• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: 18420000-9 Аксесуари для одягу (Рукавиці комбіновані)

Завершена

1 485 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 429.50 UAH
Номер: f026d1e80cc840a2b12dcc1168fbbff6
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-08-000135
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 09.05.2025 16:27 - 31.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 153 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 08.05.2025 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2025 № 153 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 15 UA-2025-03-21-000714-a 21.03.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, o.v.shkuropatska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦІМІДЖ" встановлено порушення вимог вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій учасників; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Ванго-Україна"; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "СВАТЕКС"; своєчасності укладання договору про закупівлю з переможцем; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 21.03.2025 №44/1); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.04.2025 року; тендерні пропозиції учасників ТОВ "Ванго-Україна", ТОВ "СВАТЕКС", ТОВ "СПЕЦІМІДЖ", ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"; вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "Ванго-Україна", вимогу про усунення невідповідностей ТОВ "СВАТЕКС"; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 07.05.2025 № 139/6; повідомлення про намір укласти договір від 07.05.2025; договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів від 21.05.2025 №П/НХ-25520/НПО (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 28.05.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦІМІДЖ" встановлено наступне. Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації переліком документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону, а саме надання документів, які підтверджують, що обладнання, матеріально-технічна база та технології належать учаснику на праві власності, або оренди, або на іншому законному праві бути у користуванні учасника (лізинг, позика тощо). Поряд з цим, відповідно п. 1.7 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. При цьому, учасник ТОВ "СПЕЦІМІДЖ" надав Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за 4 квартал 2024 р. та Оборотно-сальдову відомість по рахунку 1121 за 4 квартал 2024 р. В Оборотно-сальдовій відомості по рахунку 10 за 4 квартал 2024 р. назви обладнання викладені російською мовою, а саме: Двухигольная машина BROTHER, Закрепочная машина JUKI AMS 205S, Машина двухигольна кл. 845 (BRATHER), машина стачивающе-обметочная 5-ти нитка PEGASUS, Прямострочная машинка, Петельная машина JUKI, Пуговичная машина JUKI MB, Системный блок AMD Athlon 64 X2 250 box AM3 в сборе, Системный блок AMD Athlon 64X2 240 box AM3, Системный блок LG в сборе, Стачивающая универсальная машинка TYPICA. В Оборотно-сальдовій відомості по рахунку 1121 за 4 квартал 2024 р. російською мовою викладено назву обладнання: Промышленный пятиниточный оверлок со вероенным сервомотором JAKE E4-5-03/333. Однак, автентичний переклад українською мовою вищезазначених Оборотно-сальдових відомостей не надано. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби від 23.05.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. Замовник 28.05.2025 надав пояснення наступного змісту: «…Надана Учасником оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за 4 квартал 2024 р складена на українській мові та містить лише одну позицію з шістдесяти на російській мові. Дана помилка є формальною (несуттєвою) та не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно ненавмисно..». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівлі ТОВ "СПЕЦІМІДЖ" пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації переліком документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону. Слід зазначити, що абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про виправлення невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ "СПЕЦІМІДЖ" усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 29.05.2025 20:40 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 20:40

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація про відкриття провадження: Дата відкриття провадження 11 червня 17:16 Номер відкриття провадження П/520/18226/25
Дата публікації: 12.06.2025 14:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Проведена нарада уповноважених осіб та причетних, пройдено повторне навчання щодо застосування законодавства під час проведення закупівель з урахуванням практики здійснення контролю у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 05.06.2025 15:35

Запити/Пояснення