно знаходитися в приміщеннях в сонячну погоду, тощо. Легке та просте очищення матеріалу при проведенні прибирання приміщень в лікувальних відділеннях для забезпечення відповідного санітарного стану та нерозповсюдження інфекцій в медичному закладі.
Кількість та розмір рулонних штор були розраховані на підставі проведеного вимірювання віконних отворів технічними працівниками лікарні та прорахунку загальної кількості і необхідного метражу рулонних штор.
Очікувані дані про закупівлю були визначені також в фінансовому плані діяльності КНП ХОР «ОКЛ» на 2025 рік (зі змінами).
Відповідно до Примірної методики при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю: 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Рулонні штори відкритого типу) були використані як загальнодоступні джерела інформації щодо цін на товар та отримані комерційні пропозиції, де визначено ціну на сам товар та здійснення його монтажу в приміщеннях лікарні.
Додаток: скановані копії комерційних пропозицій - 3 аркуші.