-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Котел RTQ 4000 з комплектуючими
Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178
Завершена
6 417 585.56
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 175.85 UAH
мін. крок: 1% або 64 175.85 UAH
Номер:
f3e7d678de404b3d9a35d562dcf3db30
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 12:01 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
25.04.2025 № 99
Дніпро
Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2025 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2025-03-21-001651-a 21.03.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання переможця процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27 березня 2025 року № 5/55/25, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУДЕНЕРГО", ТОВ "Колві-Хаб", ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ", протокол від 08 квітня 2025 року № 55/6/24, протокол від 09 квітня 2025 року № 55/7/25, протокол від 14 квітня 2025 року № 55/10/25, вимогу Учасника ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" номер UA-2025-03-21-001651-a.b1 та вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" від 16.04.2025 , протокол від 17 квітня 2025 року № 12/55/25 про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" ) з ціновою пропозицією 6 018 000,00 грн. (шість мільйонів вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.05.2025, протокол від 02 травня 2025 року № 13/55/25 про продовження строку для укладання договору, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 01.05.2025,05.05.2025,12.05.2025,16.05.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.04.2025,02.05.2025, 08.05.2025, 14.05.2025.
Період усунення порушень:
20.05.2025 18:34 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
20.05.2025 18:34
Запити/Пояснення
Номер:
de17d37d5d1f4bb599ba58b73229e08a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2025 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Котел RTQ 4000 з комплектуючими (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-03-21-001651-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснень:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Яким чином Замовник досліджував ринок аналогічних товарів?
3. Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" в Додатку №2 до тендерної пропозиції «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» № 20250331\02 від «31» березня 2025 року та в Додатку №2 до тендерної пропозиції «ОНОВЛЕНА ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» № 20250418\01 від «18» квітня 2025 року, не вказав ціну на кожну позицію окремо, яким чином була визначена загальна вартість закупівлі в цих додатках?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
fe48b53898b94a1c99df3435e8dae83a
Назва:
Відповідь на запит до моніторинг від 29.04.2025
Дата опублікування:
01.05.2025 17:43
Опис:
На Ваш запит від 29.04.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-03-21-001651-a повідомляє наступне:
Згідно технічного завдання та службової записки начальника відділу технічного виробництва № 1674 від 03.03.2025 було проведено процедуру закупівлі.
1. Очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 6 417 585,56грн. було визначено шляхом обрання середньої цінової пропозиції з наданих наступних пропозицій:
Очікувана вартість товару згідно пропозицій постачальника TOB "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ", тел. 044-232-50-05, складає 6 236 334,69 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість товару згідно пропозицій постачальника ТОВ "ЄВРОТЕРМ ТЕХНОЛОДЖІ", тел. 044-594-81-00, складає 5 950 000,00 грн. з ПДВ.
Очікувана вартість товару згідно пропозицій постачальника ТОВ "У КРКОМПЛЕКТМОНТ АЖНАЛАГ О ДЖУ В АННЯ", тел. 044-295-08-69, складає 7 066 422,00 грн. з ПДВ.
2. Виходячи з наданої інформації відділу технічного виробництва повідомляємо наступне:
Ринок аналогічних товарів досліджувався шляхом запитів до спеціалізованих організацій про надання комерційних пропозицій на котел з комплектацією, потужністю 4000 кВт марок «Колві», «Riello», «Garionі Nanal».
3. Предметом закупівлі була одна інтегрована позиція – «Котел RTQ 4000 з комплектуючими» (код ДК 021:2015 44620000-2). Це прямо зазначено у розділі I Тендерної документації та в Технічному завданні (Додаток 3), де котел разом з економайзером, пальником, газовою арматурою тощо описано як єдиний виріб у комплекті. Лоти чи окремі позиції комплектуючих не передбачалися.
Форма та зміст цінової пропозиції встановлені пунктом 2 Додатка 2 до Тендерної документації: учасник подає цінову пропозицію у довільній формі із зазначенням ціни предмета закупівлі в цілому. Обов’язку деталізувати вартість кожної складової не встановлено.
Учасником закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" подано документи «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» № 20250331\02 від «31» березня 2025 року та «01_оновлена цінова пропозиція» від 18.04.2025 р., у яких зазначено розмір ціни за одну інтегровану позицію. Таким чином, загальна вартість дорівнює одиничній і розраховується арифметично:
Ціна за одиницю × кількість (1 шт) = Загальна ціна пропозиції
Отже, формула розрахунку повністю відповідає умовам Тендерної документації.
Вимога щодо поділу ціни на підпозиції відсутня як у Додатку 3 (технічна специфікація), так і у проекті договору (Додаток 4), де вартість визначається за специфікацією на один котел-комплект.
Ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» дозволяє Замовнику визначати іншу інформацію, яку він вважає необхідною. Замовник не включав до документації вимоги деталізувати ціну комплектуючих, оскільки це не впливало на оцінку (єдиний критерій – «ціна»).
Таким чином, Учасник дотримався вимог Тендерної документації. Загальна вартість у додатках визначена шляхом одиничної ціни за предмет закупівлі, що охоплює всі комплектуючі, без порушення законодавства.
Відсутність деталізації ціни на комплектуючі не є порушенням ні вимог Тендерної документації, ні норм Закону № 922-VIII. Предмет закупівлі визначено як одиничний товар у комплекті, а учасник подав цінову пропозицію саме у передбаченому форматі.
Номер:
11c3b7c12535429f8fe3e0176b534496
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2025 10:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Котел RTQ 4000 з комплектуючими (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-03-21-001651-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснення:
В тендерній пропозиції учасника ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ в файлі 03_технічні характеристики.pdf «Технічні вимоги до продукції: Котел газовий водогрійний жаротрубний RTQ 4000, теплопродуктивністю 4000 кВт в комплекті з інтегрованим (приєднаним) економайзером (утилізатором) конденсаційного типу, автоматикою управління та газовим пальником (або еквівалент), в таблиці ІІ, а саме Назва документу наданого учасником та сторінка в документі на якій вказана інформація, що підтверджує технічні характеристики вказані Учасником №з/п 6,7,8,12,17,18,19,20 вказаний документ «Паспорт котла RTQ 4000_2024_UA (зразок)», поясніть де знаходиться цей файл з документом в тендерній пропозиції учасника?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
2b4619fe01154b1987e43dca06fb69c5
Назва:
Відповідь на запит від 02.05.2025
Дата опублікування:
05.05.2025 16:58
Опис:
На Ваш запит від 02.05.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-03-21-001651-a повідомляє наступне:
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ» надано файл з назвою ««Паспорт котла RTQ 4000_2024_UA (зразок)», який є 25-м документом у загальному переліку файлів пропозиції. Даний документ підписано кваліфікованим електронним підписом.
З метою візуального підтвердження вмісту пропозиції учасника, до цього пояснення додається скріншот екрану (Додаток 1), на якому чітко виділено зазначений файл серед інших документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції.
Додатково, для зручності проведення моніторингу, вищезазначений документ — «Паспорт котла RTQ 4000_2025_UA (зразок)» — також завантажується повторно у складі цього пояснення як Додаток 2 (При передачі котла іншому власнику разом із котлом передається дійсний паспорт).
Додатки:
1. Додаток 1 — скріншот переліку документів тендерної пропозиції з виділенням відповідного файлу.
2. Додаток 2 — файл «Паспорт котла RTQ 4000_2025_UA (зразок)» (повторно завантажений).
Номер:
5b374350ea4142c48825643cfb38f94f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Котел RTQ 4000 з комплектуючими (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-03-21-001651-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснення:
У поясненні від 2025-05-05, наданому на запит Держаудитслужби Ви вказали файл документа «Паспорт котла RTQ 4000_2025_UA (зразок)», а також завантажили його, та додали скріншот екрану , на якому чітко виділено зазначений файл серед інших документів, поданих учасником у складі тендерної пропозиції учасником. Поясніть чому в тендерній пропозиції відсутній документ «Паспорт котла RTQ 4000_2024_UA (зразок)», або поясніть заміну одного документа іншим ?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
18fc81b70ba5424aa5182cf3eae2c950
Назва:
відповідь на запит від 08.05.2025
Дата опублікування:
12.05.2025 11:23
Опис:
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ» надано файл з назвою «Паспорт котла RTQ 4000_2024_UA (зразок)» 31.03.2025 11:57 (Додаток №1) разом з пакетом документів учасника. Зверніть Вашу увагу що аукціон по закупівлі UA-2025-03-21-001651-a відбувся 01.04.2025.
Робимо висновок, якщо документ завантажено до аукціону, то автоматично даний фай присутній у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" та не підлягав заміні.
Номер:
6a3c9fa36fb44bf9a846ef5d626103df
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.05.2025 12:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Котел RTQ 4000 з комплектуючими (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2025-03-21-001651-a) та відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі виникла необхідність в отриманні пояснення:
Згідно пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Надайте пояснення чому договір не оприлюднено в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Номер:
201e4a8fabb24fd4ba44ddd98dbae00a
Назва:
На Ваш запит від 14.05.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі UA-2025-03-21-001651-a повідомляє наступне:
Дата опублікування:
16.05.2025 08:16
Опис:
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку з проведенням моніторингу завантаження договору буде залежати від результатів проведеного моніторингу.
Таким чином, наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Учасником-Переможцем до 60 днів. Рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю необхідно оприлюднити у формі даного протоколу в електронній системі закупівель.
Оскільки можливості завантажити протокол про намір продовження строку укладання договору немає, замовником було прийнято рішення завантажити протокол до поля де буде оприлюднено договір, але побачити його можна лише після оприлюднення самого договору про закупівлю.