• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ЦЗВ-25Т_089_ВО: Спеціальний робочий одяг (костюм Енергетик-Л, костюм зварника бавовняний-Тр) (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

3 801 951.25 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 757.21 UAH
Номер: 9ef6794d5c3744e999e7b2b6b14f7a25
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000167
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 09.05.2025 09:36 - 31.05.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 22-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025. НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 08.05.2025 № 22-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» UA-2025-03-21-009708-a 21.03.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 44/2 від 21.03.2025, реєстри пропозицій від 01.04.2025 за лотами №№ 1 та 2, протоколи розкриття за лотами №№ 1 та 2, тендерні пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СПЕЦКОМПЛЕКТ» (далі - ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ») за лотом № 1, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УМТК» (далі- ТОВ «УМТК») за лотами №№ 1 та 2, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СВАТЕКС» (далі - ТОВ «СВАТЕКС») за лотом № 1, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (далі - ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА») за лотами №№ 1 та 2, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Швейна фабрика НІНА» (далі - ТОВ «Швейна фабрика НІНА») за лотом № 1, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІРЕНА» (далі - ТОВ «ПІРЕНА») за лотом №2, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 від 15.04.2025 № 089_25_ВО про визнання ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» переможцем та намір укладання з ним договору та від 21.04.2025 № 089_25_ВО про відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 від 24.04.2025 № 089_25_ВО про визнання ТОВ «УМТК» переможцем та намір укласти договір та від 29.04.2025 № 089_25_ВО про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 від 06.05.2025 № 089_25_ВО про визнання ТОВ «СВАТЕКС» переможцем та намір укладання з ним договору та від 12.05.2025 № 089_25_ВО про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВАТЕКС» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 від 14.05.2025 № 089_25_ВО та за лотом № 2 від 22.04.2025 № 089_25_ВО про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, протокол розгляду тендерної пропозиції за лотом № 1 від 19.05.2025 № 089_25_ВО про визнання ТОВ «Швейна фабрика НІНА» переможцем та намір укладання з ним договору, протокол розгляду тендерної пропозиції за лотом № 2 від 24.04.2025 № 089_25_ВО про визнання ТОВ «ПІРЕНА» переможцем та намір укладання з ним договору, повідомлення про намір укласти договір за лотом № 1 від 19.05.2025, договір за лотом № 2 від 08.05.2025 № ЦЗВ-02-02525-1 на загальну суму 2004144,00 грн. з ПДВ, пояснення Замовника з відповідними документами на запит Управління від 12.05.2025 які надані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 27.05.2025 14:03 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 27.05.2025 14:03

Запити/Пояснення