-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ЦЗВ-25Т_089_ВО: Спеціальний робочий одяг (костюм Енергетик-Л, костюм зварника бавовняний-Тр) (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
3 801 951.25
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 757.21 UAH
мін. крок: 0.2% або 8 757.21 UAH
Номер:
9ef6794d5c3744e999e7b2b6b14f7a25
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-08-000167
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.05.2025 00:00
Період моніторингу:
09.05.2025 09:36 - 31.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 22-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025.
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 08.05.2025
№ 22-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» UA-2025-03-21-009708-a 21.03.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи № 44/2 від 21.03.2025, реєстри пропозицій від 01.04.2025 за лотами №№ 1 та 2, протоколи розкриття за лотами №№ 1 та 2, тендерні пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СПЕЦКОМПЛЕКТ» (далі - ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ») за лотом № 1, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УМТК» (далі- ТОВ «УМТК») за лотами №№ 1 та 2, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СВАТЕКС» (далі - ТОВ «СВАТЕКС») за лотом № 1, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (далі - ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА») за лотами №№ 1 та 2, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Швейна фабрика НІНА» (далі - ТОВ «Швейна фабрика НІНА») за лотом № 1, ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІРЕНА» (далі - ТОВ «ПІРЕНА») за лотом №2, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 від 15.04.2025 № 089_25_ВО про визнання ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» переможцем та намір укладання з ним договору та від 21.04.2025 № 089_25_ВО про відхилення тендерної пропозиції ПП «СПЕЦКОМПЛЕКТ» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 від 24.04.2025 № 089_25_ВО про визнання ТОВ «УМТК» переможцем та намір укласти договір та від 29.04.2025 № 089_25_ВО про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УМТК» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 від 06.05.2025 № 089_25_ВО про визнання ТОВ «СВАТЕКС» переможцем та намір укладання з ним договору та від 12.05.2025 № 089_25_ВО про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СВАТЕКС» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, протоколи розгляду тендерних пропозицій за лотом № 1 від 14.05.2025 № 089_25_ВО та за лотом № 2 від 22.04.2025 № 089_25_ВО про відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, протокол розгляду тендерної пропозиції за лотом № 1 від 19.05.2025 № 089_25_ВО про визнання ТОВ «Швейна фабрика НІНА» переможцем та намір укладання з ним договору, протокол розгляду тендерної пропозиції за лотом № 2 від 24.04.2025 № 089_25_ВО про визнання ТОВ «ПІРЕНА» переможцем та намір укладання з ним договору, повідомлення про намір укласти договір за лотом № 1 від 19.05.2025, договір за лотом № 2 від 08.05.2025 № ЦЗВ-02-02525-1 на загальну суму 2004144,00 грн. з ПДВ, пояснення Замовника з відповідними документами на запит Управління від 12.05.2025 які надані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.05.2025 14:03 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2025 14:03
Запити/Пояснення
Номер:
5293f151eb0440fbb9d99e4c30222968
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.05.2025 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання «ЦЗВ-25Т_089_ВО: Спеціальний робочий одяг (костюм Енергетик-Л, костюм зварника бавовняний-Тр) (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-03-21-009708-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?. Інформацію та документи що запитуються, надаються щодо кожного лоту.
2. Пунктом 43 Особливостей, передбачено якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовником Протоколом розгляду тендерних пропозицій 089_25_ВО від 22 квітня 2025 р. відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» по лоту № 2, з підстави, що у наданій порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик за № 41 від 28.03.2025 Учасник не зазначив повну інформацію про характеристики, що вимагаються Замовником згідно Додатку А до тендерної документації.
Прошу повідомити позицію Замовника, щодо не застосування до тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» пункту 43 Особливостей, щодо виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d811012ed1a24e4c9ec159e64e9914c0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.05.2025 17:15
Опис:
Відповідь на запит
1. Необхідність у здійсненні закупівлі: ЦЗВ-25Т_089_ВО: Спеціальний робочий одяг (костюм Енергетик-Л, костюм зварника бавовняний-Тр) (Лот 1 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг, Лот 2 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)» (номер ЦБД: UA-2025-03-21-009708-a) визначено виробничими потребами АТ «Укрзалізниця», виходячи з планованого обсягу. Основними споживачами продукції є структурні підрозділи Укрзалізниці. Рішенням правління у 2022 році затверджено Порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану (далі – ПОРЯДОК) із встановленим регламентом взаємодії при здійсненні закупівель в умовах воєнного стану, відповідно до якого виробничі підрозділи Товариства визначають потребу та обсяги товарів, робіт та послуг. Філія «Центр забезпечення виробництва» (або філія ЦЗВ) є структурним підрозділом, до функцій якої належить організація централізованих закупівель для потреб АТ «Укрзалізниця». Відповідно до порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» (далі – Товариство) в умовах воєнного стану, структурні підрозділи Товариства за функціональним напрямом формують технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, що будуть в подальшому предметом договору про закупівлю. У випадку закупівлі товарів, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі, а також перелік документів, що вимагається для підтвердження їх відповідності, повинні відповідати інформації, що міститься в спеціальних інформаційних системах, запроваджених для роботи в АТ «Укрзалізниця» (ІС «Вимоги до продукції» та/або бази «Технічні вимоги» IT Enterprise). У випадку закупівлі робіт та послуг, а також товарів, інформація щодо яких відсутня у вказаних інформаційних системах, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі та перелік документів, що вимагається для їх підтвердження, надаються департаментами Товариства за функціональним напрямом або службою регіональної філії, для потреб якої здійснюється закупівля, та на яких покладено відповідальність щодо формуванням технічних вимог та якісних характеристик предмета закупівлі. Під час оголошення вищезазначеної процедури закупівлі Замовник керувався нормами Порядку та при формуванні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі використовувались дані з вищезазначених інформаційних систем, які були включені до Додатку А Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації.
Очікувана вартість закупівлі розраховується на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, зокрема на підставі комерційних пропозицій потенційних учасників, аналізу та співставлення цін на аналогічні закупівлі, в тому числі власні закупівлі Товариства та інформації щодо рівня цін на аналогічні закупівлі, що розміщена у відкритих джерелах засобів масової інформації. Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, замовник здійснював моніторинг ринкових цін шляхом запиту комерційних пропозицій учасників ринку у тому числі на авторизованому електронному майданчику SmartTender.biz.
Надаємо узагальнений розрахунок вартості та документи, які було використано для розрахунку вартості закупівлі.
2. Протоколом розгляду тендерних пропозицій 089_25_ВО від 22 квітня 2025 р. була відхилена пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» (надалі - Учасник) по лоту № 2, з підстави, що у наданій порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик за № 41 від 28.03.2025 Учасник не зазначив повну інформацію про характеристики, що вимагаються Замовником згідно Додатку А до тендерної документації.
В порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик за № 41 від 28.03.2025 зокрема відсутня наступна інформація про характеристики, що вимагаються Замовником згідно Додатку А до тендерної документації:
«Технічні характеристики товару учасника не повинні бути гірше зазначених.»
«При поставці першої партії продукції ПОСТАЧАЛЬНИКОМ надається протокол випробувань незалежної експертизи відповідно найменування асортименту за такими характеристиками:
- склад тканини;
- щільність тканини;
- стійкість до дії мастил;
- стійкість до дії води.
ПОСТАЧАЛЬНИК при поставці першої партії ТОВАРУ надає розмірну сітку виробника продукції, запропонованої до постачання, із зазначенням лінійних розмірів предмету закупівлі.
Розміри костюмів повинні відповідати зросту і обхвату грудей типової фігури людини»
Також в порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик Учасника відсутня таблиця розмірів, відсутні рисунки 1, 2, відсутні гарантійні зобовязання, умови зберігання, умови транспортування, умови пакування та маркування що вимагалися Замовником згідно Додатку А до тендерної документації.
Відповідно до абз. 2 п. 43 Особливостей
«…Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Отже, Замовник не мав права застосовувати до тендерної пропозиції Учасника пункт 43 Особливостей, щодо виправлення зазначених вище невідповідностей в порівняльній таблиці технічних та якісних характеристик, яка надається Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, адже такі виправлення призвели б до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.