• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясопродукти

Завершена

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 500.00 UAH
Номер: e98d91b6809c41a8a65e4399ca997208
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-06-02-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.06.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 02.06.2025 16:06 - 24.06.2025 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 66-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-20-013897-a, 20.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, n.s.husachenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівельна період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій учасників ФОП Ковальчука С.М., ТОВ «НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ», ТОВ «ВТК ПЛЮС», ТОВ «ПРОДСЕРВІС М» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і визначення переможця спрощеної закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівельна період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій учасників на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і визначення переможця спрощеної закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.03.2025 № 116; пропозицію фізичної особи-підприємця Ковальчука Сергія Миколайовича (далі – ФОП Ковальчук С.М.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.04.2025; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» (далі - ТОВ «НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2025; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВТК ПЛЮС» (далі - ТОВ «ВТК ПЛЮС»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.04.2025; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОДСЕРВІС М» (далі – ТОВ «ПРОДСЕРВІС М»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.04.2025; повідомлення про намір укласти договір; договір від 22.04.2025 № 288/П; звіт про результати проведення закупівлі; пояснення та документи, отримані 06.06.2025 від Замовника в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 12.06.2025 15:14 - 18.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2025 15:14

Запити/Пояснення