• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Котел RTQ 4000 з комплектуючими

Відкриті торги відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178

Завершена

6 417 585.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 175.85 UAH
Номер: f3e7d678de404b3d9a35d562dcf3db30
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.04.2025 12:01 - 20.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 25.04.2025 № 99 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 № 99 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2025-03-21-001651-a 21.03.2025 КПТМ "Криворіжтепломережа" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 909-93-02, n.v.kruhla@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання переможця процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності законодавству оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КПТМ "Криворіжтепломережа" (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27 березня 2025 року № 5/55/25, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій учасників, протокол розкриття тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУДЕНЕРГО", ТОВ "Колві-Хаб", ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ", протокол від 08 квітня 2025 року № 55/6/24, протокол від 09 квітня 2025 року № 55/7/25, протокол від 14 квітня 2025 року № 55/10/25, вимогу Учасника ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" номер UA-2025-03-21-001651-a.b1 та вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" від 16.04.2025 , протокол від 17 квітня 2025 року № 12/55/25 про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ "МАКС ГРУПП ТЕХНОЛОДЖИ" ) з ціновою пропозицією 6 018 000,00 грн. (шість мільйонів вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.05.2025, протокол від 02 травня 2025 року № 13/55/25 про продовження строку для укладання договору, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель 01.05.2025,05.05.2025,12.05.2025,16.05.2025 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.04.2025,02.05.2025, 08.05.2025, 14.05.2025.
Період усунення порушень: 20.05.2025 18:34 - 24.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2025 18:34

Запити/Пояснення